Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sport voor vrouwen in Gouda

Pagina's : [1] 2

Sweet_Hayat
13-04-2008, 11:47

Salaam Oualaikum! Ik heb een vraagje, ik zou graag willen sporten, ik woon sinds een tijdje in Gouda, ben hier absoluut niet bekend... Zijn hier meisjes/ vrouwen die aan sport doen? Bedankt alvast!! Wa Assalaam Oualaikum...

saidaa11
13-04-2008, 12:00
je hebt 2 sportscholen in gouda... 1 alleen voor vrouwen FEM TO FEM, en 1 gewn voor iedereen SPORT CITY...fem to fem zit in goverwelle en sport city in bloemendaal..ik zelf sport niet ben lui:D succes

Sweet_Hayat
13-04-2008, 12:13
je hebt 2 sportscholen in gouda... 1 alleen voor vrouwen FEM TO FEM, en 1 gewn voor iedereen SPORT CITY...fem to fem zit in goverwelle en sport city in bloemendaal..ik zelf sport niet ben lui:D succes Bedankt! Ik ga even googelen... om informatie te vragen haha

Niss
13-04-2008, 19:38
je hebt 2 sportscholen in gouda... 1 alleen voor vrouwen FEM TO FEM, en 1 gewn voor iedereen SPORT CITY...fem to fem zit in goverwelle en sport city in bloemendaal..ik zelf sport niet ben lui:D succes weet je at zeker ik kom zelf niet uit gouda maar weet er nog zeker 3 andere!

saidaa11
13-04-2008, 21:13

weet je at zeker ik kom zelf niet uit gouda maar weet er nog zeker 3 andere! ja dat weet ik zeker tenzij je de MAMOET en springers enzo bij teld maar das niet egt een sportschool. Meer voor zaalvoetbal en neem aan dat dat meisje dat nie tbedoelt.. Mohim sport city en fem to fem komen veeel marokaanse meisjes..dus ze kan altijd daar eerst proberen

Sweet_Hayat
14-04-2008, 10:45
weet je at zeker ik kom zelf niet uit gouda maar weet er nog zeker 3 andere! Salaam Meid, Welke andere sporten zijn er in Gouda voor meisjes?? Bedankt alvast!!

Niss
14-04-2008, 20:59
ja dat weet ik zeker tenzij je de MAMOET en springers enzo bij teld maar das niet egt een sportschool. Meer voor zaalvoetbal en neem aan dat dat meisje dat nie tbedoelt.. Mohim sport city en fem to fem komen veeel marokaanse meisjes..dus ze kan altijd daar eerst proberen :hihi: neeh hoor zijn er echt meer!

Niss
14-04-2008, 21:03
Salaam Meid, Welke andere sporten zijn er in Gouda voor meisjes?? Bedankt alvast!! voor meisjes kan ik alleen fem to fem & versus Versus bevind zich bij het centrum.. verder heb je de fit form zit op de vest! eentje bij de praxis (weet de naam er niet van) eentje bij de gane spinnerij

saidaa11
15-04-2008, 21:18
voor meisjes kan ik alleen fem to fem & versus Versus bevind zich bij het centrum.. verder heb je de fit form zit op de vest! eentje bij de praxis (weet de naam er niet van) eentje bij de gane spinnerij okejj die kende ik niet, maarja dat is in een industrie terein,,,of het nou zo leuk is omdaar te sporten...maar goed:o

Niss
15-04-2008, 21:59
okejj die kende ik niet, maarja dat is in een industrie terein,,,of het nou zo leuk is omdaar te sporten...maar goed:o ;) alleen die van bij de praxis...maar t is aan de kant van de weg:nijn:

saidaa11
16-04-2008, 14:17
;) alleen die van bij de praxis...maar t is aan de kant van de weg:nijn: Mohim:maf:

Sweet_Hayat
27-04-2008, 12:36
Djazzak allahoe gayran voor jullie reacties... Ik ga na de zomer vakantie inshallah beginnen...

Magrabiatje
28-04-2008, 15:15
Elke zondag bij het Wiel in oosterwei zitten ook wel een aantal ouwe vrouwen en jonge meiden

Sweet_Hayat
29-04-2008, 18:49
Elke zondag bij het Wiel in oosterwei zitten ook wel een aantal ouwe vrouwen en jonge meiden Salaam Meis! Wat is daar dan voor een sport, en hoe kan je je daarvoor opgeven? Ik heb helemaal geen contacten in Gouda...

Magrabiatje
29-04-2008, 21:27

Salaam, Als je op een zondag om 11 uur langs gaat volgende week. Het is bewegen op muziek een soort aerobics. Je kunt altijd gewoon een kijkje nemen en kijken of het je bevalt.

Pagina's : [1] 2