Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Love = Pain

Pagina's : [1] 2

NoMore_DRAMA
16-12-2003, 00:02

:( Maandenlang probeer ik mijn ex te vergeten echt maanden lang nu dikke half jaar alleen tot de dag van vandaag wil het mij maar niet lukken? dames, heren zeg mij 't beste middel is tegen deze pijn en wat ervoor gaat zorgen dat ik hem uit mijn hoofd krijg :(

babyboy
16-12-2003, 00:09
als je hem een keer ziet, moet je hem van top tot teen bestuderen! Kijk hem heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kritisch aan!!!! en in je hoofd zeggen: is dit degene aan wat ik steeds denk??? is hij het nou waard om in mijn gedachte te blijven??? en dan kom je tot de conclussie van niet, omdat degene die je in gedachte hebt heel anders is dan degene zelf, al is het hetzelfde persoon. Je maakt hem vanzzelf leuker enz, dat is de liefde!!! als ie dan weer in je gedachte voorkomt, dan denk je niet meer volgens je hart, maar aan die dag dat je hem goed bestudeert hebt, en dan is ie het zeker niet waard, en hop vergeet je hem!! dat is echt een heel goede oplossing, veel beter dan met vriendinnen uitgaan en al dat onzin!

NoMore_DRAMA
16-12-2003, 00:12
:goedzo: dank je wel :goedzo: zelf denk ik ook dat dat een van mijn problemen zijn dat ik hem zelf leuker maak dan dat hij is. want hij heeft zo zijn fouten die echt :boos: zijn. alleen vergeet ik ze snel. datmet vriendinnen uitgaan helpt niet want dan zou ik hem na 6 maanden toch echt allang vergeten zijn. Ik zal het zeker proberen :blauwkus: SUPPER BEDANKT :blauwkus:

zoubida
16-12-2003, 00:14
Origineel gepost door NoMore_DRAMA :( Maandenlang probeer ik mijn ex te vergeten echt maanden lang nu dikke half jaar alleen tot de dag van vandaag wil het mij maar niet lukken? dames, heren zeg mij 't beste middel is tegen deze pijn en wat ervoor gaat zorgen dat ik hem uit mijn hoofd krijg :( He meid, Probeer zo min mogelijk naar hem te denken. Het zal je veel tijd kosten om hem te vergeten, zoals meneertje :rolleyes: hier boven al zei probeer hem op een negatieve manier te bekijken. Zodat als je aan hem denkt dat je dan van hem afknapt begrijp je ;). Probeer afleiding te zoeken, met afleiding bedoel k ga naar je zus(sen).... Met vriendinnen wat leuks doen. Maar ga geen dingen in je leven doen waar je later spijt van zal krijgen... Als je echt veel van hem hebt gehouden kan het zo zijn dat het 1 jaar of misschien wel langer kan duren voordat je hem vergeet zal.... Veel succes meissie :zwaai:

NoMore_DRAMA
16-12-2003, 00:17

Origineel gepost door zoubida He meid, Probeer zo min mogelijk naar hem te denken. Het zal je veel tijd kosten om hem te vergeten, zoals meneertje :rolleyes: hier boven al zei probeer hem op een negatieve manier te bekijken. Zodat als je aan hem denkt dat je dan van hem afknapt begrijp je ;). Probeer afleiding te zoeken, met afleiding bedoel k ga naar je zus(sen).... Met vriendinnen wat leuks doen. Maar ga geen dingen in je leven doen waar je later spijt van zal krijgen... Als je echt veel van hem hebt gehouden kan het zo zijn dat het 1 jaar of misschien wel langer kan duren voordat je hem vergeet zal.... Veel succes meissie :zwaai: Dank je wel :blauwkus: Ik zal er wel heel veel moeite voor moeten doen om niet aan hem te denken. Ik hou met hart en ziel van hem en voor mijn gevoel voelt het nog steeds zo dat hij mijn ware is. alleen andersom blijkbaar niet dus zal ik het moeten vergeten. inshallah zal het mij lukken. 1 jaar here i come :) shoukran echt waar jullie beiden

