Bekijk originele versie : Voor Alle Amerika- aanbidders
Trouwens, voor de mensen die denken dat de wereld in goede Amerikaanse handen is:
-Overtuigd ben ik ervan dat de CIA geheel op de hoogte was en zelf uitvoerend producent was of minstens mee heeft geholpen aan de aanslagen van 11 september. Verschillende websites dragen argumenten aan die moeilijk te weerleggen zijn( zoek naar Thierry Meyssan op een zoekmachine en bekijk een paar gevonden pagina's ).
-Amerika heeft in nog geen 2 jaar tijd 2 oorlogen gevoerd om strategisch/financiele redenen, zonder erbij stil te staan dat er in de landen die mee werden/worden gesleurd in een smerige oorlog OOK mensen met gevoelens wonen. Dat heb ik alle landen die behoren tot het ' as van het kwaad' bij elkaar nog niet zien doen. Wie de duivel is, is bekend lijkt me.
-Amerika mag zich geen rijk land noemen. Amerika loopt economisch langzaam leeg, binnen 10 jaar explodeert daar de hele economie. Biljoenen aan schuld hebben ze. Meteen de reden dat ze Irak terroriseren.
-Bush is een labiele jongen. De arme kerel heeft een IQ van 90 , dit is niet gelogen. Er zijn dui-zen-den websites die zijn uitspraken bekritiseren en hem niet serieus nemen als leider.
Een van de vele domme uitspraken van De Clown :" The French don't even got a word for entrepreneur" . Als ' ie voor het circuspubliek in plaats van voor regeringszalen zou zou optreden, zou ik hem met stip een van de lachwekkendste clowns ooit hebben gevonden. De rode neus heeft ' ie al door z' n overmatig drankgebruik.
Feiten Amerika:
- Bijna 1 miljoen personen wonen op straat, onder bruggen of in opvangcentra terwijl één persoon op zijn eentje 80 miljard dollar bezit.
- 43 miljoen mensen hebben geen toegang tot de gezondheidszorg, waarvan 11 miljoen kinderen.
- 20% van de inwoners zijn analfabeet.
- 17 miljoen vrouwen werden geconfronteerd met een verkrachting of sexueel geweld; meer dan de helft van de vrouwelijke bevolking is slachtoffer van geweld.
- De 45 miljoen armen van de VS zijn vooral hispanos, zwarten en kinderen. De kindersterfte bij zwarten is dubbel zo hoog als bij blanken.
- De zwarte bevolking werd gebruikt voor medische experimenten die doelbewust schade aan de gezondheid heeft toegebracht, dit met goedkeuring van de overheid.
- De VS is de grootste gebruiker van drugs ter wereld.
- Het land kenmerkt zich door politiegeweld t.o.v. zwarten, hispanos en immigranten.
- De VS hebben de grootste gevangenispopulatie ter wereld en in de gevangenissen verstrekken ze een inhumane en vernederende behandeling.
- De doodstraf wordt zeer gemakkelijk toegekend, hoewel en slechts zeer uitzonderlijk aan een blanke, van het pure arische
ras.
- In de VS zitten meer dan 100 politieke gevangen in gevangenissen met maximale veiligheid, waaronder 15 mannen en vrouwen van Porto Rico omwille van de strijd voor de onafhankelijkheid van hun land.
- Ze laten stilzwijgend de uitbreiding van neofascistische en xenofobe groepen toe die gelijk welke vorm van discriminatie verkondigen en die hun gewelddadige acties vermeerderen.
- Ze hebben de meest rampzalige uitroeiingswapens gemaakt en ze leggen deze infernale machine niet stil.
- Onder de geïndustrialiseerde landen brengen ze het minst bij voor de ontwikkeling en hebben ze van alle leden van de VN de hoogste schuldenlast.
-Amerika heeft het grootste kernwapenarsenaal ter wereld , met maar liefst 7000 kernkoppen. Dit is bijna genoeg om de aarde tientallen, misschien zelfs honderden malen totaal te vernietigen.
-Veel mensen denken dat de Amerikanen het meest bij hebben gedragen aan de vrijheid van Europa. Er zijn in de Tweede Wereld-oorlog 400 .000 Amerikanen om het leven gekomen. Dit tegen 20 miljoen gedode Russen die wel degelijk (mede) de Duitsers hebben verjaagd. Verder worden de 70.000 Marokkanen of in ieder geval moslims die zelfs in Nederland (Zeeland) hebben gestreden tegen de Duitsers voor ' t ' vaderlandsgevoel ' even weggemoffeld.
