Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn hart bloedt..........

Pagina's : [1] 2

Dutchmodel
11-09-2002, 11:19

Ik heb een korte relatie achter de rug met een geweldige vrouw. Ze is mooi, spontaan, lief, gek, intelligent maar toch konden we niet voor elkaar kiezen ivm familie, geloof. Zelf ben ik niet van marokkaanse afkomst en ook geen moslim. We zijn nog steeds stapelgek op elkaar maar hebben er voor gekozen om geen contact meer te zoeken maar het doet echt enorm zeer als ik aan haar denk. Ik wist niet dat liefde zo'n pijn kon doen.

azina17
11-09-2002, 11:34
STERKTE... ik hoop dat je in de toekomst iemand zult vinden waarmee je heel gelukkig zult worden

Junkie
11-09-2002, 11:47
Zeker vervelend voor je. Maar bedenk wel: 2 geloven op 1 kussen, daar slaapt de duivel tussen. Misschien dat dat je helpt het leed een beetje te verzachten.

Jemal2002
11-09-2002, 11:56
love hurts......................

Dutchmodel
13-09-2002, 10:34

Origineel gepost door azina17 STERKTE... ik hoop dat je in de toekomst iemand zult vinden waarmee je heel gelukkig zult worden Bedankt voor je reactie. Het verzacht een klein beetje de pijn.....

Fatomaat
13-09-2002, 11:16
Origineel gepost door Dutchmodel Ze is mooi, spontaan, lief, gek, intelligent Jep that's us!! :D Strekte. (en nu nog ff reclame maken voor de Islam, vind ik leuk) Gewoon Islamiet worden en er gaan nieuwe deuren voor je open!!

Dutchmodel
13-09-2002, 11:32
Origineel gepost door Fatomaat Jep that's us!! :D Strekte. (en nu nog ff reclame maken voor de Islam, vind ik leuk) Gewoon Islamiet worden en er gaan nieuwe deuren voor je open!! Bedankt voor je bemoediging. Islamiet worden doe je niet zomaar. De keuze voor de islam is voor mij niet van toepassing daar ik christen ben. En een keuze maken voor een geloof moet altijd los staan van je keuze voor een persoon. Godsdienst is namelijk een persoonlijke keuze en ik denk dat je die niet moet maken als je er niet 100 % achter staat en alleen doet om tot 'de familie' te worden toegelaten, want dan zou ik een huichelaar zijn. Naar mijn mening gebeurd dit best vaak en dat is volgens mij niet de juiste weg, maar goed dat is mijn mening. In ieder geval nog bedankt voor je reactie.

layla222
13-09-2002, 11:49
Dit vind ik nou echt erg Dutchmodel !!!! Ik had zo een lang bericht geschreven voor jouw .......... en toen ik op Voeg TOE klikte kreeg ik een wit scherm met error en nog wat tekst te zien .... Dat is echt ..............piep piep piep ....!!!! Ik ga het zo nopg een keer proberen oke ..hopelijk lukt dit wel !!!

Fatomaat
13-09-2002, 12:02
Origineel gepost door Dutchmodel Bedankt voor je bemoediging. Islamiet worden doe je niet zomaar. De keuze voor de islam is voor mij niet van toepassing daar ik christen ben. En een keuze maken voor een geloof moet altijd los staan van je keuze voor een persoon. Godsdienst is namelijk een persoonlijke keuze en ik denk dat je die niet moet maken als je er niet 100 % achter staat en alleen doet om tot 'de familie' te worden toegelaten, want dan zou ik een huichelaar zijn. Naar mijn mening gebeurd dit best vaak en dat is volgens mij niet de juiste weg, maar goed dat is mijn mening. In ieder geval nog bedankt voor je reactie. Hoe bedoel je is voor mij niet van toepassing daar ik christen ben? Er zijn genoeg Christenen die Islamitisch zijn geworden. Andersom ook hoor, maar dan ga je een trapje of wat naar beneden. En wat betreft het alleen te worden om tot de familie te horen, vind ik ook schijnheilig, maar zo bedoelde ik het ook niet, want zelfs dan heb je nog de kans niet geaccepteerd te worden. Het zijn deuren die je niet ziet, maar wel voelt als je er tegenaan loopt. Ben blij in iedergeval te horen dat je een christen bent en dan nu ff een stapje hoger. :D

