Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : gemengde relaties

Pagina's : [1] 2

Kim
10-02-2002, 15:45

hallo, ik ben een nederlands meisje met een marokkaanse vriend (al heel lang). Ik wil graag een persoonlijke vraag stellen aan nederlandse meisjes met een marokkaanse vriend en marokkaanse jongens met een nederlandse vriendin. Wat vinden jullie positieve en negatieve kanten van een gemengde relatie? Zijn er problemen op het gebied van religie, familie, opvoeding, meningen enz. Ik ben erg benieuwd en wil graag serieuze reacties! Groetjes van Mij

Roy
10-02-2002, 15:50
Hou je vast.............

EsteeLauder01
10-02-2002, 15:59
Roy, dat meisje houdt zich nu al 9 minuten vast. Komt er nog wat van????

BentDagilia
10-02-2002, 16:01
SOrry kimm kan je niet helpen :D -xXx-jes Bent Dagilia

Roy
10-02-2002, 16:16

Originally posted by Estée Lauder Roy, dat meisje houdt zich nu al 9 minuten vast. Komt er nog wat van???? Hou je vast voor wat komen gaat, ikkan het zo voorspellen maar we wachten af. Ik bedoelde niet mijn eigen reactie ermee.

Kim
14-02-2002, 19:48
John-Gotti, bedankt voor je reactie. Ik vind het leuk te horen hoe het tussen jou en je vriendin werkt. Ik heb alle respect voor de islam en de marokkaanse cultuur. Ik ben erg geinteresseerd en lees erover. Alleen ik ben ongelovig opgevoed en dat betekend dat ik vanuit mijn hart niet in een God geloof. Dus ook al vind ik jullie geloof heel mooi, vind ik dat ik het tegenover jullie God niet kan maken om moslim te worden alleen omdat ik verkering heb met een moslim. (Het geloof moet uit je hart komen toch?) Ik denk wel dat er buiten deze wereld iets is en misschien ook wel een God maar ik weet het niet zeker. Mijn vriend weet mijn ideeen en begrijpt dit. Groetjes

Kim
14-02-2002, 20:11
Maaike!!!!! Ik wil je graag terug schrijven maar het lukt niet echt met die prive mail. Ik heb nu ook even geen tijd meer, maar als je wilt dan kun je me je eigen Email geven (bij de priveEmail) en dan kan ik beter antwoorden! Groetjes Kim:zwaai:

blo
14-02-2002, 22:45
als het klikt tussen jullie en het is serieus dan kunnen jullie samen er iets moois van maken. je moet gewoon positief blijven denken. kijk hoe serieus het is tussen jullie is het een bevlieging of voor altijd? playt hij met je? stel jezelf vragen die betrekking hebben met jullie relatie. en dan zal het insallah goed komen.

Kim
16-02-2002, 16:53
Dank je John-gotti! Insgelijks! Groetjes Kim

Najib26
05-03-2003, 12:17
Kim, ik weet niet hoe jouw vriend is (in de islam is een relatie verboden), maar in 99,99 procent van de gevallen wordt het Nederlandse meisje na gebruik gedumpt. Bij Marokkaanse meiden ligt dat percentage wat lager. Ik schat het op zo'n 75 %.

Bleu_Sky
05-03-2003, 12:43
Ik denk dat dat percentage best meevalt.... Ik heb inmiddels twee jaar een relatie met een Marokkaan en ik ben een jaar verloofd en ik woon een jaar samen met hem (spare me the lectures). Het kan best goed gaan als je wat betreft het geloof maar op een lijn zit... Ik was al moslima voordat ik hem kende dus bij ons was het geloof geen struikelblok. Zelfs als dat geen struikelblok is, zijn er nog vele cultuursverschillen waar je uit moet komen! Wens je succes!

Najib26
06-03-2003, 00:42
Origineel gepost door Bleu Sky Ik denk dat dat percentage best meevalt.... Ik heb inmiddels twee jaar een relatie met een Marokkaan en ik ben een jaar verloofd en ik woon een jaar samen met hem (spare me the lectures). Het kan best goed gaan als je wat betreft het geloof maar op een lijn zit... Ik was al moslima voordat ik hem kende dus bij ons was het geloof geen struikelblok. Zelfs als dat geen struikelblok is, zijn er nog vele cultuursverschillen waar je uit moet komen! Wens je succes! Aha 'moslima' en dan een paar jaar achter elkaar zondingen. Right! Moslima ben je door daden ....

Bleu_Sky
06-03-2003, 09:49
ahum, er zijn verschillende redenen waarom wij nog niet getrouwd zijn. Niet dat ik jou een verantwoording schuldig ben, die hoef ik alleen aan Allah af te leggen. Dus wie ben jij om mij te veroodelen en te beoordelen...... Ik ben degene die in zonde leeft dus waarom zou jou dat kunnen schelen..... en zoals ik als zei bespaar mij de preken...

yassin2000
24-08-2005, 18:46
hallo, ik ben een nederlands meisje met een marokkaanse vriend (al heel lang). Ik wil graag een persoonlijke vraag stellen aan nederlandse meisjes met een marokkaanse vriend en marokkaanse jongens met een nederlandse vriendin. Wat vinden jullie positieve en negatieve kanten van een gemengde relatie? Zijn er problemen op het gebied van religie, familie, opvoeding, meningen enz. Ik ben erg benieuwd en wil graag serieuze reacties! Groetjes van Mijhai kim zelf ben ik moeder van een zoontje en heb nog geen problemen ondervonden met de opvoeding,hij is wel besneden maar heb daar zelf voor gekozen! wij hebben ervoor gekozen om hem zelf te laten kiezen (als hij oud genoeg is)of hij moslim wil worden. groetjes mama van yassin

yassin2000
24-08-2005, 19:31

het is heel ingewikkeld

Pagina's : [1] 2