-Amerika heeft Nederland gedreigd met militaire agressie tegen Nederland als er Amerikanen vast worden gehouden of worden berecht voor hun smerige misdaden op Nederlands grondgebied. Hier is unaniem een wet voor aangenomen binnen de Amerikaanse regering.
-Amerika is het eerste en enige land dat ooit kernwapens en/of biologische wapens heeft gebruikt tegen een vijand. Onder meer de kernbommen Fat Boy en Little Joe die op Hiroshima en Nagasaki zijn gedropt. Verder de napalmbommen tegen de Vietnamezen in de 70' er jaren, munitie met verarmd uranium tegen de Irakezen in de golfoorlog waarvan de gevolgen nu duidelijk zichtbaar zijn door kinderen met misvormde ledematen, hoofden, ogen, hersenen enz. Berichten waren er dat ook bij de oorlog van dit jaar (met Irak) weer smerige uraniumkogels zijn gebruikt door de Amerikanen.
-Bush is oneerlijk gekozen. Al Gore was qua stemmen absoluut de winnaar. Hoe Bush heeft kunnen winnen weet ik niet helemaal precies, zal wel iets met omkoping te maken hebben ( heeft geld zat, Bush sr. en junior zelf bezitten oliemaatschappijen) of gerommeld zijn met de uitslagen.
Voor nu heb ' k genoeg informatie gedeeld. Zodra ik kennis krijg van meer informatie zal dit natuurlijk te zien zijn op het forum..
Origineel gepost door JamalZegt
Trouwens, voor de mensen die denken dat de wereld in goede Amerikaanse handen is:
-Overtuigd ben ik ervan dat de CIA geheel op de hoogte was en zelf uitvoerend producent was of minstens mee heeft geholpen aan de aanslagen van 11 september. Verschillende websites dragen argumenten aan die moeilijk te weerleggen zijn( zoek naar Thierry Meyssan op een zoekmachine en bekijk een paar gevonden pagina's ).
-Amerika heeft in nog geen 2 jaar tijd 2 oorlogen gevoerd om strategisch/financiele redenen, zonder erbij stil te staan dat er in de landen die mee werden/worden gesleurd in een smerige oorlog OOK mensen met gevoelens wonen. Dat heb ik alle landen die behoren tot het ' as van het kwaad' bij elkaar nog niet zien doen. Wie de duivel is, is bekend lijkt me.
-Amerika mag zich geen rijk land noemen. Amerika loopt economisch langzaam leeg, binnen 10 jaar explodeert daar de hele economie. Biljoenen aan schuld hebben ze. Meteen de reden dat ze Irak terroriseren.
-Bush is een labiele jongen. De arme kerel heeft een IQ van 90 , dit is niet gelogen. Er zijn dui-zen-den websites die zijn uitspraken bekritiseren en hem niet serieus nemen als leider.
Een van de vele domme uitspraken van De Clown :" The French don't even got a word for entrepreneur" . Als ' ie voor het circuspubliek in plaats van voor regeringszalen zou zou optreden, zou ik hem met stip een van de lachwekkendste clowns ooit hebben gevonden. De rode neus heeft ' ie al door z' n overmatig drankgebruik.
Feiten Amerika:
- Bijna 1 miljoen personen wonen op straat, onder bruggen of in opvangcentra terwijl één persoon op zijn eentje 80 miljard dollar bezit.
- 43 miljoen mensen hebben geen toegang tot de gezondheidszorg, waarvan 11 miljoen kinderen.
- 20% van de inwoners zijn analfabeet.
- 17 miljoen vrouwen werden geconfronteerd met een verkrachting of sexueel geweld; meer dan de helft van de vrouwelijke bevolking is slachtoffer van geweld.
- De 45 miljoen armen van de VS zijn vooral hispanos, zwarten en kinderen. De kindersterfte bij zwarten is dubbel zo hoog als bij blanken.
- De zwarte bevolking werd gebruikt voor medische experimenten die doelbewust schade aan de gezondheid heeft toegebracht, dit met goedkeuring van de overheid.
