Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : christendom openbaren in marokko??

Pagina's : [1] 2

chadia00
16-12-2003, 19:46

http://interum.org/ASM/dutch/prayer/ongoing.htm klik hierop en lees.. echt bullshit... !! groetjes ikke

AlHoceima_Leila
16-12-2003, 19:53
SOO dat vind ik ook maar jah ieder zijn eigen mening yek ?

chadia00
16-12-2003, 19:56
Ja tuurlijk maar er staan van die zinnen in dat vind ik niet kunnen zoals dit hierzo...: BID VOOR MAROKKAANSE MOSLIMS dat er ontevredenheid zal groeien over de islam en de huidige situatie dat geestelijke oogkleppen en oordoppen verwijderd zullen worden, zodat zij zullen zien, horen en de waarheid ontvangen dat islamitische, culturele en andere gebondenheden verbroken zullen worden dat er dromen, visioenen en openbaringen van Christus zullen zijn dat het Evangelie tot hen zal komen door de Jezus film en door radio en tv uitzendingen dat hun wereldbeeld verbreed zal worden om te kunnen zien dat keuze van religie mogelijk is dat zij overtuigd van zonde worden en tot erkenning komen dat zij Jezus als Redder nodig hebben

AlHoceima_Leila
16-12-2003, 19:57
Origineel gepost door percolator Jij bent al de tweede die hier een topic over opent. DuS

Zelfkritiek
16-12-2003, 20:01

Vrijheid van godsdienst in Marokko? Prima toch? Of geldt vrijheid van godsdienst uitsluitend op de school in Nederland, waar het de normaalste zaak van de wereld zou moeten zijn dat meisjes gesluierd in de klas zitten? Dit soort zaken moet je proberen ook eens in je eigen context te plaatsen!

AlHoceima_Leila
16-12-2003, 20:01
Origineel gepost door percolator Dus. http://forums.marokko.nl/showthread.phps=&threadid=190415 ;) hij doet het niet bij mij :rolleyes:

Zelfkritiek
16-12-2003, 20:02
Als er in de Moskee wordt gebeden dat homo's een besmettelijke ziekte en de pest van de maatschappij is, als er in de Moskee wordt gebeden dat Europeanen lager zijn dan varkens, dan vind ik dit gebed nog wel meevallen hoor....

AlHoceima_Leila
16-12-2003, 20:03
Origineel gepost door Zelfkritiek Vrijheid van godsdienst in Marokko? Prima toch? Of geldt vrijheid van godsdienst uitsluitend op de school in Nederland, waar het de normaalste zaak van de wereld zou moeten zijn dat meisjes gesluierd in de klas zitten? Dit soort zaken moet je proberen ook eens in je eigen context te plaatsen! Ik begrijp jou eerlijk gezegd niet wat bedoel je met plaatsen in eiegen context ?

AlHoceima_Leila
16-12-2003, 20:04
Origineel gepost door Zelfkritiek Als er in de Moskee wordt gebeden dat homo's een besmettelijke ziekte en de pest van de maatschappij is, als er in de Moskee wordt gebeden dat Europeanen lager zijn dan varkens, dan vind ik dit gebed nog wel meevallen hoor.... NIet in elke moskee wordt om hetzelfde gebeden !

Zelfkritiek
16-12-2003, 20:11
Origineel gepost door AlHoceima_Leila NIet in elke moskee wordt om hetzelfde gebeden ! Precies zoals niet in elke Kerk om hetzelfde wordt gebeden! Dat bedoel je toch, neem ik aan?

AlHoceima_Leila
16-12-2003, 20:15
Origineel gepost door Zelfkritiek Precies zoals niet in elke Kerk om hetzelfde wordt gebeden! Dat bedoel je toch, neem ik aan? Neeh ik heb het over de moskee en niet over de kerk want ik weet niet wat ze daar om bidden !

Zelfkritiek
16-12-2003, 20:24
Origineel gepost door AlHoceima_Leila Neeh ik heb het over de moskee en niet over de kerk want ik weet niet wat ze daar om bidden ! Ohhh?? Wat vreemd, ik dacht dat jij een expert was op het gebied van het Christendom? Althans, zo lijkt het uit jouw reaktie op het eerste bericht...

AlHoceima_Leila
16-12-2003, 20:30
Origineel gepost door Zelfkritiek Ohhh?? Wat vreemd, ik dacht dat jij een expert was op het gebied van het Christendom? Althans, zo lijkt het uit jouw reaktie op het eerste bericht... NOu meneer weet je wat ik bedoelde met die opmerking dat het helemaal nergens op slaat waarom zouden we dat allemaal meoten doen? en neeh iki ben geen expert van het christendom maar meer van het Islam. ga jij je maar bezig houden met je topic van stop de bzetting enz thalla frasek

roebla
16-12-2003, 20:31
Origineel gepost door Zelfkritiek Vrijheid van godsdienst in Marokko? Prima toch? Of geldt vrijheid van godsdienst uitsluitend op de school in Nederland, waar het de normaalste zaak van de wereld zou moeten zijn dat meisjes gesluierd in de klas zitten? Dit soort zaken moet je proberen ook eens in je eigen context te plaatsen! Vrijheid van godsdienst floreerde tijdens de hoogtijdagen van de Islam ! En nog steeds zijn er synagoges en kerken in Marokko En ook in Irak, en Syrie en Libanon waar 30 % christen is ! Kortom Shat ap

AlHoceima_Leila
16-12-2003, 20:35

Origineel gepost door roebla Hij bedoelt ermee ik kan nu even niks verzinnen dus zeg ik dat maar even ! Jah dat d8 ik nou ook ! Hahahahahah :giechel: :zwaai:

Pagina's : [1] 2