Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe??

Pagina's : [1] 2

tatouzient
16-12-2003, 14:53

hoe ga je om met een gemis nr iemand toe? hou wel rekening mee dat je deze persoon ni meer kunt zien... bisous xxx

misstomaatje
16-12-2003, 15:02
Origineel gepost door tatouzient hoe ga je om met een gemis nr iemand toe? hou wel rekening mee dat je deze persoon ni meer kunt zien... bisous xxx :confused: ik niet snap wat jij bedoel

Hanan_A
16-12-2003, 15:04
je probeert het af te sluiten en richt je op andere dingen... ik weet niet ik welke hoedanigheid je weet deze persoon nooit meer te zien maar hoe het ook zij in de islam vind je overal een antwoord op en uit dat antwoord kun je kracht putten. daarbij kun je na het gebed Allah(swt) vragen je kracht te verschaffen..... :) probeer maar.....

tatouzient
16-12-2003, 15:06
Origineel gepost door Hanan_A je probeert het af te sluiten en richt je op andere dingen... ik weet niet ik welke hoedanigheid je weet deze persoon nooit meer te zien maar hoe het ook zij in de islam vind je overal een antwoord op en uit dat antwoord kun je kracht putten. daarbij kun je na het gebed Allah(swt) vragen je kracht te verschaffen..... :) probeer maar..... kan hem ni meer zien om da hij nu terug is nr onze Schepper... dinge die je hebt opgesomd, doe ik al, hamdoellillah... mr sinds gistere avond overmeesterd een raar gevoel mij en mis ik hem... :( bisous xxx

tatouzient
16-12-2003, 15:07

Origineel gepost door misstomaatje :confused: ik niet snap wat jij bedoel wa valt er ni te snappe? hoe ga je met een gevoel van gemis om, en je kunt deze persoon ni meer zien omda hij/zij gestorve is... snappie nu?? bisous xxx

misstomaatje
16-12-2003, 15:10
Origineel gepost door tatouzient wa valt er ni te snappe? hoe ga je met een gevoel van gemis om, en je kunt deze persoon ni meer zien omda hij/zij gestorve is... snappie nu?? bisous xxx dat lijkt mij echt erg

tatouzient
16-12-2003, 15:11
Origineel gepost door misstomaatje dat lijkt mij echt erg :verdriet: is het ook... je denkt da je het al hebt geaccepteerd, je zet je leven verder, mr dan ineens overmeesterd dit gevoel je... bisous xxx

Hanan_A
16-12-2003, 15:19
Origineel gepost door tatouzient kan hem ni meer zien om da hij nu terug is nr onze Schepper... dinge die je hebt opgesomd, doe ik al, hamdoellillah... mr sinds gistere avond overmeesterd een raar gevoel mij en mis ik hem... :( bisous xxx alham doe lil Allah dat je het al doet zuster, vergeet niet dat de grootste kracht te putten valt uit het gegeven dat we ze insha Allah met de wil van Allah(swt) zullen wederzien, en dat het dan voor eeuwig zal zijn....dit is maar een tijdelijke verblijfplaats, en vergeet ook niet dat jij ook nu nog iets voor die persoon kan betekenen, je kunt nog douaa`s voor deze persoon doen :) die persoon zal je vast dankbaar zijn.... moge Allah je kracht schenken lieve zuster :)

Afrowoman
16-12-2003, 15:20
hoe is hij dan gestorven?!?!?!

fat2
16-12-2003, 15:21
altijd aan de positieve dingen denken wat je met die diegen hebt meegemaakt... althans heeft bij mij goed geholpen....

Lady_moi
16-12-2003, 15:25
bedoel je onze nourke :(...woelah ik mis die met hart en ziel :verdriet:

tatouzient
17-12-2003, 20:47
Origineel gepost door Hanan_A alham doe lil Allah dat je het al doet zuster, vergeet niet dat de grootste kracht te putten valt uit het gegeven dat we ze insha Allah met de wil van Allah(swt) zullen wederzien, en dat het dan voor eeuwig zal zijn....dit is maar een tijdelijke verblijfplaats, en vergeet ook niet dat jij ook nu nog iets voor die persoon kan betekenen, je kunt nog douaa`s voor deze persoon doen :) die persoon zal je vast dankbaar zijn.... moge Allah je kracht schenken lieve zuster :) yeps i know, het aardse leven ni voor eeuwig... kdoe ook heel vaak doua's voor hem, en heb dit jaar in maroc, een sadaka gegeven in de moskee voor hem.... thnx voor het advies ;) bisous xxx

tatouzient
17-12-2003, 20:48
Origineel gepost door Afrowoman hoe is hij dan gestorven?!?!?! aan een werkongeval... bisous xxx

tatouzient
17-12-2003, 20:49
Origineel gepost door Lady_moi bedoel je onze nourke :(...woelah ik mis die met hart en ziel :verdriet: yeps... :verdriet: ik ook... :( bisous xxx

Bent_Fes
17-12-2003, 20:56

Het is heel moeilijk, ik weet hoe je voelt....soms lijkt het gevoel een beetje te slijten, maar soms kom het zo hevig terug dat je geen raad mee weet, ik val dan huilend in slaap. De gedachte dat je ze Insh'Allah ze weer in het hiernamaals zal zien, verlicht enigziens. Maar het is Allah swt wil, Inna lie lah wa ina lie7 raji3oen...

Pagina's : [1] 2