- De VS is de grootste gebruiker van drugs ter wereld.
- Het land kenmerkt zich door politiegeweld t.o.v. zwarten, hispanos en immigranten.
- De VS hebben de grootste gevangenispopulatie ter wereld en in de gevangenissen verstrekken ze een inhumane en vernederende behandeling.
- De doodstraf wordt zeer gemakkelijk toegekend, hoewel en slechts zeer uitzonderlijk aan een blanke, van het pure arische
ras.
- In de VS zitten meer dan 100 politieke gevangen in gevangenissen met maximale veiligheid, waaronder 15 mannen en vrouwen van Porto Rico omwille van de strijd voor de onafhankelijkheid van hun land.
- Ze laten stilzwijgend de uitbreiding van neofascistische en xenofobe groepen toe die gelijk welke vorm van discriminatie verkondigen en die hun gewelddadige acties vermeerderen.
- Ze hebben de meest rampzalige uitroeiingswapens gemaakt en ze leggen deze infernale machine niet stil.
- Onder de geïndustrialiseerde landen brengen ze het minst bij voor de ontwikkeling en hebben ze van alle leden van de VN de hoogste schuldenlast.
-Amerika heeft het grootste kernwapenarsenaal ter wereld , met maar liefst 7000 kernkoppen. Dit is bijna genoeg om de aarde tientallen, misschien zelfs honderden malen totaal te vernietigen.
-Veel mensen denken dat de Amerikanen het meest bij hebben gedragen aan de vrijheid van Europa. Er zijn in de Tweede Wereld-oorlog 400 .000 Amerikanen om het leven gekomen. Dit tegen 20 miljoen gedode Russen die wel degelijk (mede) de Duitsers hebben verjaagd. Verder worden de 70.000 Marokkanen of in ieder geval moslims die zelfs in Nederland (Zeeland) hebben gestreden tegen de Duitsers voor ' t ' vaderlandsgevoel ' even weggemoffeld.
-Amerika heeft Nederland gedreigd met militaire agressie tegen Nederland als er Amerikanen vast worden gehouden of worden berecht voor hun smerige misdaden op Nederlands grondgebied. Hier is unaniem een wet voor aangenomen binnen de Amerikaanse regering.
-Amerika is het eerste en enige land dat ooit kernwapens en/of biologische wapens heeft gebruikt tegen een vijand. Onder meer de kernbommen Fat Boy en Little Joe die op Hiroshima en Nagasaki zijn gedropt. Verder de napalmbommen tegen de Vietnamezen in de 70' er jaren, munitie met verarmd uranium tegen de Irakezen in de golfoorlog waarvan de gevolgen nu duidelijk zichtbaar zijn door kinderen met misvormde ledematen, hoofden, ogen, hersenen enz. Berichten waren er dat ook bij de oorlog van dit jaar (met Irak) weer smerige uraniumkogels zijn gebruikt door de Amerikanen.
-Bush is oneerlijk gekozen. Al Gore was qua stemmen absoluut de winnaar. Hoe Bush heeft kunnen winnen weet ik niet helemaal precies, zal wel iets met omkoping te maken hebben ( heeft geld zat, Bush sr. en junior zelf bezitten oliemaatschappijen) of gerommeld zijn met de uitslagen.
Voor nu heb ' k genoeg informatie gedeeld. Zodra ik kennis krijg van meer informatie zal dit natuurlijk te zien zijn op het forum.
Zou je voor mij het recept van Kentucky Fried Chicken kunnen regelen.......... :D :D :D
Alvast bedankt.
effe on-topic, alles wat je hebt getypt is reeds bekend.
Amerika is een land met veel "slechte" mensen en veel hele "goede mensen".
Net als Marokko bijvoorbeeld :D
Rebel666
16-12-2003, 18:38
Ieder zijn tijdperken.
Er komt een dag dat Amerika niets meer voorstelt en geen supermacht meer is, als Arabische/Islamitsche landen meer samen zouden werken dan zou het ook in de buurt komen van een wereldmacht, maarja tot nu toe kan je dat alleen nog een illusie noemen.
De Amerikanen zijn de grootste veroorzakers van ellende aan de wereld, ik hoop dat er snel een eind aan hun komt.
