Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Laptop Dell Inspiron 1525

Pagina's : [1] 2

passion4fashion
12-04-2008, 13:48

http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/inspnnb_1525?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs En dan de 4de. Heeft iemand van jullie deze laptop? Wil graag deze aanschaffen, maar wil eerst jullie ervaringen horen voordat ik deze ga aanschaffen ;)

Don_Zakaria
12-04-2008, 14:00
niet slecht voor die prijs! maar wat wil je er eigenlijk mee doen? als het standaard internet, msn en wat office werk wordt dan is het geen slechte.

passion4fashion
12-04-2008, 14:10
Wil het puur gebruiken voor school en prive. Maw msn, muziek downloaden, office en internetten. Snelheid is voor mij ook belangrijk ivm ongeduldigheid :haha:

Don_Zakaria
12-04-2008, 14:16
Wil het puur gebruiken voor school en prive. Maw msn, muziek downloaden, office en internetten. Snelheid is voor mij ook belangrijk ivm ongeduldigheid :haha: dat trekt ie nog wel maar weet niet of die je ongeduld aankan :kweetnie:

Fargh
12-04-2008, 15:00

http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/inspnnb_1525?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs En dan de 4de. Heeft iemand van jullie deze laptop? Wil graag deze aanschaffen, maar wil eerst jullie ervaringen horen voordat ik deze ga aanschaffen ;) Heb al jaren Dell en nooit problemen mee gehad. Dell is zeker goed te vertrouwen. De Insprion is goed, paar opmerkingen : - vraag of ze XP erop zetten ipv vista ! Ook die preloaded junk mogen ze houden ! mcafee, works, roxio, ... ) Je gaat ze toch allemaal de-installeren. - Doe maar meteen een upgrade van 3G naar 4G geheugen. - resolutie van het scherm is aan de lage kant (max 1280x800), als je hoger wil moet je naar de Latitudes kijken. - Als je hem persoonlijk wil, doe er dan een mooi kleurtje bij. Rood is mooi ! (Ruby Red met satijnachtige afwerking ) joinred (http://www.joinred.com/products/dell/)

passion4fashion
12-04-2008, 16:42
Heb al jaren Dell en nooit problemen mee gehad. Dell is zeker goed te vertrouwen. De Insprion is goed, paar opmerkingen : - vraag of ze XP erop zetten ipv vista ! Ook die preloaded junk mogen ze houden ! mcafee, works, roxio, ... ) Je gaat ze toch allemaal de-installeren. - Doe maar meteen een upgrade van 3G naar 4G geheugen. - resolutie van het scherm is aan de lage kant (max 1280x800), als je hoger wil moet je naar de Latitudes kijken. - Als je hem persoonlijk wil, doe er dan een mooi kleurtje bij. Rood is mooi ! (Ruby Red met satijnachtige afwerking ) joinred (http://www.joinred.com/products/dell/) Doen ze dan kosteloos XP erop zetten ipv Vista? Hou zelf niet van rood, wilde die zwarte met witte afwerking of die donkerroze/fuschia. Maar moet nog ff kijken welke kleur het gaat worden ;)

passion4fashion
12-04-2008, 18:39
http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/xpsnb_m1330?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs Deze lijkt mij ook goed. 13inch scherm, past tenminste in mn tas ;)

Fargh
13-04-2008, 07:54
http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/xpsnb_m1330?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs Deze lijkt mij ook goed. 13inch scherm, past tenminste in mn tas ;) Hah, je hebt de goede smaak te pakken ! Dat is net degene die ik heb. Ik heb hem nog maar 5 dagen, en kan dus niet oordelen over de levensduurte, stabiliteit etc. De reviews zijn echter allemaal goed. Dat de touch buttons boven het toetsenbord snel krassen, is een veel gehoord minpunt. Het scherm is mooi, en helder. Hij is amper 2kg, batterij gaat goed mee. Ik heb hem in het rood (www.joinred.com). Of ze XP er gratis opzetten, moet je goed vragen. Ik denk wel dat ze het doen. Omdat deze relatief nieuw is, moet je opletten als je zelf XP erop gaat zetten, dat je de drivers hebt. Die zitten nl. niet in de standaard XP release. Success!

