Bekijk originele versie : Allochtoon wint Groot Dictee Der Nederlandse Taal
Aselhiej
15-12-2003, 21:52
....................en Mat Herben eindigde als laatste!
:D
Ik had ook niet anders verwacht :ego:
Origineel gepost door Aselhiej
Inderdaad, eindelijk laat een allochtoon zien dat het helemaal niet moeilijk is om nederlands te leren of foutloos te schrijven...gemiddeld 39 fouten, schaam ze zich niet? Hij laat parlementariers, schrijvers en journalisten ver achter zich...7 fouten waarbij het gemiddelde 39 fouten was..applaus!
correctie: Dhr. Herben had 27 fouten dus nog niet zo slecht hoor! ;)
ik zie dat ik me ook moet schamen...schaam moest schamen zijn..gelukkig deed ik niet mee...:D
emshoum19
16-12-2003, 01:22
Ik zag wel iets dat op een wedstrijd leek was het die surinamer met dat rode shirt of was t een hollander, ik weet t niet, maar hij kwam wel uit rdam en dan willen ze rotterdam nog gaan afsluiten van de kansarmen ze moeten juist blij wezen dat er nog slimme mensen in die stad wonen. Hey hollandse kaasjes just learn from the best.
Origineel gepost door Aselhiej
Ja ik had het gezien, hij is een half surinaam he :D
Origineel gepost door emshoum19
Ik zag wel iets dat op een wedstrijd leek was het die surinamer met dat rode shirt of was t een hollander, ik weet t niet, maar hij kwam wel uit rdam en dan willen ze rotterdam nog gaan afsluiten van de kansarmen ze moeten juist blij wezen dat er nog slimme mensen in die stad wonen. Hey hollandse kaasjes just learn from the best.
Ja het was een half surinamer met rode shirt ;)
firdausse
16-12-2003, 10:55
hee dat heb ik gister ook gezien, en inderdaad de winnaar was de man met dat rode shirtje.
En steeds maar klagen dat de allochtonen het niet goed doen he?
Origineel gepost door percolator
Van de prominente aanwezigen was LPF-politicus Mat Herben het beste: hij maakte 27 fouten in het dictee.
Ik zei toch...met zijn 27 fouten was hij NIET de slechtste.. ;)
Van harte Oscar!
(Halve Surinamers zijn toch autochtonen, als ze in Rotterdam zijn opgegroeid? Niet dat het mij wat uitmaakt, maar just for the record)
babyvanbelisma
16-12-2003, 11:11
Mijn moeder was het aan het doen, en toen er werd gezegd dat het gemiddelde 39 fout was, moest ze lachen en ze zei dat het schandalig was dat mensen zo veel fouten maakten....
Ik zei tegen haar dat ze beter niet kon lachen voordat ze haar fouten geteld had. Nee hoor, zij had echt niet zoveel fouten zei ze....
Maar uiteindelijk had ze toch 33 fouten haha.....
hoogmoed komt voor de val...:D
arabchrstn
16-12-2003, 12:37
Ik moet zeggen: ik wil niet opscheppen. Maar met mijn 12 fouten zou ik op plaats 2 komen... En dan ben ik nog wel een hele allochtoon...
Maar ik baal van langoest, verwarde ik met langoustine...kan gebeuren. Of kapuceineraap...waarom dat nu weer met een K geschreven dient te worden...ik zou het niet weten.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.