Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : heb een vraag aan alle marocgirls

Pagina's : [1] 2

yesmina19
16-12-2003, 10:35

laaste tijd word vaak gerolddeld over dat heel veel marokkaanse meisjes die een relatie's hebben met een neger maar dat geloof ik echt niet ik bedoel onze marokkaanse jongens zijn toch veeel mooier maar wie heeft een ralatie met een neger ik hoor het wel

Tsjelzies
16-12-2003, 10:37
wat dacht je van helemaal geen relatie het is veel beter voor je echt soms zie ik meiden heel sneeky doen afspreken en al die shit het verpest je hele leven gewoon en ik heb daar echt geen tijd voor ik heb het veelste druk dus dit was mijn mening thalla

yesmina19
16-12-2003, 10:38
hahaha groot gelijk maar ik vroeg me omdat veel geroddeld worden

sweetness1984
16-12-2003, 10:39
meisje meisje meisje toch... ga ff de stad in in adam of rotterdam.... zie je genoeg van die figuren....

sihemB
16-12-2003, 10:39

blaaaaaaaah denk je nou echt dat iemand jou gaat vertellen, met wie zij een relatie heeft?? DENK HET OOK NIET....!!!!!!!!!!!!! SihemB :zwaai:

Tsjelzies
16-12-2003, 10:40
Origineel gepost door yesmina19 hahaha groot gelijk maar ik vroeg me omdat veel geroddeld worden jah het is wel een beetje waar maar niet alle meiden zijn zo thalla

minga
16-12-2003, 10:44
dames zoek een leven !! zolang je maar weet dat jij niet zo bent thats all...**** the rest

ROBALA
16-12-2003, 11:27
Origineel gepost door yesmina19 hahaha groot gelijk maar ik vroeg me omdat veel geroddeld worden Hoi! Om even te reageren op wat je hierboven zegt: Je zegt "omdat er veel geroddeld wordt".... Ik zelf heb geen relatie, niet met een neger en niet met een marokkaan maar naar mijn mening hoeven RODDELS geen FEITEN te zijn... :) En of ze nou wel of geen relatie hebben, dat moeten ze zelf maar uitmaken...vroeg of laat weten ze toch dat dat UITEINDELIJK toch geen zin heeft.. Persoonlijk geef ik zon onderwerpen totaal geen aand8, het is net of je water naar de zee brengt bij wijze van... :rolleyes: Beslama :zwaai:

zingi
16-12-2003, 11:49
****** motjosw noemen wij dat in a'dam oost

MissBlaBla
16-12-2003, 11:55
Eerlijk gezegd hoor ik nooit wat. Alles wat ik hoor/lees komt van marokko.nl Heb ze trouwens ook nooit gezien. Maar jah, ik kom ook nergens... Heb er dus ook geen last van :D Jullie zetten die roddels gewoon op gang :p BlaBla

sammmy
16-12-2003, 12:02
beter niet aan beginnen...... :( :o

RisLaine
16-12-2003, 12:47
Origineel gepost door sihemB blaaaaaaaah denk je nou echt dat iemand jou gaat vertellen, met wie zij een relatie heeft?? DENK HET OOK NIET....!!!!!!!!!!!!! SihemB :zwaai: Dacht Ik Ook Al. :rolleyes:

yesmina19
16-12-2003, 12:54
Origineel gepost door MissBlaBla Eerlijk gezegd hoor ik nooit wat. Alles wat ik hoor/lees komt van marokko.nl Heb ze trouwens ook nooit gezien. Maar jah, ik kom ook nergens... Heb er dus ook geen last van :D Jullie zetten die roddels gewoon op gang :p BlaBla ja daarom vroeg ik af van is het werkelijk zo dat marokkaans meide met negers hebben

yesmina19
16-12-2003, 12:56
Origineel gepost door sihemB blaaaaaaaah denk je nou echt dat iemand jou gaat vertellen, met wie zij een relatie heeft?? DENK HET OOK NIET....!!!!!!!!!!!!! SihemB :zwaai: hoeft ook niet meid maar weetje jongens lullen teveel over ons dar5om wil ik het weten

Savinna
16-12-2003, 13:11

sorry hoor,ik begrijp niet wat ze mooi vinden aan die negers .

Pagina's : [1] 2