Bekijk originele versie : Met je lease auto naar Marokko???
Tetouanilo
11-04-2008, 09:35
Goede morgen allemaal,
Zoals je bij de betiteling ziet wil ik graag met mijn lease auto naar marokko gaan. Via mijn lease maatschappij heb ik een volmacht ontvangen en moet daarmee naar de Marokkaanse conculaat om een stempel te halen of iets in die trant.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Is er weleens eerder iemand met een lease auto naar Marokko gegaan?
Graag hoor ik snel meer uitsluitsel van jullie conform mijn gebrek aan tijd.
Moet er z.s.m. heen namelijk.
Groet,
Tetouanie
Ik hoop dat dit voldoende informatie is,
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1277148
Succes,
Tetouanilo
11-04-2008, 14:16
Dankjewel DMBC,
Maar weet jij of iemand anders hier op marokko.nl of je bij de marokkaanse consulaat iets moet betalen voor het geval ze me straks gaan tillen?
Hoor het graag van jullie?
Ik ben tot op heden twee keer naar de Marokkaanse consulaat geweest.
Ik zag wel een lijst met allerlei bedragen. Ik denk dat je daarvoor ook moet betalen. Hoeveel, weet ik niet. Ik zou ze maar gewoon bellen.
Adres Vondelstr 65-67
Postcode 1054GK
Plaats Amsterdam
Land Nederland
Telefoon 020 618 1616
Niet alleen bij de marokkaanse consulaat, maar bij alle andere betaal je geld!
delightone
11-04-2008, 17:14
kost niet veel ik denk dat het met een 10euro aan zegels goed moet komen kan ik me herinneren.
Je moet met de volmacht die je hebt gekregen van jou lease bv eerst naar de kvk deze moet in het zelfde plaats zijn als je marokkaanse consulaat.
bij kvk betaal je rond de 15 euro en bij marokkaanse consulaat iets van 8 euro ,als je dit allemaal hebt kan je weg en zal je geen gezeik kregen.
ik spreek uit ervaring meer dan 8 keer gedaan.
ps :kijk of dat de auto is verzekerd is voor Marokko
HASSAN_CLK500
25-04-2008, 17:28
Salem Mensen,
Ik heb een leaseuto waarbij de kentekenpapieren op mijn naam staan. Ik neem aan dat ik dan niets bij de consulaat hoef te doen?
Salem Mensen,
Ik heb een leaseuto waarbij de kentekenpapieren op mijn naam staan. Ik neem aan dat ik dan niets bij de consulaat hoef te doen?
Als de kentekenpapieren op je naam staan hoef je niks te doen,
mij hadden ze ook bijna geflasht met tennaamstelling, gelukkig was ik weer eens scherp! :D
olympico
27-04-2008, 12:39
Mara tonowien a9at g iesem ineg. Wa t'7thazjeth waloe.
Re9wagheth waha. Gaghoum eshghoum shemthen !
HASSAN_CLK500
28-04-2008, 13:15
Als de kentekenpapieren op je naam staan hoef je niks te doen,
mij hadden ze ook bijna geflasht met tennaamstelling, gelukkig was ik weer eens scherp! :D
Hoezo hadden ze jou bijna geflasht?
Goede morgen allemaal,
Zoals je bij de betiteling ziet wil ik graag met mijn lease auto naar marokko gaan. Via mijn lease maatschappij heb ik een volmacht ontvangen en moet daarmee naar de Marokkaanse conculaat om een stempel te halen of iets in die trant.
Groet,
Tetouanie
Het enige wat vereist is dat je een geldig volmacht (buitenland verklaring) hebt van je leasemaatschappij met een stempel van hen. Zorg er gewoon voor dat het document in 2 talen is opgesteld, zodat ze het aan de grens kunnen lezen. Je hebt mi. niets te zoeken aan het consulaat.
Je kan voor de volgende leasebak gewoon opteren om de tenaamstelling te krijgen. Voorkom je deze miserie !
Let ook op dat je goed verzekerd (niet de WA, maar pechverhelping, repatiering en rechtsbijtand) bent !! Meeste leasemij'en verzekeren enkel EU. Desnoods neem je een eigen verzekering voor Marokko bij ANWB.
lees en huiver
Ik heb het een keer geregeld voor een vriend van me ! iets van 12 euris betaald bij de consulaat
uiteindelijk bleek dat je met de volmacht van de leasemaatschappij langs de douane komt
zonder gezeik !
Jongenman83
29-04-2008, 13:44
Goede morgen allemaal,
Groet,
Tetouanie
Wie neemt er nou een lease auto.....:maf:
Jeh ziekelijke mensen hier...:hihi:
Ja deze zieke man vraagt zich af
of hij ergens kan shortleasen/huren voor vakantie naar Marokko.
Iemand tips ?
Jongenman83
29-04-2008, 14:01
Ja deze zieke man vraagt zich af
of hij ergens kan shortleasen/huren voor vakantie naar Marokko.
Iemand tips ?
Praktisch uitgesloten, mits je in marokko gaat huren..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.