Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ~.:Mijn Sis Heeft Nogal Een Probleemke:.~

Pagina's : [1] 2

casawia16
15-12-2003, 23:22

Ze Gaat Al Een Tijdje Met Een Gozer....Hij Is Een Riffie...En Zij Een Soussia....Zijn Familie Wilt Het Liefst Een Riffia...Soussia No Way...En Nu Wilt Hij Graag Met Der Trouwen...Maar Het Ligt Allemaal In De Handen Van Zijn Moeder...Zonder Haar Toestemming Kunnen Ze Niet Trouwen...En Hij Staat 100% Achter Zijn Moeder Of Het Nou Goed Nieuws Is Of Slecht Nieuws.... Wie Heeft Hier Ook Ervaring Mee... :( ???? ~<~<~>Meest-Geliefde-Lid<~>~>~

01LaHbIbAh09
15-12-2003, 23:29
Origineel gepost door casawia16 Ze Gaat Al Een Tijdje Met Een Gozer....Hij Is Een Riffie...En Zij Een Soussia....Zijn Familie Wilt Het Liefst Een Riffia...Soussia No Way...En Nu Wilt Hij Graag Met Der Trouwen...Maar Het Ligt Allemaal In De Handen Van Zijn Moeder...Zonder Haar Toestemming Kunnen Ze Niet Trouwen...En Hij Staat 100% Achter Zijn Moeder Of Het Nou Goed Nieuws Is Of Slecht Nieuws.... Wie Heeft Hier Ook Ervaring Mee... :( ???? ~<~<~>Meest-Geliefde-Lid<~>~>~ Ik ben ook een Riffia, en mijn verloofde is Arabische!!! Maar onze ouders staan voor 100% achter ons!!! Maar wat is de probleem bij hun dan??? Waarom geen Sousia!!! We zijn allemaal mensen toch???

aicha2003
15-12-2003, 23:32
Ik snap wel dat hij 100% achter zijn moeder staat. Maar zijn moeder gaat toch niet trouwen, en wat voor verschil is er nou allemaal uit marokko toch?

casawia16
15-12-2003, 23:33
Origineel gepost door 01LaHbIbAh09 Ik ben ook een Riffia, en mijn verloofde is Arabische!!! Maar onze ouders staan voor 100% achter ons!!! Maar wat is de probleem bij hun dan??? Waarom geen Sousia!!! We zijn allemaal mensen toch??? Ze Verwachten Van M Dat Ie Met Een Riffia Aankomt..Dus Geen Soussia...En Hij Is Nogal Een Moederskind En Vrij Religieus Opgevoed, Waardoor Hij Zichzelf Geluk Gunt Alleen Om Zijn Moeder Te Bevredigen...Ik Weet Dat We Allemaal Mensen Zijn Maar Ieder En Zijn Gewoonte...Kortom Een Vrij Emotioneel Situatie...En Het Breekt Der Hart... ~<~<~>Meest-Geliefde-Lid<~>~>~

aicha2003
15-12-2003, 23:35

Ik begrijp hieruit dat zijn moeder dus nog niet op de hoogte van de huidige situatie?

casawia16
Origineel gepost door aicha2003 Ik snap wel dat hij 100% achter zijn moeder staat. Maar zijn moeder gaat toch niet trouwen, en wat voor verschil is er nou allemaal uit marokko toch? Hij Is Met De Gedachten Opgegroeid Dat Hij Zijn Moeder Niet Kan/Mag Tegenspreken...Bij M Geldt Het Dat Onder De Voeten Van Zijn Moeder De Paradijs Ligt...Dus Het Is Nogal Een Groot Iets Als Hij Er Echt Een Groot Probleem Van Maakt... Kijk Het Is Geen Mietje Ofzo Alleen Hij Wilt Zijn Moeder Gewoon Een Plezier Doen...Al Gaat Het Ten Koste Van Zijn Geluk... Maar Ze Zijn Nog In Onderhandeling.... ~<~<~>Meest-Geliefde-Lid<~>~>~

FemminI
Geen ervaring mee, maar ken wel mensen die hetzelfde is overkomen een vriend van mij heeft gewoon twee imams geregeld om mee te gaan als hij haar hand ging vragen..die imams hebben lopen preken daar in huis..MashAllah..Hoe het is afgelopen tsjah de ouders zijn meteen onmiddelijk overstag gegaan, wie durft er nu Imams te negeren :)

aicha2003
15-12-2003, 23:37
Origineel gepost door casawia16 Hij Is Met De Gedachten Opgegroeid Dat Hij Zijn Moeder Niet Kan/Mag Tegenspreken...Bij M Geldt Het Dat Onder De Voeten Van Zijn Moeder De Paradijs Ligt...Dus Het Is Nogal Een Groot Iets Als Hij Er Echt Een Groot Probleem Van Maakt... Kijk Het Is Geen Mietje Ofzo Alleen Hij Wilt Zijn Moeder Gewoon Een Plezier Doen...Al Gaat Het Ten Koste Van Zijn Geluk... Maar Ze Zijn Nog In Onderhandeling.... ~<~<~>Meest-Geliefde-Lid<~>~>~ Vertrouw op god, insa'allah komt alles goed

