Bekijk originele versie : NasirraT Hier MeLduuuuuuuuh!!!!
01LaHbIbAh09
17-12-2003, 19:03
:zwaai: :zwaai: :zwaai:
01LaHbIbAh09
17-12-2003, 19:06
Nassira???? :(
salouaatje
17-12-2003, 19:12
huh??? ik heet toevallig in het echt nassira bedoel je mij?????
01LaHbIbAh09
17-12-2003, 19:13
Origineel gepost door salouaatje
huh??? ik heet toevallig in het echt nassira bedoel je mij?????
Neej!!! :D
Ewa waar blijft ze nou!!!!! :kwaad:
diesel49
17-12-2003, 19:22
Origineel gepost door 01LaHbIbAh09
Neej!!! :D
Ewa waar blijft ze nou!!!!! :kwaad: http://lehrer.freepage.de/cgi-bin/feets/freepage_ext/41030x030A/rewrite/gerh/klassen/hbu5/gameover.jpg bedoel je deze? :confused:
01LaHbIbAh09
17-12-2003, 19:24
Origineel gepost door diesel49
http://lehrer.freepage.de/cgi-bin/feets/freepage_ext/41030x030A/rewrite/gerh/klassen/hbu5/gameover.jpg bedoel je deze? :confused:
Heeey yo!!! Haal die foto daar gauw weg!!! Effe dimmen jah!!! SommiGe mensen voelen zich echt aangesproken!!! :confused:
NassiraT
17-12-2003, 19:25
Heeeeey....nichie van me :Iluvu:
Hoe is tie ??...met mij slecht..ben erg ziekies vandaag :(
Maar jah .....Heb vandaag ruzie gehad met de directeur van de scho0l..
Ik heb hem uitgescholde vo0r..edat wil je niet weten...wahahahaha..
Maaar ik was sooow bo0s..boeit mij nie als ik geschorst wordt... :kwaad: wielie wielie ik spo0r nie....
Zit in de familie..whahaha
okey later$$$ :zwaai: :zwaai: :zwaai:
01LaHbIbAh09
17-12-2003, 19:28
Origineel gepost door N*******
Heeeeey....nichie van me :Iluvu:
Hoe is tie ??...met mij slecht..ben erg ziekies vandaag :(
Maar jah .....Heb vandaag ruzie gehad met de directeur van de scho0l..
Ik heb hem uitgescholde vo0r..edat wil je niet weten...wahahahaha..
Maaar ik was sooow bo0s..boeit mij nie als ik geschorst wordt... :kwaad: wielie wielie ik spo0r nie....
Zit in de familie..whahaha
okey later$$$ :zwaai: :zwaai: :zwaai:
Ach daar is ze eindelijk!!! Waar bleef je nou!!! ;)
NassiraT
17-12-2003, 19:58
Gewo0n effe chille op msn...Tfoeeeeee er is weer een nieuwe roddel over mij....ik weet niet wie over mij lo0pt te lullen maar als ik erachter kom jonge.....wollah ik wordt er echt gek van...ik weet echt nie meer wat ik moet doen..net kwam er een groep jongens naar me toe..en zeiden jah je ben nie zo goed besig he... :confused: ik begreep het niet..en toen zeiden ze lopen over jouw te lullen..bla bla bla..ik weet het gewo0n niet meer ..ik doe niks maar kijk wat ze over mij allemaal lopen te lullen...maar jah..morgen ga ik op onderzoek uit....die gene gaaat zien wie over mij heeft lopen lullen...ik ben geen **** ofsow...straks gaan mensen dat nog over mij denken..bekant heel dordt denkt al slecht over mij...
wollah ik vindt het echt erg!!!! :(
Maar jah ik zie wel wat ik er aan gaan doen..elke maand komen ze met een nieuwe roddel....ik begrijp het niet ..hebben ze niets te doen ofsow.... :confused: ik ben die shit echt zat..... :kwaad:
ik ga nu maar... beslamma lieverd :zwaai:
01LaHbIbAh09
17-12-2003, 20:05
Origineel gepost door N*******
Gewo0n effe chille op msn...Tfoeeeeee er is weer een nieuwe roddel over mij....ik weet niet wie over mij lo0pt te lullen maar als ik erachter kom jonge.....wollah ik wordt er echt gek van...ik weet nie meer wat ik moet doen..net kwam er een groep jongens naar me toe..en zeiden jah je ben nie zo goed besig he... :confused: ik begreep het niet..en toen zeiden ze lopen over jouw te lullen..bla bla bla..ik weet het gewo0n niet meer ..ik doe niks maar kijk wat ze over mij allemaal lopen te lullen...maar jah..morgen ga ik op onderzoek uit....die gene gaaat zien wie over mij heeft lopen lullen...ik ben geen **** ofsow...straks gaan mensen dat nog over mij denken..bekant heel dordt denkt al slecht over mij...
wollah ik vindt het echt erg!!!! :(
Maar jah ik zie wel wat ik er aan gaan doen..elke maand komen ze met een nieuwe roddel....ik begrijp het niet hebben ze niets te doen ofsow.... :confused: ik ben die shit echt zat..... :kwaad:
ik ga nu maar... beslamma lieverd :zwaai:
Heey meid laat ze maar, jij weet toch beter ;) Ik speek je nog wel LieverD :Iluvu:
AjoooouW als ik Degene in mijn handen krijg he!!! Zo maar over mijn nichtje Roddelenhttp://smile.smilies.nl/1473.gif
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.