Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat denken jullie....zal het ooit weer goeg komen?

Pagina's : [1] 2

LZN
18-12-2003, 02:36

Ik ben een jongeman van 23 jaar. Sinds mijn 15e heb ik best wel veel ( korte) relaties gehad, voornamelijk met Nederlandse meiden. Tot 3 jaar geleden kreeg ik iets met een mooie marokkaanse meisje en mijn leven veranderde plotseling. Ik ging serieus denken over het leven.Ik begon op tijd te bidden en ik dacht na om te gaan trouwen met haar.Kortom ik zat vol met verwachtingen. Zij was een hele mooie meid. Mijn vrienden waren zeer dol op haar, ze was spontaan, za gaf me het gevoel dat ik zeer bijzonder was als ze naar me keek.Ik kon wel uren naar haar kijken zonder er genoeg van te krijgen.Ik keek soms zo lang naar haar dat ze verlegen raakte van me . Als ze glimlachte...o jongens toch....voor mij was haar glimlach het einde van al het mooiste wat er op deze wereld bestaat. Ik was verliefd op haar.Ze was mijn eerste grote geliefde ( en naar mijn idee tevens ook mijn laatste). Sinds het uit is en dat is nu 1 jaar geleden, heb ik geen andere meisje gehad.Ik ga zelfs niet meer uit, ik heb geen behoefte meer aan een meid. Ik voel een leegte in mijn leven. Een leegte dat niet te vullen is met geld, goud, auto's of wat de mens ook maar aantrekkelijk vindt. En mijn vraag aan jullie is, denken jullie dat het ooit weer goedkomt met me. Zal ik haar ooit kunnen vergeten en van iemand anders kunnen houden zoals ik van haar heb gehouden.Ze3ma loopt daar ergens op deze aarde nog een meisje rond die ooit van me gaat houden zoals zij deed? Zal ik ooit weer een meisje "mijn tulpje gaan noemen? :rolleyes: ????????????????????? :traan1:.

Dreamlover
18-12-2003, 03:46
Ik hoop het voor je.. :) Ik denk niets. xxx *D*

sweetlady-casa
18-12-2003, 04:03
Ik denk eigenlijk dat je voor haar moet blijven vechten klaar en ja als er nou echt teveel gebeurd is dan zul je haar toch moeten vergeten en ik denk dat het je uiteindelijk ook wel zal lukken maar ja zulke dingen hebben nu eenmaal tijd nodig en bij de een veel meer tijd als bij de ander succes

Brownsugar
18-12-2003, 04:24
soms kan het raar lopen. dan denk je dit is mijn eerste liefde en mijn laatste liefde. het gevoel dat die persoon mij heeft gegeven kan niemand geven, maar dan kan je iemand ontmoeten die je je eerste liefde doet vergeten, die je pas echt liefde laat zien, liefde dat heel sterk is. Dus you never know...

sweetlady-casa
18-12-2003, 04:40

dat is wel zo maar stel je voor dat dat nou gewoon degene is dat je echt nooit meer hetgene meemaakt wat je met diegene hebt meegemaakt stel je voor dat er maar 1 juiste persoon voor je is wat dan??

Miss_wild
18-12-2003, 09:59
misschien was het men te be, maar heb je wel alles geprobeert? en zo ja dan kan je niet anders dan je leven op te pakken, en denk na waarom het is misgegaan was dat het waard, als dat echt de one voor jou was dan was de liefde niet sterk genoeg, want je hebt elkaar laten gaan en de one laat je nooit meer gaan, sterkte

Angel_82
18-12-2003, 10:19
jongen ga naar haar, en vraag haar te trouwen... is da een probleem?

sousiagirl21
18-12-2003, 11:33
he je verteldt wel dat het uit is,maar je moet eerst denken waarom het uit is gegaan wat was de aanleiding dat het over is tussen jullie. en dat weet je alleen zelf.

SweetRose
18-12-2003, 11:49
De reden waarom het uit is doet er ook veel aan toe hoor!

