Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames, wat vinden jullie ervan?

Pagina's : [1] 2

LZN
16-12-2003, 14:15

Dames, wat vinden jullie ervan dat jullie vaak in de gaten worden gehouden door jullie broer(s). Het zal best wel irritant zijn neem ik aan..

Miss_wild
16-12-2003, 14:21
eerlijk nee hoor ik heb nie veel te verbergen dus kom maar met je acties en ja die acties van me broers waren echt lauw om je dood te lachen maar ik mis ze wel 1 woont nie meer thuis en de ander heeft een vriendin dus te druk om mij in de gaten te houden ok soms is het wel irri maaar soms zijn die acties om echt niet te vergeten laat jullie ervaringen hier achter ............

ennahiya19
16-12-2003, 14:23
hahaahha me broers die bemoeien ze zich er niet eens mee, heb overigens maar 1, maar nooit last van gehad, krijg ik die wel dan weet ik me mond wel te vinden en omdat me ouders ook zeggen hij heeft niets te zeggen

Nuray
16-12-2003, 14:26
nou mijn broer zegt nooit wat tegen mij en ik hoop dat dat ook zo zal blijven GREETINGS NURAY

Afrowoman
16-12-2003, 14:46

mijn oudste broer houd mij wel in de gaten!!! als hij erachter komt dat ik een vriend heb!! :auw: oooohhhhh ik wil er niet eens aan denken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tatouzient
16-12-2003, 14:50
kheb drie oudere broers, nooit probs meegehad, nooit werd ik achtervolgd of wa dan ook. ze vertrouwen mij, en ik hun... twee broers zn inmiddels al getrouwd en met degene die thuis zit heb ik een hele goede band, we vertelle alles aan elkaar... bisous xxx

MissBlaBla
16-12-2003, 14:51
Origineel gepost door tjsalout Dames, wat vinden jullie ervan dat jullie vaak in de gaten worden gehouden door jullie broer(s). Het zal best wel irritant zijn neem ik aan. Heb geen broers :D Allah (swt) houdt mij in de gaten ;) BlaBla

maghrabia82
16-12-2003, 14:54
Origineel gepost door MissBlaBla Heb geen broers :D Allah (swt) houdt mij in de gaten ;) BlaBla mooi antwoord :goedzo:

LaLa_SoFiA
16-12-2003, 14:54
ik heb ook geen broers. Maar bij mij is het mn vader die me heeeeel erg in de gaten houd. Mja is wel voor je eigen bestwil toch. Ze hebben het beste met je voor. Maar k word er soms wel gek van

misstomaatje
16-12-2003, 15:01
Origineel gepost door tjsalout Dames, wat vinden jullie ervan dat jullie vaak in de gaten worden gehouden door jullie broer(s). Het zal best wel irritant zijn neem ik aan. nee is helemaal niet iritant, als je van je zelf weet dat niks uitspookt :zwaai:

Missy_Rose
16-12-2003, 15:02
Ik heb drie oudere broers, en zij zijn :maf: Ze houden me wel in de gaten en zo, maar ze zeggen er niet veel van als ik iets doe wat niet door de beugel kan. Ik bedoel maar: vroeger rookte ik :o (Heel slecht, raad je eraan ermee te stoppen net als moi) en mijn broers zagen het, maar ze zeiden alleen: “Hou ermee op. Het is niet gezond” Ik had zoiets van :schrik:

Echie
16-12-2003, 17:15
ik heb geen broers.....

Lady_moi
16-12-2003, 17:24
ik heb wel broers ma die houden me nie in de gaten...die hebben zekers belangrijkere dingen te doen dan dat zoals 1 ervan zei...ma moesten ze me ooit betrappen als ik iets verkeerds doe..na ja de oudste zal me echt nie meer vertrouwen.. nie dat hij me zal slaan ofzo hij heeft me noooooit aangereaakd.. ma gewoon zn vertrouwen in mij zal verliezen.. en mn andere broer jahh moest die ooit erachter komen dat ik iets verkeerds doe... jah met de die zal er echt wel rwina zijn plus gaat hij klikken bij mijn moeder :jammer:

moi21
16-12-2003, 20:04
Heb daar zon hekel aan als "big brother"je gaat lopen controleren,ok als je iets fout doet kan hij er wat van zeggen(normaal praten bereik ie meer mee) , dan is t behulpzaam bedoel hij geeft om je ,maar wie is hij om je te slaan of controleren of op je donder te geven? dat is aan je ouders en niet aan een broer die vaker dingen doen die niet kunnen dan de meiden, echt zulke broers moeten ze is een goed lesje leren: lesje kijk naar jezelf, en dat ze moeten leren praten met hun zusjes ipv ze niet te vertrouwen of hun vader te spelen!Trouwens vind ik t ook vaak een fout dat de ouders hun zonen die "macht"geven, dat is aan hun zelf en niet aan hun zonen.

Nassiramoi
17-12-2003, 11:02

Ik heb geen broer maar de marokkaanse mannen die houden je heel erg in de gaten dat slaat nergens op maar ik doe gewoon alsof ze er niet zijn. Ik heb ook een leven groetjes

Pagina's : [1] 2