Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : tijdens de ramadan

angelrifia
16-12-2003, 12:47

me vriendin heeft tijdens de ramadan met haar vriend gezoent. ze hadden een moeilijke tijd achter de rug en zagen elkaar pas na weken, ze hadden het niet door wat ze deden en kwamer er later achter tja als je echt van elkaar houdt en alkaar na een lange tijd neit hebt gezien dan slaat de vonk heel anders dan normaal he maar wat me vriendin nou afvroeg en haar vriend en ik dus ook of je die dag moet inhalen en hoe moet je het inhalen want ik zelf weet is dat je geld moet geven of je moet 61 dagen inhalen graag wou van leden die het misschien beter weten nog wat uitleg en uigebreid informatie over inhalen ze weet dat een vriend haram is, dus dat hoef ik ook niet van jullie aan te horen graag serieuse racties thanx Gr. ikrame

RisLaine
16-12-2003, 12:51
Origineel gepost door angelrifia me vriendin heeft tijdens de ramadan met haar vriend gezoent. ze hadden een moeilijke tijd achter de rug en zagen elkaar pas na weken, ze hadden het niet door wat ze deden en kwamer er later achter tja als je echt van elkaar houdt en alkaar na een lange tijd neit hebt gezien dan slaat de vonk heel anders dan normaal he maar wat me vriendin nou afvroeg en haar vriend en ik dus ook of je die dag moet inhalen en hoe moet je het inhalen want ik zelf weet is dat je geld moet geven of je moet 61 dagen inhalen graag wou van leden die het misschien beter weten nog wat uitleg en uigebreid informatie over inhalen ze weet dat een vriend haram is, dus dat hoef ik ook niet van jullie aan te horen graag serieuse racties thanx Gr. ikrame Volgens Mij Is De Straf, Van Het Bewust AfBreken Van Het Vasten, Een Heel Stuk Meer Dan 1 Dag. :rolleyes:

misstomaatje
16-12-2003, 12:52
Origineel gepost door RisLaine Volgens Mij Is De Straf, Van Het Bewust AfBreken Van Het Vasten, Een Heel Stuk Meer Dan 1 Dag. :rolleyes: ja volgens mij ook, ik dacht 30 dagen vasten

Lampjuh
16-12-2003, 12:53
Tja het zijn twee zondes eigenlijk, ze heeft gezoend met een vriend, dat is in een haram relatie en ze heeft gezoend in Ramadan, Ik wil verder niemand iets kwalijk nemen of zo ik wil alleen mening geven

angelrifia
16-12-2003, 12:56

Origineel gepost door Lampjuh Tja het zijn twee zondes eigenlijk, ze heeft gezoend met een vriend, dat is in een haram relatie en ze heeft gezoend in Ramadan, Ik wil verder niemand iets kwalijk nemen of zo ik wil alleen mening geven je mening is welkom ik val je niet aan anders had ik geen topic geopend om antwoord op me vraag te krijgen ik wil alleen weten wat ze moet doen bijvoorbeeld inhalen of wat?

Lampjuh
16-12-2003, 12:58
Origineel gepost door angelrifia je mening is welkom ik val je niet aan anders had ik geen topic geopend om antwoord op me vraag te krijgen ik wil alleen weten wat ze moet doen bijvoorbeeld inhalen of wat? Ze kan bijvoorbeeld een email sturen of vragen bij www.al-islaam.com bij de cyberimaam en gair insha'allah

angelrifia
16-12-2003, 12:59
Origineel gepost door RisLaine Volgens Mij Is De Straf, Van Het Bewust AfBreken Van Het Vasten, Een Heel Stuk Meer Dan 1 Dag. :rolleyes: als ik jou antwoord zie dan merk ik dat ze een heel grote STRAF krijgt

Lampjuh
16-12-2003, 13:00
Origineel gepost door misstomaatje ja volgens mij ook, ik dacht 30 dagen vasten Als ze het expres deed dan moet ze 62 dagen vasten en misschien ook wat geld geven,

angelrifia
16-12-2003, 13:02
Origineel gepost door Lampjuh Ze kan bijvoorbeeld een email sturen of vragen bij www.al-islaam.com bij de cyberimaam en gair insha'allah bedannkt

angelrifia
16-12-2003, 13:04
Origineel gepost door Lampjuh Als ze het expres deed dan moet ze 62 dagen vasten en misschien ook wat geld geven, dat had ik ook in gedachten maar wou haar geen dingen vertelen of laten doen wat [I] niet zo zekerheid is altijd goed

Lampjuh
16-12-2003, 13:06
Origineel gepost door angelrifia dat had ik ook in gedachten maar wou haar geen dingen vertelen of laten doen wat [I] niet zo zekerheid is altijd goed Ja precies, ik heb in ieder geval ooit in een programma over islam gehoord dat iemand die expres eet, moet 62 dagen inhalen en of ze wel of niet geld geeft en hoeveel hangt denk ik af van wat men doet, dus daarom is zekrheid idd nodig

angelrifia
16-12-2003, 13:10
ik zal me vraag stellen bij die site dat je me vertelde ik denk wel dat ik het zelfde antwoord krijg maar toch bedankt

angelrifia
16-12-2003, 13:15
Origineel gepost door Lampjuh Ze kan bijvoorbeeld een email sturen of vragen bij www.al-islaam.com bij de cyberimaam en gair insha'allah ik bezocht net die site maar ik snap die hele site niet raar zou me vertelen waar ik precies heen moet

Lampjuh
16-12-2003, 16:29
Ik zie het al kijk: http://www.al-islaam.com/al-islaam/cyberimam/index.php Het is een paar dagen buiten werking

Lampjuh
16-12-2003, 16:30

www.al-islaam.com > > Menu >>> Cyberimam