Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zus Saddam wil berechting in Den Haag

Azizovich
16-12-2003, 19:20

Zus Saddam wil berechting in Den Haag Saddam Hoessein moet worden berecht door het Internationaal Gerechtshof in Den Haag. Dat eist de zus van de ex-dictator. Rechtvaardig Nawal Ibrahim al-Hassan zegt in de Arabische krant al-Quds al-Arabi: "Wij willen geen proces in Irak. Wij eisen een rechtvaardige berechting voor het Gerechtshof in Den Haag, in aanwezigheid van Arabische en buitenlandse advocaten." Drugs In het telefonische interview zegt al-Hassan dat ze ervan overtuigd is dat de Amerikanen drugs of gas hebben gebruikt om haar broer te verdoven of verlammen. "Saddam Hoessein, de held van de Arabieren, zou zich nooit op zo'n vernederende manier overgeven", zei zij. Vernederingen "De vernederingen die Saddam Hoessein zijn aangedaan, zijn een schending van alle Arabieren en alle moslims", zei Al-Hassan. Ze voorspelt dat het verzet van de Irakezen tegen de bezetting zal doorgaan en zelfs heviger zal worden na de arrestatie van Saddam Hoessein.

Azizovich
16-12-2003, 19:22
Ik hoop dat hij in Den haag word berecht. Zodat alle leugens van VS en mededespoten geopenbaard worden.

Nadiaah
16-12-2003, 19:25
Ik ben het eens met die zus, Saddam zou zich nooit zomaar laten pakken zonder verzet. Ze hebben hem gewoon wat gegeven. Saddam is geen lieverdje maar dat is Bush ook niet. Weet je wat ze zeggen over Bush! GEORGE BUSH WATCH YOUR BACK BIN LADEN IS COMMING BACK

sahira
16-12-2003, 19:26
Ik zei het nog tegen mijn man toen de eerste beelden op t.v. kwamen van de arrestatie..'hij lijkt wel gedrogeerd'...blijkbaar was ik niet de enige die dat dacht. Áls hij berecht wordt in Den Haag kan hij openlijk spreken over datgene wat hij weet over Amerika, velen hopen dat hij inderdaad daar berecht wordt.

HaagseMoCro
16-12-2003, 19:32

he, hou die Tiraan, straks komt al die ellende en terreur ook hier naartoe. En wie weet ook zijn hanglanger die hem koste wat kost hem willen bevrijden.

Mr_Achie
16-12-2003, 19:44
HaagsMoCro jij kijkt te veel P. R. de vries met je handlangers

AlHoceima_Leila
16-12-2003, 19:55
Origineel gepost door sahira Ik zei het nog tegen mijn man toen de eerste beelden op t.v. kwamen van de arrestatie..'hij lijkt wel gedrogeerd'...blijkbaar was ik niet de enige die dat dacht. Áls hij berecht wordt in Den Haag kan hij openlijk spreken over datgene wat hij weet over Amerika, velen hopen dat hij inderdaad daar berecht wordt. Dat denk ik ook en hoop het ook !

grendel
16-12-2003, 20:01
Origineel gepost door Azizovich Vernederingen "De vernederingen die Saddam Hoessein zijn aangedaan, zijn een schending van alle Arabieren en alle moslims", zei Al-Hassan. Ze voorspelt dat het verzet van de Irakezen tegen de bezetting zal doorgaan en zelfs heviger zal worden na de arrestatie van Saddam Hoessein. Lees ik dit nou goed. Is dat w.i.j.f. gestoord of zo. Zelf een luxe-leven leiden en je eigen bevolking jarenlang terroriseren en vermoorden en nu gaat mevrouwtje zielig doen en een beroep doen op alle Arabieren en Moslims.

sahira
16-12-2003, 20:10
Origineel gepost door grendel Lees ik dit nou goed. Is dat w.i.j.f. gestoord of zo. Zelf een luxe-leven leiden en je eigen bevolking jarenlang terroriseren en vermoorden en nu gaat mevrouwtje zielig doen en een beroep doen op alle Arabieren en Moslims. Zolangzamerhand denk ik dat de irakezen niet meer weten hoe ze moeten reageren, na jarenlang je emoties en meningen verzwegen te hebben zijn die arme mensen gewoon helemaal de weg kwijt...wat ik overigens niet vreemd vind. Die arme mensen zijn verlost van het ene en zijn bezet door het andere....als je voor de minst slechte moest kiezen, wat doe je dan? Naast een barbaar was Saddam wel een arabier, hij stond model voor de arabier die het op nam tegen de amerikanen, en dat die mensen nu een beetje ambivalent reageren lijkt me een logische reactie...Ik hoop echt dat dit alles goed afloopt voor hen, want dit volk is al genoeg getraumatiseerd.. :( Maar je hebt gelijk...zuster-lief is zelf niet onschuldig want als je wetenschap had van al zijn praktijken ben je in mijn ogen mede-verantwoordelijk. Maar het feit blijft dat haar reactie ondersteund wordt door velen...en niet alleen irakezen.