Rebel666
16-12-2003, 18:46
Origineel gepost door percolator
Als je ziet hoe Soennieten en sjiïeten reageren op de arrestatie van saddam, zal het je wel duidelijk moeten zijn dat de weg naar eenheid nog zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer lang is.
Onder Islamitsch versta ik soennitsch, ik weet niet wat jij daar onder verstaat?
Weet je wat ze zeggen over Amerika? Nou
GEORGE BUSH WATCH YOUR BACK BIN LADEN IS COMMING BACK
Het is bekend, maar begrijp je het ook?
Als je niks te doen hebt, moet je mijn berichten in het begin gaan lezen :D ;)
Dan zul je zien dat ik het VERDOMD goed begrijp :D
"Amerika-bashing" is echter verspilde moeite.
Dit bedoel ik dus met ' creatief onderbouwen' . Heb jij Marokko, als redelijk onderontwikkeld land, landen offensief zien aanvallen? Heb jij gehoord dat Marokko landen in heeft gedeeld in ' slecht en ' goed' ? Heb jij Marokko agressief bezig zien doen tegen iedereen die het in de weg van het roven staat ? Nee, nog nooit zien doen. Waarom? Omdat Marokko TE onderontwikkeld is om mensen tegen zich in het harnas te jagen. Bovendien is het aan geen enkel land ter wereld om een ander land te veroordelen. In de mildste vorm kan dat gedaan worden door de VN ( Verenigde Naties voor wie daar nooit van heeft gehoord;)), alleen jammer dat ook daar de Verenigde Staten van Agressie weer de dikste vinger in de smurrie heeft zitten. Maar wat ik wil zeggen : Amerika zelf is net als Marokko, TE onderontwikkeld qua bevolking om andere landen zo agressief te benaderen. Als een land onderontwikkeld is en de eigenschappen heeft die ik net opsomde moet het niet praten over rechten die geschonden worden, democratie en agressie. Daar ging m' n topic over. Maar steevast moeten er weer zulke onbenullige antwoordjes op komen. En nee, een forum is er niet om onbenullige antwoordjes als die van jou te zitten bespreken, maar voor SERIEUZE antwoorden.
Als je "Bush en Co" in plaats van "Amerika" vermeld,
dan ga ik voor een groot deel met je mee.
Dat is mijn punt :D
En weet je wat ik onbenullig vind,
constant in herhaling vattende topicjes... ;)
Sorry, maar je antwoord is zo belabberd, er schieten me constant nieuwe argumenten te binnen. Je zegt dat Amerika " vele goede" mensen heeft. Dan heb je m' n eerste topic niet (goed) gelezen. Er staat namelijk 17 % van de vrouwen daar is weleens sexueel misbruikt of in ieder geval gewelddadig aangerand. Nu kan ik je zeggen dat 17 % op een bevolking van ruim 280 miljoen ERG veel is. Bovendien weten de Amerikaanse burgers donderdsgoed dat Bush een roof/kruistocht heeft georganiseerd tegen Irak, dat is met geen superpoetsdoek weg te moffelen. Maar ze blijven gewoon halsstarrig op ' em stemmen. Misschien iets minder dan de helft afgelopen week, toen Saddam nog niet gepakt was. Iets minder dan de helft, ' k zou zeggen 48%. En om nou te zeggen dat een bevolking waarvan 48% achter een massamoordenaar staat, onschuldig of " heel goed" is, gaat me wel erg ver. Bovendien zijn Amerikanen sowiezo al oorlogszuchtig, niet alleen de regeringsleiders zelf, het zit in het volk. Als je met een redelijk serieuze beargumentatie komt zal ik je ook dit uitleggen. Dus lees: SERIEUS, anders zal ' k niet antwoorden.
Verkeerd voorbeeldje van die vrouwen, Jamalsays :D
Als een klein aantal procent van de Marokkaanse jongeren crimineel is, zijn alle Marokkanen crimineel ??!!
Nogmaals,
je hebt het steeds over "Amerika en Amerikanen",
je houdt wel van generaliseren, zie ik.
Nee, je begrijpt het niet. Bekijk tevens mijn topic over de pschyologische kijk door mensen die het niet WILLEN begrijpen ( ergens op het forum).
Dat zeg ik omdat je mijn betoog " Amerika-bashing" noemt.
