Bekijk originele versie : Het rondje van Emshooom....
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
Salaam mensen....
Of er genoeg over de meeting is geschreven weet ik niet....alle berichtjes die ik gelezen heb gingen over hoeveel plezier we met z"n allen hebben gehad...sommige leden heb ik eerder mogen ontmoeten...de heren waren deze keer in "grote getale" gekomen, mede door Emshoom...ben wel benieuwd wat hij ze beloofd heeft en of het gelukt is... :D
Een van de leukste dingen vond ik toch wel het "rondje van Emshoom"...Mr.Yasmina nam zijn taak heel serieus die dag en is zijn titel meer dan waardig....in dit rondje kon een iedereen vertellen wat hij/zij van de dag vond...zowel negatief als positief....
Emshoom heeft terecht de vraag gesteld waarom er geen moderator van het Forum is geweest...(misschien hebben ze stiekum even gekeken...geschrokken van het groot aantal mensen en snel weg...kan natuurlijk ook...)
We hebben even zitten speculeren waarom niet, wat eventueel de redenen zou zijn geweest van hun grote afwezigheid....
Dus bij deze vraag ik het nog maar een keertje....moderator...wat voor smoes had je deze keer verzonnen.... :D
Ik wil Mr.Yasmina and his lady nogmaals bedanken voor de moeite & tijd die ze er elke keer maar weer in steken om de meetings interessant te houden...ik kijk nu al uit naar Belgica....
beslama....Sahira.... :zwaai:
hoe ziet hij er nou uit in het echt? en wie is zijn lady, ik wist niet dat hij een lady had.
wat kan jij over het algemeen zeggen van de leden, wat valt het meest op, denk aan leeftijdscategiorie, of meer meisjes dan jongens, meer kanjers dan lelijkerds (want blijf ik nog even rondneuzen) etc etc
Origineel gepost door hilwa
hoe ziet hij er nou uit in het echt? en wie is zijn lady, ik wist niet dat hij een lady had.
wat kan jij over het algemeen zeggen van de leden, wat valt het meest op, denk aan leeftijdscategiorie, of meer meisjes dan jongens, meer kanjers dan lelijkerds (want blijf ik nog even rondneuzen) etc etc
Waarom wil toch iedereen weten hoe Emshoom eruit ziet....inmiddels maakt het me echt niet uit hoe die man er uitziet...ja een man is hij zeker...hij is gewoon leuk!!
De leden hebben de gemiddelde leeftijd van ongeveer 24 jr...sinds ik de meetings bezoek heb ik de gemiddelde leeftijd aardig opgeschroefd naar....ouder!(Emshoem was de jongste...ik heb hem al gevraagd voor mijn dochter.... :D )
kanjers en lelijkerds kom je overal tegen dus ook op meetings...maar over het algemeen zijn het leuke mensen...er zijn er bij waar je naar kunt blijven staren... :D
Voor een groep mensen die elkaar niet kent alleen maar van berichtjes hier op het Forum is het altijd spannend...wie kom je tegen..vallen ze mee of tegen....met sommige leden kan ik het echt goed vinden...sommige heb ik pas voor het eerst daar gezien...Spons bijv. kende ik nog niet , niet op het net, of daarbuiten...die jonge als ik hem zie begin ik al te lachen...
Origineel gepost door Emshoom
sta me toe jou te andwoorden Hilwa,
de leden vielen allemaal hartstikke mee, zowel de heren als de dames(op 1tje na dan) :D
van waar ik het kon zien zag ik enkel kanjers, zowel bij de dames als bij de heren (op 1tje na dan ) :D
ik hoop dat dit een bevredigend antwoord is ?
ah ja, dit ook nog, hoe ik eruit zie he? wel ik ben niet om aan te zien, dus absoluut geen kanjer, maar een lelijkerd, enkel m'n mammie vind me mooi, maar die vind ook dan iedereen mooi, dus dat telt niet , je kunt me het best overslaan bij jou "rondneuzen" :D
o ja, ik heb een lady, en wat voor 1 :)
Sahira? zoals altijd zal jij op de hoogte gehouden worden, meid , over onze (= me and my lady )verdere plannen :zwaai:
Salaam Emshoom...ja die ene...erruug zij eh...maar goed...zoals je het zegt...behalve die ene waren het wel kanjers ja....monsters zaten er trouwens ook bij.... :D
blij dat je me op de hoogte houd....enne....give my regards to your lady....beslama...Sahira... :zwaai:
PS: sommige mensen zijn van lelijkheid heel mooi..... ;)
hahahahaha, thx sahira, i still love you girl , Spons is inderdaad een hele grappige kerel net als zijn hele gang (dintelox en co ) :zwaai:
nee echt....schoonheid zit niet in het uiterlijk...en net als ik eerder heb gezegd...sommige mensen zijn zo lelijk...dat als ik er langer kijk ze mooi beginnen te worden in mijn ogen....
ja die gang....stelletje mafkezen....die wil ik nog wel een keertje ontmoeten...dan gaan we lasergame...lijkt me wel leuk...Spons met een kleurtje....
SaraZena
11-09-2002, 13:19
wie is jou lady, emshoom????? :confused: :confused:
Origineel gepost door sabrinat
Gaat je niets aan....!!
eh...dat mag ik zeggen van Emshoom...(denk ik)
SaraZena
11-09-2002, 13:25
Origineel gepost door sahira
Gaat je niets aan....!!
eh...dat mag ik zeggen van Emshoom...(denk ik)
:huil:
ps. check je hotmail :zwaai:
:huil:
ps. check je hotmail :zwaai: ]
heb ik gedaan thanks....mailtje volgt!
:Iluvu: ( en ik ben niet verliefd.... :D )
hallo allemaal als oke met jullie nog "heel" thuis gekomen???
hey ik heb ook over die lady gehoord!!!!!!!!
alleen ben ik vergeeten wie dat was wollah !!!!!
damn wat jammer ze zat als ik het goed heb in safira's buurt!!! of zit ik er veer naast???
=emsoem=
LELIJKERD
11-09-2002, 14:02
WAT IS ER MIS MET LELIJKERDS ?
JULLIE HEBBEN HET ALLEEN VOOR LELIJKERDS, ZIJN JULLIE JALOERS OFZO ?
:ego:
beppie_truus
12-09-2002, 13:10
ja daar ben ik ook heel benieuwd naar wie is het???????????????
beppie_truus
12-09-2002, 13:28
hahahahahahaha, ayemshoom, je hebt het mis en je zit er kilometers naast :D
hoeveel kilometers verder moeten we zijn dan?????????????????? :D :D :D
hahahahahahaha, ayemshoom, je hebt het mis en je zit er kilometers naast :D
damn wat jammer zeg :)
el moehiem ik heb die naam gehoord!!!!!!!
ennuu ik moet nog ff goed denken en dan kom ik er wel achter !!!!!!
:zwaai:
=emsoem=
Ik ben zoooooooooo fan van die rondjes, kan ik eindelijk zeggen wat ik wil, maar wat wordt hier geheimzinnig gedaan zeg.....
Nog maar een rondje dan?
NL-girl
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.