Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welke invloed heeft cultuur, godsdienst ....

honey_
14-04-2008, 15:09

Welke invloed heeft cultuur, godsdienst en opvoeding op jou seksualiteit? !!!

A_ddicted
14-04-2008, 15:40
Verboden vruchten zijn lekkkkkkkkkkkkkkkkker Duidelijk genoeg? :o

honey_
14-04-2008, 22:29
meeeeerrrr, treedt meer detailsss schatjuuuh

A_ddicted
14-04-2008, 22:41
meeeeerrrr, treedt meer detailsss schatjuuuh Nou, we weten allemaal dat het niet mag voor je huwelijk, seks, dat is geen openbaring meer, zowel religieus als cultureel gezien is dat foute boel. Maaaaaaaaar.. zoals ik al zei.. Waarom moet alles wat fout is zo hot zijn??? Maar goed, ik doe niemand kwaad met wat ik doe enkel mijzelf en zolang ik een ander niet schaadt en ik het tegenover mezelf kan verantwoorden ,kan het me geen moer schelen wat anderen denken. (tegenover god verantwoorden is een ander verhaal, voor ik bitch reacties krijg :moe: ) Hoe denk jij erover?

Mr_parra
14-04-2008, 22:47

Omdat al die dinge meer nadelen heeft dan voordelen

A_ddicted
14-04-2008, 22:51
Omdat al die dinge meer nadelen heeft dan voordelen Zit waarheid in, maar voor veel mensen is de verleiding te groot en het is mens eigen om juist dat gene te verlangen wat je niet mag.

Ethnic
14-04-2008, 22:51
Mijn seksualiteit wordt gestuurd door mijn hersenen die beinvloedt zijn door zowel godsdienst, als cultuur als andere invloeden van buitenaf.. Ik ben er 200procent zeker van dat als ik een ongelovige was , ook nog maagd zou blijven tot het huwelijk.. weet je het klinkt mss vies maar dat vliesje dat is onbetaalbaar,dat is meer waard dan je mooi koppie.. en ik vind dat je zoiets alleen mag delen met degene die het waard is, en die er voor heeft gekozen om met jou zijn hele leven te delen. Godsdienst heeft voor iedereen een andere invloed, je kan niet gewoon zeggen van ja het heeft invloed op zoveel en zoveel, het ligt aan de persoon zelf,het denken van het individu En zoals wel uit ervaringen blijkt bij pubers, gaan ze juist die dingen doen die verboden zijn, het geeft hen hun kick.. Als de godsdienst en cultuur zoveel invloed hadden op de mensen waarom is dan niet de helft van de wereld maagd? want hoe ik weet is dat christenen ook prediken voor maagd blijven tot het huwelijk, spijtig genoeg is hun standvastigheid in hun geloof zodanig verwaterd dat er niets meer is overgebleven van hun eens zo machtig geloof...

A_ddicted
14-04-2008, 22:57
Mijn seksualiteit wordt gestuurd door mijn hersenen die beinvloedt zijn door zowel godsdienst, als cultuur als andere invloeden van buitenaf.. Ik ben er 200procent zeker van dat als ik een ongelovige was , ook nog maagd zou blijven tot het huwelijk.. weet je het klinkt mss vies maar dat vliesje dat is onbetaalbaar,dat is meer waard dan je mooi koppie.. en ik vind dat je zoiets alleen mag delen met degene die het waard is, en die er voor heeft gekozen om met jou zijn hele leven te delen. Godsdienst heeft voor iedereen een andere invloed, je kan niet gewoon zeggen van je het heeft invloed op zoveel en zoveel, het ligt aan de persoon zelf.. En zoals wel uit ervaringen blijkt bij pubers, gaan ze juist die dingen doen die verboden zijn, het geeft hen hun kick.. Als de godsdienst en cultuur zoveel invloed hadden op de mensen waarom is dan niet de helft van de wereld maagd? want hoe ik weet is dat christenen ook prediken voor maagd blijven tot het huwelijk, spijtig genoeg is hun standvastigheid in hun geloof zodanig verwaterd dat er niets meer is overgebleven van hun eens zo machtig geloof... Maar als die gene het nou in jou ogen waard maar je mag en kan niet met hem trouwen? Ik heb niet over puberale uitspattingen, maar over volwassenen onder ons. Sommige mensen zijn sterk genoeg om om te draaien en weg te lopen, maar dat zijn er maar weinig. Dont get me wrong, maagd blijven is een pracht iets en ik loop hier dus ook niet te prediken dat iedereen maar moet gaan sexen voor het huwelijk, Ik vind gewoon dat je niet kunt oordelen over de daden van een ander omdat je niet weet in welk toestand diegene zich bevindt. Zo heb je idd sletjes die het met jan en alleman doen en heb je meiden die sex voor het huwelijk hebben met 1 iemand, de liefde van hun leven. Ik vind dat je die twee niet kunt vergelijken.

DirtyFreddy
15-04-2008, 01:19
vroeger waren er gasten die geld betaalden voor sex in privehuizen, hoerenstraten en dergelijke. maar sinds de opkomst van de marokkaanse sletjes lijden hoerenstraten en prive huizen forse verliezen. je hebt al een marokkaanse hoertje binnen 2 minuten vesiert en geplayed. en binnen 10 minuten ligt ze al aan je tampeloerus te zuigen als een jong dol hondje. way to go maroc sletjes :goedzo:

Ethnic
15-04-2008, 10:29
Maar als die gene het nou in jou ogen waard maar je mag en kan niet met hem trouwen? Ik heb niet over puberale uitspattingen, maar over volwassenen onder ons. Sommige mensen zijn sterk genoeg om om te draaien en weg te lopen, maar dat zijn er maar weinig. Dont get me wrong, maagd blijven is een pracht iets en ik loop hier dus ook niet te prediken dat iedereen maar moet gaan sexen voor het huwelijk, Ik vind gewoon dat je niet kunt oordelen over de daden van een ander omdat je niet weet in welk toestand diegene zich bevindt. Zo heb je idd sletjes die het met jan en alleman doen en heb je meiden die sex voor het huwelijk hebben met 1 iemand, de liefde van hun leven. Ik vind dat je die twee niet kunt vergelijken. Als je niet met hem kunt trouwen dan begin je geen relatie in the first place dus.. Ja je hebt gelijk je kunt die twee dingen niet vergelijken maar in hoe verre zijn we nog bezig met antwoord op je eerste vraag dit is iets anders... Sowieso sex is verboden voor het huwelijk, en de liefde van je leven is degene die bij je papa's deur gaat kloppen en diegene waarvan je denkt dat hij de ware is... don't get me wrong maar ik ben niet into liefde en die stt... maar ja je hebt me visie gelezen, ik hoop dat er nog mensen komen reageren want dit is best wel een serieuze topic...;)

HAJET75
15-04-2008, 11:54
Welke invloed heeft cultuur, godsdienst en opvoeding op jou seksualiteit? !!! mensen doen heel preuts en moeilijk over sex maar in een huwelijk mag je gewoon alles doen met je hallal man of vrouw dus dat bekrompenheid vind ik nergens voor nodig of ze doen heel braaf en ondertussen ondergronds de meest gore wilde onislamitische uitspattingen gatver... gewoon van elkaar genieten in je huwelijk,wordt het ook niet druk bij de hoerenhuizen en straatsnolletjes