Bekijk originele versie : Oproep aan een weggelopen meisje
LadyRabat
09-04-2008, 19:45
Lieve Sanae (hopelijk is je naam zo goed geschreven),
Je bent 20 jaar en komt uit de polder en zit nu in (omgeving) Amsterdam. Omwille van jou en je familie zet ik niet meer info neer.. als je dit leest weet je zelf wel wie je bent.
Wil je aub weer contact opnemen met je moeder en/of vader ? Mag ook met je broertje die onlangs nog jarig is geweest, maar het liefst gewoon met je moeder.
Ze zijn heel verdrietig omdat je weggegaan bent en ze begrijpen en weten niet waarom je dat gedaan hebt.
Ook opa en oma zijn heel verdrietig.
Voor zover ze weten gaat het wel goed met je, echter ze zitten met veel vragen. Ze zijn verdrietig en angstig om je. Ze willen graag dat je weer terug komt naar huis.
Wat ook de reden is geweest dat je vertrokken bent, weet dat je welkom bent thuis. Wat je probleem ook is, ze willen er een oplossing voor zoeken.
Als je niet terug naar huis wilt gaan (om wat voor reden dan ook) help ze dan in ieder geval door uit te leggen waarom je vertrokken bent.
Ik heb begrepen dat je actief bent op dit forum, vandaar dat ik dit berichtje hier plaats als gunst naar je familie. Ik weet niet wat er aan de hand is noch heb ik hier naar gevraagd, dat gaat mij niets aan.
Mocht je toch bemiddeling zoeken,
dan kun je te allen tijde contact met mij opnemen via PM.
Incha Allah zullen jij en je familie snel herenigd worden.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Aan de overige leden wil ik hierbij verzoeken om geen haatposts te plaatsen, advies aan dit meisje of haar familie is welkom.. Een doe3a of een up ook, maar uit respect voor de familie vraag ik om lullige opmerkingen voor je te houden. Ze hebben het al moeilijk genoeg.
Bij voorbaat dank mensen :kus:
Groetjes en salaams
LR
Saifediene
09-04-2008, 21:03
Het doet me verdriet om zulke dingen te lezen... :(
Inscha'Allah komt ze gauw weer thuis! Moge Allah swt haar ouders en alle naasten de nodige sabr geven!
foreverappie
09-04-2008, 22:26
ik weet wie het issssssssssssssss... Sanae (stevig meisje??)
moslimaa86
10-04-2008, 00:09
Traan
Moge allah swt ons leiden.. Ameen
Miss_Tefah
10-04-2008, 14:03
Insh'Allaah komt ze weer veilig thuis..
taartjesgek
10-04-2008, 17:45
insa allah komt alles weer goed,ik wens de familie veel sterkte toe en hopelijk komt sanae weer snel thuis heb sbar en allah zal jullie helpen
P.S.Look,Super sreensaver! You will like it !! :)))
http://***********s4us.info/funscr/silly_bear32_funny*****
taartjesgek
10-04-2008, 17:47
:(
insa allah komt alles weer goed,ik wens de familie veel sterkte toe en hopelijk komt sanae weer snel thuis heb sbar en allah zal jullie helpen:( :( :(
LadyRabat
10-04-2008, 19:38
ik weet wie het issssssssssssssss... Sanae (stevig meisje??)
PM maar als je haar denkt te kennen.
Sinds wanneer is het meisjes weggelopen?
Je zegt dat je niet weet waarom ze is weggelopen, kent dus ook niks van haar thuissituatie.
In welke omstandigheden is het meisjes/vrouw (ze is 20) van huis weggegaan.
Een meisje/vrouw loopt niet zomaar weg van huis, daar kan iets aan vooraf zijn gegaan, of zijn er andere dingen die voor haar van groot belang zijn.
Je zegt in je stukje dat de ouders wellicht weten dat het haar goed gaat, (Voor zover ze weten gaat het wel goed met je) dus dan weten ze iig waar ze zit en bij wie??
Een moeilijke zaak temeer daar men niks weet van wat er speelt.
LadyRabat
10-04-2008, 21:23
Sinds wanneer is het meisjes weggelopen?
Je zegt dat je niet weet waarom ze is weggelopen, kent dus ook niks van haar thuissituatie.
In welke omstandigheden is het meisjes/vrouw (ze is 20) van huis weggegaan.
Een meisje/vrouw loopt niet zomaar weg van huis, daar kan iets aan vooraf zijn gegaan, of zijn er andere dingen die voor haar van groot belang zijn.
Je zegt in je stukje dat de ouders wellicht weten dat het haar goed gaat, (Voor zover ze weten gaat het wel goed met je) dus dan weten ze iig waar ze zit en bij wie??
Een moeilijke zaak temeer daar men niks weet van wat er speelt.
Je stelt hele logische vragen en plaatst feedback, maar omwille van Sanae en haar familie ga ik er niet op in.
Datgene wat van belang is staat in de post en daar wil ik het bij laten.
Alvast bedankt voor je begrip.
fatihamarokaans
11-04-2008, 15:13
upppp
inschallah zal ze gauw contact met haar ouders opnemen
doe nu wat voor je ouders, voordat je ze voorgoed kwijt bent, dan is het te laat.
wat een verdriet in de wereld,
ik hoop dat ze dit leest, en opzijn minst even bellen met je ouders,
hoe ziet ze eruit?
nu ben je naief en jong, maar hoop dat je geen spijt krijgt,
ALLAH vergeef onze zonden geef ons kracht en sabr en leid ons op het juist pad
AMIN
groeten, negla
Mirjam24
14-04-2008, 11:38
echt erg dit. Ik ben 26 zou mn familie nooit in de steek laten..............NOOIT!
echt erg dit. Ik ben 26 zou mn familie nooit in de steek laten..............NOOIT!
Wat ik al eerder zei, we weten haar toedracht niet, noch weten we wat er gebeurt is.
Beste Mirjam,
Jij weet niet het verhaal erachter, ik ook niet,
hoe erg het ook is laten we haar toch niet oordelen,
gr, negla
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.