NoreJihan
18-12-2003, 12:13
Origineel gepost door Blijf_lachen Ik ben een jongeman van 23 jaar. Sinds mijn 15e heb ik best wel veel ( korte) relaties gehad, voornamelijk met Nederlandse meiden. Tot 3 jaar geleden kreeg ik iets met een mooie marokkaanse meisje en mijn leven veranderde plotseling. Ik ging serieus denken over het leven.Ik begon op tijd te bidden en ik dacht na om te gaan trouwen met haar.Kortom ik zat vol met verwachtingen. Zij was een hele mooie meid. Mijn vrienden waren zeer dol op haar, ze was spontaan, za gaf me het gevoel dat ik zeer bijzonder was als ze naar me keek.Ik kon wel uren naar haar kijken zonder er genoeg van te krijgen.Ik keek soms zo lang naar haar dat ze verlegen raakte van me . Als ze glimlachte...o jongens toch....voor mij was haar glimlach het einde van al het mooiste wat er op deze wereld bestaat. Ik was verliefd op haar.Ze was mijn eerste grote geliefde ( en naar mijn idee tevens ook mijn laatste). Sinds het uit is en dat is nu 1 jaar geleden, heb ik geen andere meisje gehad.Ik ga zelfs niet meer uit, ik heb geen behoefte meer aan een meid. Ik voel een leegte in mijn leven. Een leegte dat niet te vullen is met geld, goud, auto's of wat de mens ook maar aantrekkelijk vindt. En mijn vraag aan jullie is, denken jullie dat het ooit weer goedkomt met me. Zal ik haar ooit kunnen vergeten en van iemand anders kunnen houden zoals ik van haar heb gehouden.Ze3ma loopt daar ergens op deze aarde nog een meisje rond die ooit van me gaat houden zoals zij deed? Zal ik ooit weer een meisje "mijn tulpje gaan noemen? :rolleyes: ????????????????????? :traan1: Nee je komt er niet overheen. Ik denk dat er iets is waardoor je nog achterom kijkt Als het meestal uitgaat dan ben je of gekwetst of is er iemand vreemdgegaan etc en dat geeft meestal de persoon een goed argument om verder met zijn leven te gaan Hij/ zij ziet dan geen hoop in de toekomst (relatie) en vertrouwen zijn dan beschaamt/ geschaad etc waardoor het geen zin heeft om verder met elkaar te gaan. Maar bij jou is het denk ik een andere kwestie. Of de breuk van jullie relatie was jouw schuld of jullie zijn tegen jullie wil uit elkaar gegaan/gerukt, waardoor jij nog steeds aan haar denkt Je zegt ook dat ze mooi,lief en goed voor je was en iedereen in jouw omgeving dol op haar was. Misschien moet je gewoon met haar gaan praten zonder de intentie dat het wat wordt, zodat jij niet meer in het verleden blijft haken. :zwaai: Ps: Het kan van alles zijn. We moeten de reden weten waaron het is uitgegaan enz

xberbersroosjex
18-12-2003, 12:32
ik denk dat je er wel overheen zal komen insha allah, je moet met haar praten het is altijd moeilijk om over iemand heen te komen als je veel van diegene houdt.

zinalady
18-12-2003, 12:42
Salaam alaikoum, Je zegt dat het nu een jaar uit is...en een jaar later kom jij met dit bericht...Nu mijn vraag''Wat heb jij in heel dit jaar gedaan om haar te laten zien dat je van haar houdt? IK bedoel uit jou stukje kan ik concluderen dat zij niet is vreemdgegaan of je hard heeft misbruikt want als dat het geval was dan sprak je niet over haar dat ze zooooooooo Lief en geweldig is. Dus zijn jullie of zomaar uit elkaar gegaan of omdat het niet meer kon of ging...Dat is een moeilijke situatie maar als jij echt van haar houdt zoals jij hier beweerd...Als jij echt weet dat zij de ware is ewa waar wacht je dan nog op vriend? Probeer contact te zoeken.Laat haar in iedergeval weten hoeveel je van haar houdt...zet je trots opzij....het kan 2 kanten opgaan. Ze kan zeggen dat verder is gegaan met haar leven..ewa jaa komt even hard voor jou aan maar dan moet je gewoon weten saffie het is klaar over...en dan moet je verder gaan. Maar het kan ook zo zijn dat als ze ziet hoeveel moeite jij nu voor haar doet dat ze het weer een kans wilt geven... COme ON.....Ga er gewoon voor :D

younnes
18-12-2003, 18:33
A jongen het komt wel goed jongen , een jaar is niet zo lang een weet je wat jou probleem is , je wil haar denk ik ook niet vergeten je denkt nog te veel aan haar vandaar dat je er niet overheen bent . Spreek je haar nog wel of niet ,een waarom is het uitgegaan.