Dit wordt alleen gezegd door voorstanders van een misdadig regime die de feiten niet kunnen weerleggen en dan weer overstappen op het oude vertrouwde riedeltje , namelijk " Amerika-bashen" . Zoiets als Is-not-real (israel) doet als er mensen zijn die het zionisme bekritiseren door het te gooien op ' anti-semitisme' .
Volgens jou gedachtengang zijn ALLE AMERIKANEN grote
Bush-lovers,.........en daar ga jij de fout in :D ;)
Wat ik met Amerika-bashing bedoel, is heel simpel.
Je kunt niet het hele Amerikaanse volk aanspreken voor een
politieke leider waarvan het verkiezingselectoraat ten eerste de helft niet is komen opdagen en van de rest nog niet eens de helft op hem heeft gestemd.
That's all :D
Er is hier nergens een topic die concrete feiten over Amerika heeft gepubliceerd. Vooral niet in de mate die ik heb ingebracht.
Hahaha, jij bent grappig.
Dream on :D ;)
Je bent nr. 499.
Bidawi_Mazlot
16-12-2003, 19:40
Salamou 3alaykom broeders en zusters in de islam,
De Koran en Overleveringen zijn voldoende voor diegenen die willen weten....kort maar krachtig(?)....vergelijk de huidige wereldproblematiek met die van de dieren "survival of the fittest"....Amerika kan nog zoveel binnenlandse mess hebben en buitenlandse mess veroorzaakt hebben maar één ding staat vast....zij zijn georganiseerd en laten niets aan 't toeval over, immers, de vijand moet je door en door kennen.... ze hebben biljoenen uitgegeven aan technologie en ander soort kennis, hiervoor heeft men een ganse kleurenpallet voor aangesteld, zelfs mensen uit de Arabische wereld....Irakezen, palestijnen etc. en dan heb ik het nog niet eens over de vele Aziaten met hun spleetoogjes :D....wat hebben de Moslims van tegenwoordig? NOCH DOUNYA NOCH AGHIRA(uitzonderingen daargelaten), ik ontken als laatste de gruwelijkheden van de Kufar(voorop de zionisten) maar we mogen ook een beetje kritisch wezen tegenover onszelf....wanneer je de geschiedenis van de Islam een beetje bestudeerd hebt dan valt het één en ander op ... de Islam heeft vele hoogtij jaren gekend maar op een gegeven moment onstond er een ommezwaai en liep ineens alles uit de hand, letterlijk en figuurlijk....welke ommezwaai?....de Moslims hadden en hebben nog steeds in grote mate hun religie op de achtergrond geduwd voor wereldse genuchten!....jullie kennen ongetwijfeld de overleveringen over de Tiran Fir3awn(Farao), deze man, die op een gegeven moment zo'n immens zelfvertrouwen had en in egocentrische waan verkeerde dat hij Moessa(Mozes)-(as)- bespotte en zichzelf God noemde, en jawel, hij wilde zelfs Allah(swt) met zijn eigen ogen zien mbv een toren die hij liet bouwen door zijn vele slaven....zie deze Tiran uit die tijd als de zionistisch Amerika van deze tijd....Moessa(as) en zijn metgezellen waren duidelijk oprechte Volgers van Allah(swt)'s woord en het resultaat is bekend....de man die dacht dat hij God was werd totaal verpletterd en zijn lichaam licht als bewijs in Rome, een duidelijke teken voor Allahs bestaan....en 't mooiste van alles, zijn vrouw was een oprechte Moslima waar Farao destijds geen weet van had ALLAHO AKBAR!!....
Wat ik hiermee wil zeggen is dat Allah(swt) onze(i.e Moslims) toestand zal veranderen wanneer wij de Dogmatiek en Methodiek volgens het begrip van onze vrome voorgangers naleven in Woord en Daad....doen wij dat niet dan zijn wij totaal verloren al hier op aarde....Eenheid binnen de Moslims is een Ideaal wat helaas in de praktijk nooit op grote schaal zal worden bereikt, immers, de islam kend in deze tijd vele groepen(sektes) die verdwaald zijn en nooit en te nimmer de Hulp van Allah(swt) zullen genieten waardoor ze zionistisch Amerika kunnen temmen....
Wij zijn tegenwoordig consumenten geworden ipv produktief, dit alles omdat het overgroot deel de zuivere Islam verlaten heeft, Allah(swt) is Rechtigvaardig als geen ander dus zullen wij nog lang moeten leven in een situatie die bekend is bij dieren, juist survival of the fittest.....
