Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : moeder noemt me een ****

Pagina's : [1] 2

missghzalla
16-12-2003, 11:44

je moeder die je uitmaakt voor een ****......is dat normaal???? ik heb een vriendin en haar moeder roept haar nooit maar dan ook nooit bij haar naam... ze heeft altijd bijnamen voor haar omdat ze ooit is weg gelopen van uis een paar dagen..... is het dan terecht haar een **** te noemen??? Ik bedoel....ze gaat bijna trouwen....dan zeg je zoiets toch niet... come... where is the loveeeee... :D

Dina217
16-12-2003, 11:52
Als haar moeder haar weer geacepteerd heeft nadat ze is weg gelopen, dan moet ze er ook niet op een ander manier over beginnen.... Marokkanen zeggen en doen vaak dingen zonder erbij na te denken, zonder dat ze weten dat ze iemand kwetsen..... Vindt het heel lullig voor je vriendin, maar aan de anderkant kon ze zoiets verwachten omdat ze is weggelopen....... Komt inchallah allemaal wel goed..... Zelf vindt ik het niet normaal, maar wie ben ik toch? Meid wens je vriendin veel succes en veel geluk in de liefde kusje Dina

sammmy
16-12-2003, 13:34
nee is niet normaal..... maar misschien als grap :eek: :rolleyes: net als troetje.... :D

missghzalla
16-12-2003, 14:13
Origineel gepost door sammmy nee is niet normaal..... maar misschien als grap :eek: :rolleyes: net als troetje.... :D neej maar in haar geval is het..... bijvoorbeeld ze is in de douche...en haar moeder schreeuwt: ' WAT DOE JE DAAR EH K**BA....capisch?;)

sammmy
16-12-2003, 14:42

Origineel gepost door missghzalla neej maar in haar geval is het..... bijvoorbeeld ze is in de douche...en haar moeder schreeuwt: ' WAT DOE JE DAAR EH K**BA....capisch?;) ik zou het niet pikken en dit gewoon tegen mijn ma zeggen..... slaat ook nergens op.... gewoon zeggen....

missghzalla
16-12-2003, 14:48
Origineel gepost door sammmy ik zou het niet pikken en dit gewoon tegen mijn ma zeggen..... slaat ook nergens op.... gewoon zeggen.... geloof me toen ze het zei heeft ze alle hoeken van de kamer gezien.... :rolleyes: en de buurt had er ook van meegenoten...(dat was ook 1 van de redenen waarom ze weg gelopen was)

sammmy
16-12-2003, 14:53
Origineel gepost door missghzalla geloof me toen ze het zei heeft ze alle hoeken van de kamer gezien.... :rolleyes: en de buurt had er ook van meegenoten...(dat was ook 1 van de redenen waarom ze weg gelopen was) :eek: :eek: :eek: dan weet ik het ook niet meer :verdomme:

Lampjuh
16-12-2003, 17:05
Nee, is zeker niet normaal. De moeder moet om haar dochter het vertrouwen weer terug te kregen en de goeie weg te volgen anders behandelen, als ze zo doorgaat heeft de dochter een grote kans dat ze de verkeerde weg neemt

RitaMaria
16-12-2003, 19:48
Origineel gepost door missghzalla je moeder die je uitmaakt voor een ****......is dat normaal???? ik heb een vriendin en haar moeder roept haar nooit maar dan ook nooit bij haar naam... ze heeft altijd bijnamen voor haar omdat ze ooit is weg gelopen van uis een paar dagen..... is het dan terecht haar een **** te noemen??? Ik bedoel....ze gaat bijna trouwen....dan zeg je zoiets toch niet... come... where is the loveeeee... :D :schok:

tachelhit102
17-12-2003, 19:06
Origineel gepost door missghzalla je moeder die je uitmaakt voor een ****......is dat normaal???? ik heb een vriendin en haar moeder roept haar nooit maar dan ook nooit bij haar naam... ze heeft altijd bijnamen voor haar omdat ze ooit is weg gelopen van uis een paar dagen..... is het dan terecht haar een **** te noemen??? Ik bedoel....ze gaat bijna trouwen....dan zeg je zoiets toch niet... come... where is the loveeeee... :D SoubhanAllah.. K kan wel begrijpen dat haar moeder ut vreselijk vind dat ze zoiets heeft gedaan, maar om haar dan voor **** uit te maken vindt ik nie kunnen. Als moeder heb je toch het beste over voor je dochter, dan zou ze haar dochter juist anders moeten behandelen om te proberen haar weer op de goede weg te krijgen ipv haar dochter bij elke handeling te confronteren met zulk taalgebruik.. Gair inshaAllah.. P.s. heb je het toevallig nie over F. ?

missghzalla
18-12-2003, 19:07
Origineel gepost door tachelhit102 SoubhanAllah.. K kan wel begrijpen dat haar moeder ut vreselijk vind dat ze zoiets heeft gedaan, maar om haar dan voor **** uit te maken vindt ik nie kunnen. Als moeder heb je toch het beste over voor je dochter, dan zou ze haar dochter juist anders moeten behandelen om te proberen haar weer op de goede weg te krijgen ipv haar dochter bij elke handeling te confronteren met zulk taalgebruik.. Gair inshaAllah.. P.s. heb je het toevallig nie over F. ? :) insha'Allah....maar nee tachelhit102...ik heb et over iemand anders;)

noui
18-12-2003, 21:12
Als ze werd geslagen en daarna nog terug is gekomen.Moet haar moeder het begrijpen en haar dan helemaal niet voor **** uitmaken. Maar mischien heeft haar ma daar ook een goeie reden voor. :verdomme: maar toch onredelijk.

shaimagirlie
20-12-2003, 20:26
Die moeder heeft zeker nooit aan haar zelf gevraagd waarom haar dochter ooit is weggelopen, daarom noemt ze haar zo denk ik. ik vind het echt abnormaal om je dochter een h.oer te noemen.

MiSsOuJDiA
21-12-2003, 12:50
:jammer: Wens der Veeeeeeeeel SterKte

najiba05
21-12-2003, 15:58

sommige moeders zijn echt erg , ze hebben geen respect voor hun dochters en zien ze als last . De islam beveelt de moeders goed te zijn voor hun kinderen en ze zeker geen bijnamen te geven. De moede is een zeer belangerijk persoon voor het kind maar sommige moeders maken juist misbruik van hun kinderen, en dat vind ik onmenselijk. Er zijn veel te weinig moeders die de islam goed praktizren en verwaarlozen . Mijn advies is aan deze moeders om veel lezingen bij te wonen en veel naar islamitische programmas te gaan kijken. En als ze kunnen lezen ( meeste zijn analfabeten) boeken over de islam te gaan bestuderen . Moge ALLAH deze moeders leiden. Amien..

Pagina's : [1] 2