Bekijk originele versie : Alkaida was niet van plan: aanslagen in turkije
een opgepakte verdachte van de laatste aanslagen in turkije zei dat binladen wilde dat de alkaida cellen in turkije de amerikaanse basis aanvallen. De alkaida-cel vond het te moeilijk op dat moment omdat de veiligheidsmaatregelen moeilijk te omzeilen waren "waarschijnlijk tijdens de oorlog in irak" en besloot 'softe' doelen aan te vallen. Bin laden wist daar niets van. De alkaidacel kreeg veel kritiek door andere alkaida-leden die boos waren omdat er veel moslims omkwamen.
:zwaai:.
AlHoceima_Leila
17-12-2003, 18:24
Origineel gepost door youssef85
een opgepakte verdachte van de laatste aanslagen in turkije zei dat binladen wilde dat de alkaida cellen in turkije de amerikaanse basis aanvallen. De alkaida-cel vond het te moeilijk op dat moment omdat de veiligheidsmaatregelen moeilijk te omzeilen waren "waarschijnlijk tijdens de oorlog in irak" en besloot 'softe' doelen aan te vallen. Bin laden wist daar niets van. De alkaidacel kreeg veel kritiek door andere alkaida-leden die boos waren omdat er veel moslims omkwamen.
:zwaai:
heo weet je dat als ik vragen mag?
Origineel gepost door youssef85
:zwaai:
Da's een beetje als mosterd na de maaltijd hè!!!
Yeps, ik haal er onder andere uit dat Al-Qaeda een vuile moordenaarsbende is die maar één ding wil;
Mensen in koelen bloede afslachten.
En daarbij zeggen ze dat ze het doen in naam van de Islam.
Lekkere godsdienst als het werkelijk waar is.
Maddog-Maroc
18-12-2003, 02:26
Yeps, ik haal er onder andere uit dat Al-Qaeda een vuile moordenaarsbende is die maar één ding wil ;Mensen in koelen bloede afslachten. ..
vuur moet je met vuur bestrijden, elke actie van die ongelovige zionisten lokt een reactie uit..ik ben trots op een organisatie zoals Al Qaeda. Heb bewondering voor Osama en zijn charisma en de bereidheid om voor zijn idealen te vechten. Het is gewoon teveel om te melden wat de VS, Israel en de rest van de terroristenstaten de moslims hebben gedaan voordat Al Qaeda begon met aanslagen...en uiteraard in een oorlog vallen altijd onschuldige slachtoffers dat is meestal onvermijdelijk...
Godd bless Osama Bin Laden :) :) :)
Rebel666
18-12-2003, 10:50
Moesten die Turkse mensen maar niet langs die Britse gebouwen lopen, ze konden weten dat het een doelwit van aanslagen kon zijn, ik loop hier in Den Haag ook niet langs de zionistische ambassade's, logisch toch!
Elberfeld
18-12-2003, 11:10
Origineel gepost door Rebel666
Moesten die Turkse mensen maar niet langs die Britse gebouwen lopen, ze konden weten dat het een doelwit van aanslagen kon zijn, ik loop hier in Den Haag ook niet langs de zionistische ambassade's, logisch toch!
Dan kan Rebel666 het moeilijk krijgen in Den Haag. Alle overheidsgebouwen van Nederland zijn, ruim gezien onderdeel van een zionisten-ondersteunende entiteit. En die zijn voor het grootste deel in Den Haag.
Zo zijn er ook de MacDonaldsvestigingen, Burger Kings, ambassades van andere zionisten-ondersteunende entiteiten, een synagoge; half Den Haag wordt dan een no-go area.
babyvanbelisma
18-12-2003, 11:10
Maar als ik het goed begrijp was het wel goed geweest als ze de amerikaanse ambassade aanvielen?
Rebel666
18-12-2003, 11:12
Origineel gepost door babyvanbelisma
Maar als ik het goed begrijp was het wel goed geweest als ze de amerikaanse ambassade aanvielen?
Ja, waarom niet?
En de Mexicaanse? Mexico grenst immers aan Amerika....
Elberfeld
18-12-2003, 11:13
Omdat dan ook onschuldige doden vallen.
Rebel666
18-12-2003, 11:15
Origineel gepost door Elberfeld
Omdat dan ook onschuldige doden vallen.
Bij elke oorlog vallen onschuldigen? Waarom mag Balkende wel voor een oorlog zijn die Amerika voert? En waarom mag ik niet voor een oorlog zijn die Al-Qeade voert? :D
Origineel gepost door Rebel666
Bij elke oorlog vallen onschuldigen? Waarom mag Balkende wel voor een oorlog zijn die Amerika voert? En waarom mag ik niet voor een oorlog zijn die Al-Qeade voert? :D
zo gaat het bij de bush's dat nomen ze de democratie de vreiheid van de meining. ze mogen wel de mojahidine en de vreiheidstrijders terroristen nomen ze mogen wel de islam becritiseren vrijheid van de meining maar als een moslim zegt dat de jouden en de americanen antiislam zijn en dat sharon een terrorist is , wordt de heel wereld kwaad en praat over antisimitism .incl.Nederlanders
sorry maar ik kan die huffters niet volgen ze mogen alles en de rest moet aan hun regels vol houden
Maddog-Maroc
18-12-2003, 15:55
gepost door Ghribe:
zo gaat het bij de bush's dat nomen ze de democratie de vreiheid van de meining. ze mogen wel de mojahidine en de vreiheidstrijders terroristen nomen ze mogen wel de islam becritiseren vrijheid van de meining maar als een moslim zegt dat de jouden en de americanen antiislam zijn en dat sharon een terrorist is , wordt de heel wereld kwaad en praat over antisimitism .incl.Nederlanders
sorry maar ik kan die huffters niet volgen ze mogen alles en de rest moet aan hun regels vol houden
Inderdaad...En daarom is het goed dat er VREIHIJDSGROEPERINGEN zoals AL QAEDA, HAMAS, JIHAD, ISLAMIYA enz..bestaan..."Samen staan we sterk"...
God Bless Osama Bin LAden
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.