Dutchmodel
13-09-2002, 12:12
Origineel gepost door Fatomaat Hoe bedoel je is voor mij niet van toepassing daar ik christen ben? Er zijn genoeg Christenen die Islamitisch zijn geworden. Andersom ook hoor, maar dan ga je een trapje of wat naar beneden. En wat betreft het alleen te worden om tot de familie te horen, vind ik ook schijnheilig, maar zo bedoelde ik het ook niet, want zelfs dan heb je nog de kans niet geaccepteerd te worden. Het zijn deuren die je niet ziet, maar wel voelt als je er tegenaan loopt. Ben blij in iedergeval te horen dat je een christen bent en dan nu ff een stapje hoger. :D Weet je, fatomaat. Het gaat niet om een trapje hoger of lager maar om de persoonlijke keuze. Voor mij is dat ik gekozen heb voor Jezus en voor jou is dat mohammed. Voor mij is dat de waarheid en jij hebt de jouwe. De discussie welk geloof beter is daar kom je niet één, twee, drie uit. Vandaar dat je ook zoveel onbegrip hebt tussen de diverse geloven. Als je nu eens begint met elkaar lief te hebben en te accepteren hoe de ander is. Dat lijkt me een goed uitgangspunt om naast elkaar te leven. God houdt namelijk net zo veel van een moslim als van een jood als van een christen of een ongelovige.

Fatomaat
13-09-2002, 12:31
Origineel gepost door Dutchmodel Weet je, fatomaat. Het gaat niet om een trapje hoger of lager maar om de persoonlijke keuze. Voor mij is dat ik gekozen heb voor Jezus en voor jou is dat mohammed. Voor mij is dat de waarheid en jij hebt de jouwe. De discussie welk geloof beter is daar kom je niet één, twee, drie uit. Vandaar dat je ook zoveel onbegrip hebt tussen de diverse geloven. Als je nu eens begint met elkaar lief te hebben en te accepteren hoe de ander is. Dat lijkt me een goed uitgangspunt om naast elkaar te leven. God houdt namelijk net zo veel van een moslim als van een jood als van een christen of een ongelovige. Nou van een ongelovige weet ik niet zo zeker hoor? Hee ik respecteer elk geloof, omdat elk geloof van Allah/God(SwT) komt, maar zeker wel dat er verschillen bestaan in perfectie. De nieuwste Mercedes kan je ook niet vergelijken met die van 40 jaar geleden. Ik heb iedereen lief die mij lief heeft en accepteer iedereen die mij accepteert, maar dat wil niet zeggen dat ik mijn mening moet delen. En ik kies niet voor Mohammed(vzmh). Ik geloof in Allah en zijn profeten dus ook in Jezus(vzmh), vertel mij dan maar welk geloof er hier het arrogantst is?

Tnawie
13-09-2002, 13:43
Jij reageert wel een beetje te bescheiden op de topics voor een DUTCHMODEL....... sois, so be it, kan gebeuren ps: ik wil jou nie aanvallen ofzo maar ben jij nie stiekem hier opzoek naar zo'n mooie maroc meid. Ten slot je presenteert jezelf zo'n beetje hier......(jij hebt de look veraadt je naam en jij hebt nog ook inhoud en gevoelens als ik jou verhalen mag geloven kortom de iedeale man)... Trouwens veel succes met jou liefdesleven, als jij in liefde gelooft, ik nie.....

flexiegirl
13-09-2002, 13:45
Salaam,(gegroet) Het beste jongen . Ik weet wat je meemaakt. Probeer het te vergeten . Het lukt je best. Veel geluk verder. :zwaai: Ma3a salamaaa(daaaaaaaaag)

Dutchmodel
16-09-2002, 09:44
Origineel gepost door TNAwie Jij reageert wel een beetje te bescheiden op de topics voor een DUTCHMODEL....... sois, so be it, kan gebeuren ps: ik wil jou nie aanvallen ofzo maar ben jij nie stiekem hier opzoek naar zo'n mooie maroc meid. Ten slot je presenteert jezelf zo'n beetje hier......(jij hebt de look veraadt je naam en jij hebt nog ook inhoud en gevoelens als ik jou verhalen mag geloven kortom de iedeale man)... Trouwens veel succes met jou liefdesleven, als jij in liefde gelooft, ik nie..... Hallo TNAwie, bedankt voor je reactie en je valt me niet aan hoor. Om te antwoorden of ik de ideale man ben..??? Dat zou je eigenlijk aan mijn (ex)vriendin moeten vragen. Misschien zal ze reageren maar ik denk het niet. Over mezelf kan ik zeggen dat het niet veel zin heeft om mensen neer te sabelen maar je kunt elkaar beter lief hebben. Moslim of Christen of niet gelovige. En ik geloof nog steeds in de liefde als je het mij vraagt al kan de pijn soms diepe wonden achterlaten. Voor jou zal er zeker ook een vrouw komen. Veel succes ermee !

Dutchmodel
16-09-2002, 09:47

Origineel gepost door flexiegirl Salaam,(gegroet) Het beste jongen . Ik weet wat je meemaakt. Probeer het te vergeten . Het lukt je best. Veel geluk verder. :zwaai: Ma3a salamaaa(daaaaaaaaag) Bedankt voor je steun, Flexie. De wonden zullen met de tijd slijten, ik weet het, al voelt het nu niet zo. Ik wens jou ook het beste toe.

Pagina's : [1] 2