Bekijk originele versie : Ik kan niet slapen.......
Jemal2002
11-09-2002, 02:14
Weet iemand een middel om te slapen……??????
En kom alstublieft niet met schaapjes tellen want dat werkt ook niet, krijg ik alleen maar honger van. En als ik honger heb dan kan ik ook niet slapen.
HELP!!!!
babygirl2002
11-09-2002, 02:24
weet jij wat je moet doen denken aan morgen en dat je moet gaan werken of naar school toe moet.
dan word je vanzelf moe hahahha doe ik ook altijd ;) .
beslamma babygirl2002.
:zwaai: :zwaai: :zwaai:
Jemal2002
11-09-2002, 02:33
Origineel gepost door babygirl2002
weet jij wat je moet doen denken aan morgen en dat je moet gaan werken of naar school toe moet.
dan word je vanzelf moe hahahha doe ik ook altijd ;) .
beslamma babygirl2002.
:zwaai: :zwaai: :zwaai:
werkt niet want ik ben vrij morgen :(
Fatomaat
11-09-2002, 03:35
Gewoon tegen jezelf praten daar word je op een gegeven moment zo moe van :D
Slaap ze voor strax
Origineel gepost door Jemal2002
werkt niet want ik ben vrij morgen :(
Als je toch vrij bent, wat is dan het probleem? :confused:
Ik weet een hele goeie.(nu wat laat, maar voor vanavond misschien)..neem een slaappilletje in...binnen een half uur ben je KNOCK OUT!
zet een bandje van hasni op en ga lekker wegdromen works whit me...
Jemal2002
11-09-2002, 11:12
bedankt voor jullie tips!
ik zal ze vanavond allemaal proberen! :D
bedankt voor jullie tips!
ik zal ze vanavond allemaal proberen! :D
als je ze allemaal tegelijk uitprobeert...wordt je misschien pas vogende zomer pas wakker!! :D Is eigenlijk ook geen slecht idee....Nou Jamal..als ik je over twee weken hier niet meer s'nachts zie dan weet ik wat mij te doen staat...dan zie ik je vogend jaar
Jemal2002
11-09-2002, 11:20
Origineel gepost door jimpie
als je ze allemaal tegelijk uitprobeert...wordt je misschien pas vogende zomer pas wakker!! :D Is eigenlijk ook geen slecht idee....Nou Jamal..als ik je over twee weken hier niet meer s'nachts zie dan weet ik wat mij te doen staat...dan zie ik je vogend jaar
Nee dat is me jaarlijkse winterslaap....... :D
Handyman
11-09-2002, 11:44
Weet iemand een middel om te slapen……??????
En kom alstublieft niet met schaapjes tellen want dat werkt ook niet, krijg ik alleen maar honger van. En als ik honger heb dan kan ik ook niet slapen.
HELP!!!!
Steek een joint op, als je tenminste rookt. Maar doe het dan alleen in de avond, anders zal je er verslaafd aan raken.
Als je niet rookt, probeer space-cake.
M3asalama
Jemal2002
11-09-2002, 11:52
Origineel gepost door Handyman
Steek een joint op, als je tenminste rookt. Maar doe het dan alleen in de avond, anders zal je er verslaafd aan raken.
Als je niet rookt, probeer space-cake.
M3asalama
Dit gaat een beetje tegen mijn principes in.
maar toch bedankt! :goedzo:
Jemal2002
11-09-2002, 13:32
Origineel gepost door Elouazna
Dat je niet kan slapen, komt denk ik dat je iets dwars zit en er geen vrede mee hebt. Je denkt te veel. Het houdt je overdag bezig en s'nachts ga je ermee naar bed.
>>>Advies is dan ook hierbij dat je overdag je actief moet opstellen, dus doe aan sport of iets wat je konstant bezig houdt, alleen zo kan je je koppie opschonen en het lichter maken->zoiets als>>"free-Your-Mind"
en kan weer normaal slapen/dromen>>Take Care, Elouazna
bedankt!!!!! ik zal het straks proberen! :zwaai:
Esch saheda en wat andere soerat is het allerbeste
Jemal2002
11-09-2002, 13:40
Origineel gepost door honaida
Esch saheda en wat andere soerat is het allerbeste
dat is waar .....daar kan je niet omheen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.