Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn ouders accepteren hem niet omdat hij Berbers is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3

rammetje1980
16-12-2003, 11:37

Hallo allemaal, Ik heb een probleempje, mijn ouders accepteren mij vriend niet omdat hij Berbers is, ik sta nu tussen twee vuren, ik hou van mijn ouders en van hem, maar ik wil ze allebei niet kwijt, het is een lieve jongen die heel zeldzaam is en wil hem zeker niet kwijt. Maar nu ben ik echt de kluts kwijt ik weet het niet meer en de ergste is hij weet het niet eens en ik wil het hem niet vertellen, omdat ik hem echt veel pijn gaan doen en dat wil ik liever besparen want zo een lieve jongen verdient dat niet. Maar nu weet ik echt niet wat ik moet doen, heeft iemand hetzelfde probleem als ik, zijn er mensen die raad kunnen geven over de bizarre situatie waar ik in terrecht ben gekomen :(

sammmy
16-12-2003, 11:43
volg niet alleen je hart maar ook je hersens..... en praat er met hem over.... uiteindelijk kies je.... succes....

Miss_wild
16-12-2003, 11:43
inscha allah komen jij en je ouders eruit, je moet hun laten zien dat hij echt de ware voor je is en dat hij goed voor je zal zijn(als dat zo is) het is een moeilijke situatie misschien dat je broers zussen of iemand in de famillie met een berberse is getrouwd en als hij moslim is dan mogen je ouders hem niet weigeren succes lieverd je kan me altijd prive berichten sturen!

MissBlaBla
16-12-2003, 11:48
Heb je een pm gestuurd. BlaBla

rammetje1980
16-12-2003, 11:48

Origineel gepost door Miss_wild inscha allah komen jij en je ouders eruit, je moet hun laten zien dat hij echt de ware voor je is en dat hij goed voor je zal zijn(als dat zo is) het is een moeilijke situatie misschien dat je broers zussen of iemand in de famillie met een berberse is getrouwd en als hij moslim is dan mogen je ouders hem niet weigeren succes lieverd je kan me altijd prive berichten sturen! Dank je schat voor je reactie, Maar dat is het probleem nou, binnen onze familie is niemand getrouwd met een berber, niet dat ik daar iets tegen heb, het zijn echt leuke mensen, maar mijn ouders zijn bang dat de verschillende stammen van hem en mij elkaar gaan botsen en zij denken ook natuurlijk al is hij een lieve man en zijn familie dan, het is echt moeilijk zo echt waar...

sammmy
16-12-2003, 12:06
cultuur is gaar..... ik weet :bril:

misstomaatje
16-12-2003, 12:19
Origineel gepost door rammetje1980 Hallo allemaal, Ik heb een probleempje, mijn ouders accepteren mij vriend niet omdat hij Berbers is, ik sta nu tussen twee vuren, ik hou van mijn ouders en van hem, maar ik wil ze allebei niet kwijt, het is een lieve jongen die heel zeldzaam is en wil hem zeker niet kwijt. Maar nu ben ik echt de kluts kwijt ik weet het niet meer en de ergste is hij weet het niet eens en ik wil het hem niet vertellen, omdat ik hem echt veel pijn gaan doen en dat wil ik liever besparen want zo een lieve jongen verdient dat niet. Maar nu weet ik echt niet wat ik moet doen, heeft iemand hetzelfde probleem als ik, zijn er mensen die raad kunnen geven over de bizarre situatie waar ik in terrecht ben gekomen :( wat is nou het verschil tussen berbers en arabisch? we zijn toch allemaal moslims, dat is toch het belangrijkste. en je ouders zouden dat toch moeten weten :zwaai:

hanane17
16-12-2003, 12:26
HET IS BETER ALS JE TEGEN JE MOEDER ZEGT DAT HIJ LIEF IS EN DAT JE NOOIT ZO IEMAND HEBT MEEGEEMAAKT EN DAT HIJ VEEL WEET VAN ARABIEREN EN DAT HET ZELFDE IS MISCHIEN HEB JE ER IETS AAN

rammetje1980
16-12-2003, 12:30
Origineel gepost door misstomaatje wat is nou het verschil tussen berbers en arabisch? we zijn toch allemaal moslims, dat is toch het belangrijkste. en je ouders zouden dat toch moeten weten :zwaai: Je hebt helemaal gelijk, maar helaas denken me ouders er anders erover..............

