Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Instrumenten bespelen

Pagina's : [1] 2

Tanjoui
15-12-2003, 22:20

Ik ben op zoek naar mensen die (arabische)instrumenten bespelen en het leuk vinden om dingen na te spelen. Mocht je interesse hebben laat hier een bericht achter of stuur me een note.

tanjawiboy
16-12-2003, 11:46
ja ik kan arabische instrumenten bespelen wij zijn met een groep van 5 mensen dakka elmerkcia enz.

darawish
16-12-2003, 16:37
hoi ik ben percussionist in arabische muziekgroep en vindt altijd wel leuk om nieuwe dingen te proberen

Kenza
18-12-2003, 09:21
Ik speel sinds kleinsaf Darbouka, maak mijn eigen klanken maar vind het ook leuk om het na te spelen, vooral de muziek van cheb khaled speel ik na.. echt mooi

Najmatje
18-12-2003, 23:01

Ehm jah k vind bendir en darbouka lauk om te bespelen!!:boogie: ps. k doe et bijna elke dag als k tijd heb!! :D DOESS K MELD ME!! :D :boogie:=Najmatje=:boogie:

Najmatje
18-12-2003, 23:04
Origineel gepost door CantLet_YouGo Darbouka?? heb je et tegen my?! :confused: :boogie:=Najmatje=:boogie:

Najmatje
18-12-2003, 23:10
Origineel gepost door CantLet_YouGo Ja....:D :eek: yoo whats up?!!!!:huil2: :boogie:=Najmatje=:boogie:

Najmatje
18-12-2003, 23:17
Origineel gepost door CantLet_YouGo Kijk die topic van trouwliedjes ofzo!!!! BELANGRIJK!!!!!! okey........ ;) :boogie:=Najmatje=:boogie:

chairi_iscool
19-12-2003, 11:51
assalaamoe alaikoem, fajin labbas e gliek. ik bespeel de viool en doe het al 2 jaar. ben nog geen prof nog lang niet, maar noem me zelf wel violinmaster. ik speel graag dingen na om beter te worden in kunsten van de viool. het namelijk een prachtig instrument . thaal ef rasek...... mo .. the violinmaster.........

chairi_iscool
19-12-2003, 17:10
viool is een van de mooiste instrument die er is, alle soorten muziek komt eruit van oost tot west. het is een apparte instrument. nederlanders doen hun eigen dingen wat ik nogal saai vind. het arabische muziek is voor mij het beste wat ik uit een viool kan halen en ook de mooiste. moehim beslama, mo................

Najmatje
19-12-2003, 20:40
Origineel gepost door CantLet_YouGo Tot morgen..:huil2: Wel komen he!!! Dan spreek ik je dan wel op MsN..:boogie :boogie: =Mounir= :boogie: :( heey waarom ben je niet op MsN:huil2: ik ben eral, maar alleen jij ontbreekt er nog!! :( :huil:yoooo where are you?!!!!!! :eek: :boogie:=Najmatje=:boogie:

Pagina's : [1] 2