01LaHbIbAh09
15-12-2003, 23:38
Origineel gepost door casawia16 Ze Verwachten Van M Dat Ie Met Een Riffia Aankomt..Dus Geen Soussia...En Hij Is Nogal Een Moederskind En Vrij Religieus Opgevoed, Waardoor Hij Zichzelf Geluk Gunt Alleen Om Zijn Moeder Te Bevredigen...Ik Weet Dat We Allemaal Mensen Zijn Maar Ieder En Zijn Gewoonte...Kortom Een Vrij Emotioneel Situatie...En Het Breekt Der Hart... ~<~<~>Meest-Geliefde-Lid<~>~>~ Meskiena :( Als Allah(swt) het wil komt allus goed!!!

casawia16
15-12-2003, 23:38
Origineel gepost door aicha2003 Ik begrijp hieruit dat zijn moeder dus nog niet op de hoogte van de huidige situatie? Gedeeltelijk Wel....Ze Hebben Er Over Gehad En Ze Weten Van Het Bestaan Van Me Sis...Maar Ze Proberen M Toch Over Te Halen Om Een Berbers Meisje Te Zoeken...Een Voorbeeld...Ze Laten M Zien Van Een Paar Berbers Meisjes Die Ze Kennen En Met Wie Ze M Graag Willen Zien Trouwen... ~<~<~>Meest-Geliefde-Lid<~>~>~

aicha2003
15-12-2003, 23:40
Origineel gepost door casawia16 Gedeeltelijk Wel....Ze Hebben Er Over Gehad En Ze Weten Van Het Bestaan Van Me Sis...Maar Ze Proberen M Toch Over Te Halen Om Een Berbers Meisje Te Zoeken...Een Voorbeeld...Ze Laten M Zien Van Een Paar Berbers Meisjes Die Ze Kennen En Met Wie Ze M Graag Willen Zien Trouwen... ~<~<~>Meest-Geliefde-Lid<~>~>~ Een beetje manipuleren dus... Dat is allesbehalve fijn voor je sis

casawia16
15-12-2003, 23:43
Origineel gepost door FemminI Geen ervaring mee, maar ken wel mensen die hetzelfde is overkomen een vriend van mij heeft gewoon twee imams geregeld om mee te gaan als hij haar hand ging vragen..die imams hebben lopen preken daar in huis..MashAllah..Hoe het is afgelopen tsjah de ouders zijn meteen onmiddelijk overstag gegaan, wie durft er nu Imams te negeren :) Das Ook Een Optie....Maar Kdenk En Weet Bijna Zeker Dat Hij Het Niet Zou Doen....Hij Heeft Veel Voor Zijn Familie Over En Wil Al Helemaal Niet Wat Tegen Hun Wil Doen....Maar Opzich Wel Een Goeie Optie...Bedankt Voor De Tip ;) ~<~<~>Meest-Geliefde-Lid<~>~>~ Origineel gepost door aicha2003 Vertrouw op god, insa'allah komt alles goed Inshallah....Khoop Het Ook...Kan Niet Wachten Totdat Ze Wiebert :hihi:.....Nee Grapje...:D ~<~<~>Meest-Geliefde-Lid<~>~>~ Origineel gepost door 01LaHbIbAh09 Meskiena :( Als Allah(swt) het wil komt allus goed!!! Inshallah...Jullie Krijgen Nog Te Horen Of Het Nog Doorgaat Inshallah Of Niet... ~<~<~>Meest-Geliefde-Lid<~>~>~

casawia16
15-12-2003, 23:44
Origineel gepost door aicha2003 Een beetje manipuleren dus... Dat is allesbehalve fijn voor je sis Ja Zoiets....Als Zijn Liefde Voor Haar Sterk Genoeg Is Dan Moeten Ze Dit Kunnen Doorstaan...Inshallah ~<~<~>Meest-Geliefde-Lid<~>~>~

01LaHbIbAh09
15-12-2003, 23:45
Ik wens haar veel sterkte!!! ;) Steun je zus!!!

casawia16
15-12-2003, 23:50

Origineel gepost door 01LaHbIbAh09 Ik wens haar veel sterkte!!! ;) Steun je zus!!! Dank Je Wel...:blauwkus:....Ze Dankt Jullie Allemaal Voor Jullie Reactie's....Het Doet Haar Veel...:) ~<~<~>Meest-Geliefde-Lid<~>~>~

Pagina's : [1] 2