Bekijk originele versie : Wat een gebrek aan respect zeg!!!
babyvanbelisma
16-12-2003, 09:57
Dit is een ingezonden brief die vanochtend in de Metro stond:
Heerlijk, wat een feest! Saddam is gearresteerd! Goed zo, Amerika, ga zo door. Nu Khadaffi, Arafat, sjeik Yassin, Osama, Castro, Mugabe, Kim Jung, Gretta Duisenberg, Abu Jahjah en Wouter Bos nog! Half Nederland zal het wel weer zielig vinden voor arme Sadammetje, maar bij mij hangen de Stars & Stripes voor het raam. God bless America, de beste wereldmacht die we ons kunnen wensen, zolang Christus nog niet is teruggekeerd.
BELACHELIJK!!!! Wat een respectloosheid zeg!
Wat vinden we hiervan?
:zwaai:
Ik kan je niet volgen wat bedoel je nou precies? :confused: Respectloosheid van wie en wie is het slachtoffer hiervan?...........
is het niet sarcastisch bedoeld??
Hij/zij heeft zn briefsopbouw een beetje vreemd gezet
Origineel gepost door ffeiza
is het niet sarcastisch bedoeld??
Hij/zij heeft zn briefsopbouw een beetje vreemd gezet
Ik begrijp het al denk ik: Amerika is het best wat we kunnen wensen op Christus na.
Als iemand dat vindt dan moet dat kunnen.
Elberfeld
16-12-2003, 10:14
Het klinkt eerder als een vreemd soort gevoel van humor. Om Wouter Bos en Osama in een adem te noemen is te bizar voor woorden. Zeker als beweerd wordt dat Wouter Bos en/of Abu Jahjah door Amerika gearresteerd zouden moeten worden.
Het lijkt me een geintje van iemand die Christelijke LPF-ers belachelijk wilt maken. Mocht het serieus zijn, dan is iemand bezig van zichzelf een grap te maken.
Origineel gepost door babyvanbelisma
Heerlijk, wat een feest! Saddam is gearresteerd! Goed zo, Amerika, ga zo door. Nu Khadaffi, Arafat, sjeik Yassin, Osama, Castro, Mugabe, Kim Jung, Gretta Duisenberg, Abu Jahjah en Wouter Bos nog! Half Nederland zal het wel weer zielig vinden voor arme Sadammetje, maar bij mij hangen de Stars & Stripes voor het raam. God bless America, de beste wereldmacht die we ons kunnen wensen, zolang Christus nog niet is teruggekeerd.
Wat vinden we hiervan?
Hoogstwaarschijnlijk is het weer zo'n christelijk fundamentalistische en oer-conservatieve rechtse engerd die het nodig achtte om zijn wraakgevoelens op deze wijze te ventileren!
:zwaai: Sword
Maak je niet druk om een ingezonden stukje in de Metro. En al helemaal niet als het nergens op slaat.
babyvanbelisma
16-12-2003, 11:03
Ja, jullie hebben wel gelijk dat je het een beetje moet relativeren, en als het sarcastisch bedoeld is, dan is het nogsteeds niet echt grappig, maar ik vind het respectloos tegenover gelovigen die op de komst van Christus wachten en daar hun geloof op baseren.
Maar goed, laat ik me niet te druk maken.....
Mr_Achie
16-12-2003, 12:01
hhihihi die vent heeft te veel Coca Cola gedronken ;) , helemaal doorgedraaid...
Elberfeld
16-12-2003, 12:13
Bij de C1000 is de pepsi in de aanbieding. Dus misschien is de briefschrijver daar langs geweest. :)
haha wahed randdebiel die interresant wil doen in de metro en het gaat hem niet om het stuk zelf maar om de ondertekening onderaan zijn stuk in de metro.... WAT HEET.... naam en achternaam.....
a little bit zelf promotie tegenover zijn GABBERS!!!!
freemale
16-12-2003, 15:56
Origineel gepost door babyvanbelisma
Wat vinden we hiervan?
?? Respectloos tegenover wie?? De lui die Pvda hebben gestemd?? :D
de eerste 7 namen worden terecht aangehaald maar wat die laatste 3 het aan te danken hebben???
Het is een mening schatje, je hoeft er niet mee eens te zijn ...
AlHoceima_Leila
16-12-2003, 16:22
Origineel gepost door Elberfeld
Het klinkt eerder als een vreemd soort gevoel van humor. Om Wouter Bos en Osama in een adem te noemen is te bizar voor woorden. Zeker als beweerd wordt dat Wouter Bos en/of Abu Jahjah door Amerika gearresteerd zouden moeten worden.
Het lijkt me een geintje van iemand die Christelijke LPF-ers belachelijk wilt maken. Mocht het serieus zijn, dan is iemand bezig van zichzelf een grap te maken.
ben ik helemaal mee eens !!!!!!!!!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.