Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : na je trouw dag je vrienden blijven zien / 4 the ladys

Pagina's : [1] 2

Che_Guevara
17-12-2003, 21:26

ik hoor wel eens meiden zeggen kwil me vrienden blijven zien als ik getrouwd ben enzo maar is dat mogelijk denken jullie ? als ik om me heen kijk al die meiden die getrouwd zijn zie je nooit en als ik ze tegen kom dan kijk je elkaar bijna niet aan laat staan praten jullie denken wat ouderwetse gedachte maar nee das egt zo als je trouwt kan je niet zo maklijk met mensen omgaan :confused:

laijla_1
17-12-2003, 21:31
tuurlikj moet dat kunnen!!! ik ben nu ook zeer sociaal en mijn man later moet nie verwachten van mij da ik al mijn vrienden ga laten staan omda ik getrouwd ben! als hij me vertrouwten in mijn liefde geloofd dan zal hij da ook nooit verlangen van mij!! en mijn vrienden mogen zeker zijn da ik mijn hoofd nie zal draaien als ik insha'allah getrouwt ben!!

Souad24
17-12-2003, 21:31
je moet maar zo denken, vind jij het goed als je eenmaal getrouwd bent dat je vrouw zo nog af en toe met haar vrienden afspreekt/ of hun ziet...................?????????

Souad24
17-12-2003, 21:32
en hiermee bedoel ik dan mannelijke ' vrienden' vrouwelijke vriendinnen vindt ik zoiezo heel normaal als je hen blijft zien en contact blijft houden

asiamoslima
17-12-2003, 21:34

Ik ben al weer 3 jaar getrouwd en ik zie mijn vriendinnen nog altijd. Het ligt er ook aan wat voor vriendinnen je had. Ook al ben ik wel wat minder flexibel ik moet toch een heel kind mee sjouwen :verdomme: , het is wel een gedoe. Daarom heb ik altijd liever dat ze zelf komen. Wa salaam, Asia Moslima :zwaai:

asiamoslima
17-12-2003, 21:36
Oh spreek zehma met zo'n verwestert mannetje. Mannelijke vrienden hoor je zowieso nooit te hebben. :eek: Insha'Allah zal Allah je leiden.

sousiagirl21
17-12-2003, 21:36
mannelijke vrienden niet nee,want marokkanen roddelen veel en als dat bij je man komt heb je echt een probleem,vrouwelijke vriendinnen hou ik wel gewoon

Che_Guevara
17-12-2003, 21:40
idd ik heb t over manlijke vrienden

asiamoslima
17-12-2003, 21:41
Origineel gepost door sousiagirl21 mannelijke vrienden niet nee,want marokkanen roddelen veel en als dat bij je man komt heb je echt een probleem,vrouwelijke vriendinnen hou ik wel gewoon Lieve schat, je moet het niet doen voor de mensen maar voor Allah Soebhana wa Tala, dat is echt geen goede niyyah. Het spijt me dat ik zo dominant overkom dat is niet de bedoeling. Vergeef me als dat wel zo is. Ik hou van je omwille van Allah, Asia Moslima

Faatima
17-12-2003, 22:13
Origineel gepost door Che_Guevara idd ik heb t over manlijke vrienden Een getrouwde man die zoiets goedkeurd is een homo naar mijn mening.

Lady_moi
17-12-2003, 22:13
nee na je trouwdag safe geen contact meer met jongens het klinkt misschien wel bot maar het is beter voor beiden en onstaan er ook geen roddels

SweetRose
17-12-2003, 22:56
Had ik marokkaanse vrienden. Dan had m'n pa me allang afgemaakt.

sneakynawal
17-12-2003, 23:05
Natuurlijk! Anders, zijn het toch niet mijn vrienden :maf:

maghrebgirl20
17-12-2003, 23:59
nee ik zou dan geen vrienden hebben, wel vriendinnen natuurlijk. ik vind het ook niet kunnen, ik zou het ook niet leuk vinden als hij met zijn "vriendinnen" wat leuks gaat doen. en er komen alleen maar roddels van

Nadia001
18-12-2003, 09:02

hmm ik vind dit een moeilijke vraag. Zelf ben ik verloofd en men verloofde wil niet dat ik vrienden heb. Male or Female. Ik vind dat hij gelijk heeft over de vrienden maar niet over men vriendinnen. Ik verbied hem ook om met meisjes om te gaan maar hij is vrij om met zen vrienden op café te zitten. Greetz nadia

Pagina's : [1] 2