passion4fashion
13-04-2008, 15:31
Hah, je hebt de goede smaak te pakken ! Dat is net degene die ik heb. Ik heb hem nog maar 5 dagen, en kan dus niet oordelen over de levensduurte, stabiliteit etc. De reviews zijn echter allemaal goed. Dat de touch buttons boven het toetsenbord snel krassen, is een veel gehoord minpunt. Het scherm is mooi, en helder. Hij is amper 2kg, batterij gaat goed mee. Ik heb hem in het rood (www.joinred.com). Of ze XP er gratis opzetten, moet je goed vragen. Ik denk wel dat ze het doen. Omdat deze relatief nieuw is, moet je opletten als je zelf XP erop gaat zetten, dat je de drivers hebt. Die zitten nl. niet in de standaard XP release. Success! Haha ja he, wil liever een 13inch scherm. Lekker compact en licht. Dus je hebt m pas 5 dagen, dus hij is nog vers :D . Ja had die reviews doorgenomen en er waren bijna geen nadelen. Dat zet mij toch aan het denken om deze aan te schaffen. Ik ga ze eerst mailen of het mogelijk is dat ze er XP opzetten ipv Vista. Hoor alleen maar slechte verhalen over Vista.

Fargh
13-04-2008, 18:06
Haha ja he, wil liever een 13inch scherm. Lekker compact en licht. Dus je hebt m pas 5 dagen, dus hij is nog vers :D . Ja had die reviews doorgenomen en er waren bijna geen nadelen. Dat zet mij toch aan het denken om deze aan te schaffen. Ik ga ze eerst mailen of het mogelijk is dat ze er XP opzetten ipv Vista. Hoor alleen maar slechte verhalen over Vista. De huidige stand van Vista valt wel mee. Het grote nadeel is dat het gewoon veel resources van je PC/laptop vergt omdat het graphisch mooi oogt. Ik denk dat je er met je XPS1330 weinig effect van zal hebben, al ben ik een voorstander om toch bij XP te blijven.

passion4fashion
13-04-2008, 18:08
De huidige stand van Vista valt wel mee. Het grote nadeel is dat het gewoon veel resources van je PC/laptop vergt omdat het graphisch mooi oogt. Ik denk dat je er met je XPS1330 weinig effect van zal hebben, al ben ik een voorstander om toch bij XP te blijven. Wat heb jij er zelf opzitten XP of Vista?

Fargh
13-04-2008, 18:33
Wat heb jij er zelf opzitten XP of Vista? Ik heb Vista erop gelaten omdat het de eerste keer is dat ik er mee speel. Morgen vliegt die eraf en komt gewoon XP er terug op. Anders gezegd, ik ben niet onder de indruk van het graphisch geweld die het biedt.

DikMeisje
14-04-2008, 11:38
notificatie

Fargh
15-04-2008, 05:44
Zoals ik al zei, het is niet eenvoudig om er XP zelf makkelijk op te zetten. Ik heb mijn poging moeten afbreken omdat de XP installatie CD de harde schijf niet herkende. Hiervoor moet je een bijlkomende driver installeren die de SATA drive moet opstarten. Ik probeer het woensdag nog een keer, als ik een externe floppy drive heb geleend van een vriend. (USB neemt die tijdens de install ook niet).

Don_Zakaria
15-04-2008, 20:27

Zoals ik al zei, het is niet eenvoudig om er XP zelf makkelijk op te zetten. Ik heb mijn poging moeten afbreken omdat de XP installatie CD de harde schijf niet herkende. Hiervoor moet je een bijlkomende driver installeren die de SATA drive moet opstarten. Ik probeer het woensdag nog een keer, als ik een externe floppy drive heb geleend van een vriend. (USB neemt die tijdens de install ook niet). is jouw xp versie dan zo erg achterhaald? waarschijnlijk geen sp1 versie anders zou die de boel gewoon herkennen zoals de mijne...inmiddels al een jaar xp op een inpiron 9400 en het bevalt stukken beter dan vista

Pagina's : [1] 2