Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie wil het het levensverhaal van miss blabla weten

Pagina's : [1] 2

LZN
11-09-2002, 11:16

Wie wil het het levensverhaal van miss blabla weten dit is echt waar zodat jullie een beeld van haar hebben..

Jemal2002
11-09-2002, 11:18
Origineel gepost door nayat001 Wie wil het het levensverhaal van miss blabla weten dit is echt waar zodat jullie een beeld van haar hebben. dat is privé........ wie ben jij om het te publiceren op yasmina.nl spoor je niet? :kwaad:

Teaser
11-09-2002, 11:19
GIJ ZULT NIET RODDELEN!!! CIAO

babygirl2002
11-09-2002, 11:21
Origineel gepost door nayat001 Wie wil het het levensverhaal van miss blabla weten dit is echt waar zodat jullie een beeld van haar hebben. wat ben je TRIEST zeg geen leven of je krijgt geen aandacht thuis. dat je het hier een beetje aandacht zoekt laister oeh saffie. heb het echt met je te doen hoor ik zal de riagg al voor je bellen. heb je even ik maak zo een afspraak voor je. :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad:

azina17
11-09-2002, 11:32

ach ja zulke mensen kom je overal tegen... altijd maar met andere leventjes bemoeien, zeker geen eigen leven....

Junkie
11-09-2002, 11:42
Ik denk dat Nayat zelf MissBlaBla is onder een andere account.

Kais
11-09-2002, 12:13
nayat001 jij eh uh...ehmmm. Ik snap jouw niet, wat is jouw doel in jouw leven als ik vragen mag. Normaal doe ik tegen niemand brutaal maar jij vraagt erom. Ik weet niet of het iets persoonlijk is tussen jouw en Missblabla maar "we get the point" Als jij haar niet mag dan heb je pech gehad ga dan lekker naar tmf.nl of zo maar kom ons niet storen met je b*llsh*t. Vorige keer had je ook zo een trieste bericht dus ik snap je niet . Dus vertel ons wat je er mee wil bereiken of SHUT THE F*CK UP !!!!!! We beginnen genoeg van je te krijgen....... Groetjes Kais, Beslama. a Yasmina Thug Member...... Ik hoor nog van je Babycake...... Teaser....thanx voor jouw reactie

babygirl2002
11-09-2002, 12:18
Origineel gepost door Kais nayat001 jij eh uh...ehmmm. Ik snap jouw niet, wat is jouw doel in jouw leven als ik vragen mag. Normaal doe ik tegen niemand brutaal maar jij vraagt erom. Ik weet niet of het iets persoonlijk is tussen jouw en Missblabla maar "we get the point" Als jij haar niet mag dan heb je pech gehad ga dan lekker naar tmf.nl of zo maar kom ons niet storen met je b*llsh*t. Vorige keer had je ook zo een trieste bericht dus ik snap je niet . Dus vertel ons wat je er mee wil bereiken of SHUT THE F*CK UP !!!!!! We beginnen genoeg van je te krijgen....... Groetjes Kais, Beslama. a Yasmina Thug Member...... Ik hoor nog van je Babycake...... Teaser....thanx voor jouw reactie go for it boy.

Kimaatje
11-09-2002, 12:51
Bla blaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kais
11-09-2002, 12:59
En hoe weten we niet of jij ons probeert te playen....... Wat verwacht je van ons ? Dat we haar nu zomaar gaan negeren omdat jij dat zegt. Kom op zeg ..... En al is of was ze slecht ....mij behandelt ze altijd goed dus misschien lag het wel aan jouw ?! En al heb je gelijk.........het is niet goed om andere mensen zwart te maken omdat jij dat toevallig vindt. En je geeft helemaal geen argumenten.....je stelt eigenlijk alleen een vraag, wat moeten wij daaruit kunnen halen denk je ? Nou ja, ik hoor nog wel wat van je denk ik

Kimaatje
11-09-2002, 13:01
Nayetttttttt yooooooooo.............. Bespeur ik hier wat jaloezie..........is niet goed meid. :zwaai:

Kais
11-09-2002, 13:03
"wat ik wil bereiken gaat jou niks aan ik wil alleen laten zien hoe scheinheilig zij wel niet is de lieve en aardige meisje spelen terwijl zij alleen een spelletje speelt daar hou ik niet van want ik heb haar gekend" :eek: uh uh Hoezo gaat dat mij niks aan. Als je het niet wil vertellen dan moet je er ook niet over beginnen. Hushhhhhh

Junkie
11-09-2002, 13:07
Zij is ook niet mijn beste vriendin hier op Yasmina, maar je moet wel wat helderder zijn. Maar zoals ik al eerder opmerkte ben jij zelf MissBlaBLa die op geraffineerde wijze haar eigen populairiteit aan het testen is.

MissBlaBla
11-09-2002, 13:34
Wow, wacht eens even... Ik wist niet dat jullie hieraan begonnen waren, totdat Kais me een pm-etje had gestuurd. Nayat, ik denk echt dat jij zwaar hulp nodig hebt meid (of jongen?). Zoals iemand hier eerder zei, ben jij niet vrouw of mans genoeg om mij hier persoonlijk op aan te spreken. Ik ga verder ook geen woorden aan jou vuil maken... De leden hier hebben alles wel een beetje gezegd. En Junkie, ik ken dat mens niet... Hoe durf je te denken dat ik zoiets doe! BlaBla

dodi_vega
11-09-2002, 13:38

Bla Bla.. bLa.. blaaaaaaaaaaaaaa.. :o

Pagina's : [1] 2