Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar Ben Je?

Pagina's : [1] 2 3

LallaCasaouia
17-12-2003, 22:43

Salaam allemaal, Ik heb een vriend waar ik helemaal gek op ben en ik weet dat het haram is dus aub geen preken! Alleen is hij dinsdag avond vertrokken met de auto naar marokko ik heb hem maandag voor het laatst gezien toen zei hij ik bel je vanavond hij heeft niet meer gebeld dinsdag overdag ook niet toen heb ik gebeld maar stond z'n tel. uit hij is waarschijnlijk vertrokken ofzo maar ik weet niks waar hij is, met wie het enige weet ik hij komt volgend jaar terug maar waarom belt hij niet? Dat begrijp ik niet ik weet echt niet wat er is maar hoe moet ik dit aanpakken als hij insalaah terugkomt en me niet gebeld heeft dumpen of vergefen dankszij een domme smoes :confused:

sneakynawal
17-12-2003, 22:44
... typisch iets voor een man :rolleyes:

ik_oke_is
17-12-2003, 22:46
Origineel gepost door LallaCasaouia Salaam allemaal, Ik heb een vriend waar ik helemaal gek op ben en ik weet dat het haram is dus aub geen preken! Alleen is hij dinsdag avond vertrokken met de auto naar marokko ik heb hem maandag voor het laatst gezien toen zei hij ik bel je vanavond hij heeft niet meer gebeld dinsdag overdag ook niet toen heb ik gebeld maar stond z'n tel. uit hij is waarschijnlijk vertrokken ofzo maar ik weet niks waar hij is, met wie het enige weet ik hij komt volgend jaar terug maar waarom belt hij niet? Dat begrijp ik niet ik weet echt niet wat er is maar hoe moet ik dit aanpakken als hij insalaah terugkomt en me niet gebeld heeft dumpen of vergefen dankszij een domme smoes :confused: hij is spaanse tegengekomen die lekker is .... :maf3:

TamZaLoPeZ
17-12-2003, 22:48
SteP!!!!

rachidabella
17-12-2003, 22:49

vertel het je vader en hj schopt je naar marokko om te kijken wat hij doet!

tatouzient
17-12-2003, 22:50
had hij je de maandag verteld da hij nr maroc ging? zo ni, dan zou ik mezelf vragen stellen... bisous xxx

TamZaLoPeZ
17-12-2003, 22:51
Rachida hahahahahaha................................... :o

rachidabella
17-12-2003, 22:52
Origineel gepost door TamZaLoPeZ Rachida hahahahahaha................................... :o :confused:

sneakynawal
17-12-2003, 22:53
...... hij zit in zijn auto :D

rachidabella
17-12-2003, 22:53
Origineel gepost door v1234 Je lijkt wel een Nederlander!! altijd de goedkoopste manier zoeken.. :maf: nee eerder een sousie ;)

rachidabella
17-12-2003, 22:56
Origineel gepost door v1234 Hmm..Ja..volgens mij heb je gelijk.. :zwaai: ;) sousieeeeeeee for liveeeeeeeeeee zelf kom ik uit nador :D

LallaCasaouia
17-12-2003, 22:57
Origineel gepost door tatouzient had hij je de maandag verteld da hij nr maroc ging? zo ni, dan zou ik mezelf vragen stellen... bisous xxx Ja ik wist ervan al heel lang had hij gezegd dat hij zijn ouders naar marokko zou brengen saffi maandag hadden we samen gegeten en hij zei nog dat ie me dinsdag wou zien en me zou bellen die avond! :(

tatouzient
17-12-2003, 22:59
Origineel gepost door LallaCasaouia Ja ik wist ervan al heel lang had hij gezegd dat hij zijn ouders naar marokko zou brengen saffi maandag hadden we samen gegeten en hij zei nog dat ie me dinsdag wou zien en me zou bellen die avond! :( heeft hij de reden van zn vertrek uitgelegd? waarom hij mt zn ouders nr maroc ging? bisous xxx

sneakynawal
hij zit nog steeds in de auto... daar ben ik van overtuigd !

LallaCasaouia

Origineel gepost door rachidabella ;) sousieeeeeeee for liveeeeeeeeeee Of niet ;) Mijn schatje is ook een pure soessie :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: zelf kom ik uit nador :D

Pagina's : [1] 2 3