Lady_moi
18-12-2003, 18:48
Origineel gepost door Blijf_lachen Ik ben een jongeman van 23 jaar. Sinds mijn 15e heb ik best wel veel ( korte) relaties gehad, voornamelijk met Nederlandse meiden. Tot 3 jaar geleden kreeg ik iets met een mooie marokkaanse meisje en mijn leven veranderde plotseling. Ik ging serieus denken over het leven.Ik begon op tijd te bidden en ik dacht na om te gaan trouwen met haar.Kortom ik zat vol met verwachtingen. Zij was een hele mooie meid. Mijn vrienden waren zeer dol op haar, ze was spontaan, za gaf me het gevoel dat ik zeer bijzonder was als ze naar me keek.Ik kon wel uren naar haar kijken zonder er genoeg van te krijgen.Ik keek soms zo lang naar haar dat ze verlegen raakte van me . Als ze glimlachte...o jongens toch....voor mij was haar glimlach het einde van al het mooiste wat er op deze wereld bestaat. Ik was verliefd op haar.Ze was mijn eerste grote geliefde ( en naar mijn idee tevens ook mijn laatste). Sinds het uit is en dat is nu 1 jaar geleden, heb ik geen andere meisje gehad.Ik ga zelfs niet meer uit, ik heb geen behoefte meer aan een meid. Ik voel een leegte in mijn leven. Een leegte dat niet te vullen is met geld, goud, auto's of wat de mens ook maar aantrekkelijk vindt. En mijn vraag aan jullie is, denken jullie dat het ooit weer goedkomt met me. Zal ik haar ooit kunnen vergeten en van iemand anders kunnen houden zoals ik van haar heb gehouden.Ze3ma loopt daar ergens op deze aarde nog een meisje rond die ooit van me gaat houden zoals zij deed? Zal ik ooit weer een meisje "mijn tulpje gaan noemen? :rolleyes: ????????????????????? :traan1: Meskien..Eerst en vooral zeer zeer veel sterkte toegewenst. Jongen..zoiets heet el mektoub.Het is zo voorgeschreven allah wou het niet zo.Maar ik hoop echt waar dat het weer goedkomt!!En waarom?Wat is het eigenlijk waar je zo mee inzit?Ik begrijp u wel ergens hoor!! Wollah meskien ik kan u 1 ding zeggen.De liefde die je gaf aan je eerste liefde zou je nooit evenveel kunnen geven aan je andere vriendin.En die zijn ook het pijnlijkst de eerste echte liefde!!Ik denk dat je het gewoon nog moet verwerken.Probeer er over te praten met iemand waar je op je gemak bij bent.Zeg wat je voelt..En geloof me ze is niet de enigste meisje op aarde.Maar wel de speciaalste voor jou.Daarmee zeg ik als een ander meisje verliefd op je word en helemaal gek van je is.Dan geloof ik wel dat ze heel veel van je zal houden zoals die meisje deed, maar misschien niet wederzijds hetzelfde liefde.Wat ik wil zeggen..ik hoop gewoon dat je er overheen geraakd en inshallah zal je een leuke, spontane, prachtige meid leren kennen.Misschien niet nu..maar als je u eerste liefde verwerkt hebt..

mmalaine
23-12-2003, 01:37

snik snik er ging gewoon een traan over me wang toen ik t las, wat erg en tergelijkertijd ook heeeeeeel lief. je mag wel bij mij komen ik zal veel meer van je houden. neeeee geintje ik hoop voor je dat alles goed komt insh allah.

Pagina's : [1] 2