Bekijk originele versie : Ik kan niet op MSN?!
RAAR ik kan niet op msn?:confused:
Er staat dat er iets is met de verbinding etc. terwijl ik me wel kan aanmelden op de MSN van me zus?!
Waaromm????!!
Wat zou er het kunnen zijn?:confused:
iemand enig idee?
Als ik aanmeld krij gik dit, Ik citeer:
Het aanmelden bij Windows Live Messenger is mislukt, mogelijk vanwege een probleem met de service of met je internetverbinding.
Controleer of je verbinding hebt met internet.
Klik op de knop Problemen oplossen als je ons het probleem wilt laten oplossen.
Foutcode:81000306
En ik heb gewoon wel internetverbinding..
Dus aanmelden op een andere msn gaat wel. als ik op probleem oplossen druk helpt het als nog niet. Ik krijg dan een lijst met BV: Ip, Standaard-gateway etc.
Maar bij Hotsts-bestand staat er geen vinkje maar een 3hoek met een uitroep tegen erin. En als ik dan op herstellen druk krijg ik:
Je hotsts-bestand bevat verwante MSN-gegevens die de naamoplossing kunnen storen. Wil je het hotsts-bestand door Windows Live Messenger laten opruimen. En wat ik ook klik er gebeurt niks..
Wat houd Hotsts-bestand eigelijk in??
Alvast bedankt,
liefs H.
ILI_Amazigh
09-04-2008, 20:02
RAAR ik kan niet op msn?:confused:
Er staat dat er iets is met de verbinding etc. terwijl ik me wel kan aanmelden op de MSN van me zus?!
Waaromm????!!
Wat zou er het kunnen zijn?:confused:
iemand enig idee?
Als ik aanmeld krij gik dit, Ik citeer:
Het aanmelden bij Windows Live Messenger is mislukt, mogelijk vanwege een probleem met de service of met je internetverbinding.
Controleer of je verbinding hebt met internet.
Klik op de knop Problemen oplossen als je ons het probleem wilt laten oplossen.
Foutcode:81000306
En ik heb gewoon wel internetverbinding..
Dus aanmelden op een andere msn gaat wel. als ik op probleem oplossen druk helpt het als nog niet. Ik krijg dan een lijst met BV: Ip, Standaard-gateway etc.
Maar bij Hotsts-bestand staat er geen vinkje maar een 3hoek met een uitroep tegen erin. En als ik dan op herstellen druk krijg ik:
Je hotsts-bestand bevat verwante MSN-gegevens die de naamoplossing kunnen storen. Wil je het hotsts-bestand door Windows Live Messenger laten opruimen. En wat ik ook klik er gebeurt niks..
Wat houd Hotsts-bestand eigelijk in??
Alvast bedankt,
liefs H.
Als je die melding krijgt klik dan is dat venster op help... dan krijg je een checklist... en dan moet je ff op herstellen drukken. Dan fixed het ff je verbinding met microsoft network want dat gaat net buiten het internet om. Daarna doet hij t meestal.
Hoop ik... ik ken helaas niet al die foutcodes uit mn hoofd:hihi:
Ik heb al op herstellen gedrukt. En overal staat er een vinkje alleen bij hosts-bestand niet. Daar staat een 3hoekje met een ! erin.
Weet jij wat hosts-bestand inhoud?
ik kan trouwens wel op hotmaillll :S:S:S:S
Doet geen enkel emailadres het? Of heb ik het verkeerd begrepen?
Sinds wanneer is het probleem er al?
Staan verder je tijd&datum goed?
Doet geen enkel emailadres het? Of heb ik het verkeerd begrepen?
Sinds wanneer is het probleem er al?
Staan verder je tijd&datum goed?
Ik kan alleen niet op Mijn eigen MSN maar wel op hotmail, dat wel.
Die van me zussen kan ik wel op en vriendinnen. Dus letterlijk alleen mijn msn doet het niet, op dit moment.
Deze probleem is sinds nu een uurtje geleden eigelijk, ik heb er nooit last van gehad:confused:
Wat bedoel je met tijd&datum?
Ik kan alleen niet op Mijn eigen MSN maar wel op hotmail, dat wel.
Die van me zussen kan ik wel op en vriendinnen. Dus letterlijk alleen mijn msn doet het niet, op dit moment.
Deze probleem is sinds nu een uurtje geleden eigelijk, ik heb er nooit last van gehad:confused:
Wat bedoel je met tijd&datum?
Msn is het programma, dus als jij zegt dat jij wel op je zus' msn kan, dan denk ik dat jij bij je zus op haar PC zit en daar op msn zit...
Maar oke, het ligt dus aan jou EMAILADRES..
Probeer es jezelf aan te melden op een andere pc/laptop..
Msn is het programma, dus als jij zegt dat jij wel op je zus' msn kan, dan denk ik dat jij bij je zus op haar PC zit en daar op msn zit...
Maar oke, het ligt dus aan jou EMAILADRES..
Probeer es jezelf aan te melden op een andere pc/laptop..
haha nee nee ik zit gewoon op deze pc en ik meld me met Haar MSN aan en dat gaat gewoon goed, maar als ik afmeld en weer mijnes probeer. is er ineensss een fout :confused:
Ik zal het proberen op een andere pc, maar grote kans dat het niet lukt denk k
haha nee nee ik zit gewoon op deze pc en ik meld me met Haar MSN aan en dat gaat gewoon goed, maar als ik afmeld en weer mijnes probeer. is er ineensss een fout :confused:
Ik zal het proberen op een andere pc, maar grote kans dat het niet lukt denk k
Oke, ikhoor het wel van je!
lsamira_liefje
09-04-2008, 21:54
mivlouw ik heb precies het zelfde kan wel op hotmail maar mijn msn niet in en wel van andere mensen ik denk dat onze email op freeze staat door iemand of zo iemand heeft dat gedaan maar hoe je ongedaan kan maken weet ik niet. ik wil het ook heel graag weten want ik heb belangerijke mensen daar in mijn lijst.
mivlouw ik heb precies het zelfde kan wel op hotmail maar mijn msn niet in en wel van andere mensen ik denk dat onze email op freeze staat door iemand of zo iemand heeft dat gedaan maar hoe je ongedaan kan maken weet ik niet. ik wil het ook heel graag weten want ik heb belangerijke mensen daar in mijn lijst.
Ik was gister echt helemaal gek geworden door het zoeken en google alles!
Maare nu kan k er wel weer op.
Op hotmail kan je gelukkkiigg je contactpersonen zien dus als je er niet meer op MSN kan, dan kan je gelukkig wel nog je contactpersonen overnemen en bij een andere/nieuwe msn toevoegen.
Ik Wil iedereen nog bedankenn voor de hulp en aandacht !!
Echt soukran ! :sjans:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.