zoubida
16-12-2003, 00:20
Origineel gepost door NoMore_DRAMA Dank je wel :blauwkus: Ik zal er wel heel veel moeite voor moeten doen om niet aan hem te denken. Ik hou met hart en ziel van hem en voor mijn gevoel voelt het nog steeds zo dat hij mijn ware is. alleen andersom blijkbaar niet dus zal ik het moeten vergeten. inshallah zal het mij lukken. 1 jaar here i come :) shoukran echt waar jullie beiden Hmmm jammer dat het niks is geworden meid. Maar k hoop egt dat je hem zo snel mogelijk zal vergeten. En meissie als je hem eenmaal vergeten bent dan ga je je zelf egt afvragen van damn waarom heb k mijn energie aan hem verspilt. En hij is mij niet waard geloof dat zal je zeggen hoeveel je ook van hem heb gehouden ;).....

Himieto_zinador
16-12-2003, 00:22
Origineel gepost door NoMore_DRAMA :( Maandenlang probeer ik mijn ex te vergeten echt maanden lang nu dikke half jaar alleen tot de dag van vandaag wil het mij maar niet lukken? dames, heren zeg mij 't beste middel is tegen deze pijn en wat ervoor gaat zorgen dat ik hem uit mijn hoofd krijg :( Met mij uitgaan.Ik zal ervoor zorgen dat je hem vergeet, zoals ik mijn ex ben vergeten.Afgesproken?

zoubida
16-12-2003, 00:24
Origineel gepost door Himieto_zinador Met mij uitgaan.Ik zal ervoor zorgen dat je hem vergeet, zoals ik mijn ex ben vergeten.Afgesproken? :jammer:

NoMore_DRAMA
16-12-2003, 00:25
Origineel gepost door zoubida Hmmm jammer dat het niks is geworden meid. Maar k hoop egt dat je hem zo snel mogelijk zal vergeten. En meissie als je hem eenmaal vergeten bent dan ga je je zelf egt afvragen van damn waarom heb k mijn energie aan hem verspilt. En hij is mij niet waard geloof dat zal je zeggen hoeveel je ook van hem heb gehouden ;)..... ja het doet nog steeds pijn eraan te denken dat we niet samen zullen zijn :( maar inshallah kom ik overheen. :goedzo: nog maals bedankt

NoMore_DRAMA
16-12-2003, 00:26
Origineel gepost door Himieto_zinador Met mij uitgaan.Ik zal ervoor zorgen dat je hem vergeet, zoals ik mijn ex ben vergeten.Afgesproken? himieto je plannetje zal niet slagen :(

zoubida
16-12-2003, 00:26
Origineel gepost door NoMore_DRAMA ja het doet nog steeds pijn eraan te denken dat we niet samen zullen zijn :( maar inshallah kom ik overheen. :goedzo: nog maals bedankt :blauwkus: anytime lieve meid....

LadyLo
16-12-2003, 00:56
there is no turning back! je zal hem nooit vergeten!!!

NoMore_DRAMA
16-12-2003, 00:57
LoVe Is LiKe A wAr;EaSy To StArT,dIfFiCuLt To EnD,iMpOsSiBlE tO fOrGeT!!! :huil:

zoubida
16-12-2003, 00:57
Origineel gepost door LadyLo there is no turning back! je zal hem nooit vergeten!!! Een persson vergeet je niet zo gauw niet nee, maar als je niet meer zo vaak aan hem denkt dan zal je je veel dingen afvragen ;)

mocromagic
16-12-2003, 01:19

ze zeggen dat je de helft van je relatie aan tijd nodig hebt om over iemand heen te komen...t beste wat je kan doen is tijd voor jezelf nemen en gaan nadenken over waarom t over is. dan moet je de goeie tijden tegen over de slechte tijden zetten en dan kom je er wel uit, maar t kost tijd :( ik wens je heel veel sterkte meid

Pagina's : [1] 2