Rasheeda_81
:confused: Origineel gepost door rammetje1980 Hallo allemaal, Ik heb een probleempje, mijn ouders accepteren mij vriend niet omdat hij Berbers is, ik sta nu tussen twee vuren, ik hou van mijn ouders en van hem, maar ik wil ze allebei niet kwijt, het is een lieve jongen die heel zeldzaam is en wil hem zeker niet kwijt. Maar nu ben ik echt de kluts kwijt ik weet het niet meer en de ergste is hij weet het niet eens en ik wil het hem niet vertellen, omdat ik hem echt veel pijn gaan doen en dat wil ik liever besparen want zo een lieve jongen verdient dat niet. Maar nu weet ik echt niet wat ik moet doen, heeft iemand hetzelfde probleem als ik, zijn er mensen die raad kunnen geven over de bizarre situatie waar ik in terrecht ben gekomen :( wAAROM DAN GEEN BERBER, IK BEGRIJP HET NIET. ZOUDEN ZE BETER EEN ARABIER HEBBEN, MAAKT TOCH NIETS UIT? :confused:

princessnador
salaam mo3leikoem, misschien is het een begin om beide ouders bijelkaar te brengen... bijvoorbeeld dat zijn ouders naar juow ouders komen, en als jouw ouders merken dat ze heel erg aardig zijn....misschien inshallah klikt het dan wel tussen beide families... ik wens je in ieder geval heel veel geluk toe.... ik heb een boekje waar heel veel doeas in staan.... er staat ook een doea in (istighara) die je kunt zeggen als je een belangrijke keuze in je leven moet maken... als je er behoefte aan hebt, wil ik het wel plaatsen hier... laat alsjeblieft nog wat van je horen, hoe het afgelopen is.... ma3a salama :zwaai: :zwaai:

rammetje1980
16-12-2003, 12:34
Origineel gepost door Rasheeda_81 :confused: wAAROM DAN GEEN BERBER, IK BEGRIJP HET NIET. ZOUDEN ZE BETER EEN ARABIER HEBBEN, MAAKT TOCH NIETS UIT? :confused: Ja, ze hebben liever een Arabier, ze denken dat berber en arabier elkaar botsen omdat het verschillende cultuur is, ik vind het zelf onzin

rammetje1980
16-12-2003, 12:38
Origineel gepost door princessnador salaam mo3leikoem, misschien is het een begin om beide ouders bijelkaar te brengen... bijvoorbeeld dat zijn ouders naar juow ouders komen, en als jouw ouders merken dat ze heel erg aardig zijn....misschien inshallah klikt het dan wel tussen beide families... ik wens je in ieder geval heel veel geluk toe.... ik heb een boekje waar heel veel doeas in staan.... er staat ook een doea in (istighara) die je kunt zeggen als je een belangrijke keuze in je leven moet maken... als je er behoefte aan hebt, wil ik het wel plaatsen hier... laat alsjeblieft nog wat van je horen, hoe het afgelopen is.... ma3a salama :zwaai: :zwaai: Hallo Princesnador, Ik zou het zeer op prijs stellen als je de doea (istighara ) hier voor me zou plaatsen, je kan het ook privemailen naar me toe, ik heb het echt hard nodig op dit moment................ ALvast bedankt

Rasheeda_81
16-12-2003, 12:41
Origineel gepost door rammetje1980 Ja, ze hebben liever een Arabier, ze denken dat berber en arabier elkaar botsen omdat het verschillende cultuur is, ik vind het zelf onzin DAN HEB JE HET ECHT ZWAAR MOEILIJK. ALS ZE NOU GEWOON BLIJ VOOR JE ZIJN..

xxMeissiexx
16-12-2003, 12:43

So jammer dat er nog mensen zo denken joh echt gare cultuur joh marokaan is marokaan jezus!!!

Pagina's : [1] 2 3