Ma3a salama,
Precies, een klein procent. Nu vind ik 17 % niet zo klein, snap je. Of valt het nog mee volgens jou? Trouwens, de HELFT ( dus 50% voor de dommen onder ons) van de Amerikaanse vrouwen krijgen regelmatig te maken met huiselijk geweld.
5, 10 of 17 procent........dat betekent nog altijd de overgrote meerderheid het niet doet (vrouw meppen :D ).
.........en nou je het toch over huiselijk geweld hebt.
Het schijnt dat de Blijf-van-mijn-lijf huizen worden overspoeld met Marokkaande vrouwen.
Je gaat me nou toch niet vertellen, dat alle Marokkaanse mannen notoire vrouwenmishandelaars zijn.
Nee toch :D ;)
Doe ik ook niet. Dat doe ik voor de 48 % ,snap je. En als Amerika met 48% bevolking minder is, is het geen Amerikaans volk meer. Ik heb het over het volk van nu, en leg me maar geen woorden in de mond, want ik weet dat je daar nu in staat toe bent.
Ik..... :D .............ik weet van niks.
Ik zal je helpen met je betoog ;)
Een deel van die Amerikanen die op Bush heeft gestemd zijn meestal van die types die nog nooit van Irak of Nederland hebben gehoord om dat hun televisiekanaal niet verder reikt dan hun eigen stad.
Dus, de hele dag nieuws uit de eigen stad en als ze wat meer moeite nemen , nieuws uit hun staat.
Met andere woorden, zij houden hun zelf een beetje dom voor wat betreft enige visie voor wat er in de wereld gebeurt.
Precies het soort stemmers wat Bush en Co graag hebben :D
Zelfkritiek
16-12-2003, 19:50
Heb jij Marokko, als redelijk onderontwikkeld land, landen offensief zien aanvallen? Heb jij gehoord dat Marokko landen in heeft gedeeld in ' slecht en ' goed' ? Heb jij Marokko agressief bezig zien doen tegen iedereen die het in de weg van het roven staat ? Nee, nog nooit zien doen.
Kijk dat bedoel ik nou. Dat krijg je ervan als je alleen maar oog hebt voor de oogkleppen-propaganda van de schotel op je balkon! Het enige waar jij voor open staat, is gelul over joden en Amerikanen, dat blijkt wel weer uit jouw onzinnige repliek hierboven.
Marokko een lieverdje? Marokko geen rover? Marokko voert geen oorlog voor olie en grondstoffen??
Nee, natuurlijk weet jij dat niet, want daarover zenden ze niet uit op die sukkelige schotel van je...
Ik zou zeggen, zoek een op het internet naar de term 'Polisario', of kijk eens op de website van Amnesty International over dat onderwerp!
Lees en leer, zou ik zeggen!
Je draait nu om de hete brij heen. Toen er een onderzoek onder 1000 Marokkanen plaatsvond direct na 11 september, waarin verreweg de meesten ( dus meer dan 70%) de aanslagen veroordeelden, haalden de organisators van het onderzoek de Marokkanen die de aanslagen veroordeelden uit de enquete, zodat de Marokkanen die de aanslagen niet veroordeelden in de media zouden komen. Dat was dus ongeveer 40% van de Marokkanen in Nederland. Wat de Marokkanen of andere moslims hier in Nederland overigens met de aanslagen te maken hebben is me een raadsel, maar dat achterwege gelaten stond heel Nederland op z' n kop. Ik geef nu een zelfde voorbeeld en je doet alsof 48% niets is. Toch wel iets meer in vergelijking met het onderzoek onder de Marokkanen, vind je niet? Als ik zou zeggen dat uit onderzoek blijkt dat 90% van de Amerikanen het liefst zouden hebben dat alle moslimlanden platgebombardeerd zouden worden, zou je nog zeggen :" ja, maar die 10 %, dat zijn toch WEL lieverdjes?". Eigen-Bril visie dus.
Nee, ik heb gewoon mijn eigen kijk op de wereld, die niet met de jouwe strookt, denk ik :D ;)
ALs je een onderzoek boven tafel haalt waarin staat dat 90% van de Amerikanen alle moslimlanden willen platbombarderen, dan praten we wel verder.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.