Bekijk originele versie : Ik kan hem niet vergeten!!!
Ik weet echt niet meer wat te doen, na een jaar komen mijn ouders te weten dat ik een vriend heb. Ze gaven me de keuze, of die jongen komt je hand maar vragen of je zegt die vaarwel!!! Hij wil nog niet trouwen want die studeert nog, ik werk wel. Hij weet niet echt wat hij wil. Nu heb ik al een week niets gehoord. Maar ik hou nog van hem.....Moet ik heb gewoon vergeten? want ik ga eraan kapot. : :confused:.
asiamoslima
15-12-2003, 21:54
En daarom moet je niet aan relaties voor het huwelijk beginnen. Als je hart breekt laat 'm dan breken in je huwelijk, in plaats van straks twee keer. ( Ik verwoord het een beetje ongelukkig) Insha'Allah zal Allah je leiden en je laten zien dat dit niet goed is. Je kunt altijd een nieuwe start maken en Allah om vergeving vragen één van de 99 namen van Allah is niet voor niets algafoer.
Sterkte!
Ik hou van je omwille van Allah,
Asia Moslima
Lady_moi
16-12-2003, 16:43
als hij zn studie verkiest boven jou dan heeft hij gelijk..sorry dat ik het zeg maar het gaat hier om zijn toekomst..in vergelijking met jou jij werkt al..dus ik vind wel da ge hem moet vergeten als hij niet kan kiezen
Origineel gepost door Soumiya23
Ik weet echt niet meer wat te doen, na een jaar komen mijn ouders te weten dat ik een vriend heb. Ze gaven me de keuze, of die jongen komt je hand maar vragen of je zegt die vaarwel!!! Hij wil nog niet trouwen want die studeert nog, ik werk wel. Hij weet niet echt wat hij wil. Nu heb ik al een week niets gehoord. Maar ik hou nog van hem.....Moet ik heb gewoon vergeten? want ik ga eraan kapot. : :confused:
Allereerst ik ben een vrouw dus je hoeft niet bang te zijn dat ik je ga uitschelden of iets dergelijks. Tja je zit in een benarde situatie. Wat die andere zusters al zeiden het is fout in de eerste plaats. De profeet saws benadrukte het belang van vroeg trouwen om bepaalde zonden te voorkomen. Ik vind dat je eerlijk tegen jezelf moet zijn; als een jongen van jou houdt en dat ook zegt en ook nog eens zegt dat zijn studie eerst komt tja dan moet liefde je wel heel blind maken wil je een bepaald punt niet zien. Maar aan de andere kant studie is juist heel belangrijk want hij moet jou (Allahoea3lem) onderhouden dat is ook heel belangrijk een man moet niet trouwen asl hij een vrouw niet kan onderhouden. Je zegt dat jij dan wel werkt maar hij wil ook zijn leven inrichten en zich focussen op zijn studie.
Mijn advies is heb sabr en heb vertrouwen in Allah swt. als hij the one is voor jou dan zal hij dat ook worden inshAllah het is allemaal Qadr Lah!
Thaiboxer__Mo
16-12-2003, 16:55
Als tie echt vanje hield had tie je geen moment alleen gelaten laatstaan een week......
Het beste is 'm te vergeten en Allah zal je helpen.....!!!
Doe geen dingen waar je spijt van krijgt later.....
Thallah.....
Ik weet dat ik verkeerd ben geweest, maar nu voel ik mij ook slecht, ik wil alleen maar hem.... Dus hem bellen raad je me ook wel af?
O ja even een aardse tip; je moet nooit achter een jongen aanlopen. Dus niet bellen of wat dan ook, je moet doorgaan met je leven. Je bent 23 he? Nou meid leeeeeeeeeeeefff!!! Er zijn zoveel dingen waarvan je kan genieten. Je hebt nu even hartenzeer maar zoals ik al zei doe du'a dhikr bidt en vertrouw erop dat alles goed komt inshAllah!
Wasalam
sousiagirl21
16-12-2003, 17:21
jongens besefen het pas als hun je kwijt zijn. als hij echt van je houdt belt ie je wel weer,maar jongens bellen pas als het tot hun doordringt dat ze je kwijt zijn.
je moet hem niet bellen ik weet dat het moeilijk is, hij belt je wel weer als hij echt nog van je houdt.
anders is hij jou niet waardt joh.
MissBlaBla
16-12-2003, 17:36
Dan maak je hem dat toch duidelijk? Door te verloven kunnen jullie nog lang met elkaar omgaan totdat jullie beiden aan trouwen toe zijn.
BlaBla
Ik weet echt niet meer wat te doen, na een jaar komen mijn ouders te weten dat ik een vriend heb. Ze gaven me de keuze, of die jongen komt je hand maar vragen of je zegt die vaarwel!!! Hij wil nog niet trouwen want die studeert nog, ik werk wel. Hij weet niet echt wat hij wil. Nu heb ik al een week niets gehoord. Maar ik hou nog van hem.....Moet ik heb gewoon vergeten? want ik ga eraan kapot. : :confused:
Hij houd niet genoeg van je als hij echt van je hield en je niet kwijt wilt dat zou hij niet zeggen ik heb mijn studie die ik moet afmaken
coalitiegenoot
16-12-2003, 18:13
niet vergeten die gozer ga gewoon eraan kapot!!! :iblies:
misSanae
17-12-2003, 22:04
Als je twijfels hebt, dan zou ik als ik jou was niet trouwen, het kan beter nu fout aflopen, dan als je getrouwd bent. Want dat is pas echte ellende, ik heb het om me heen zien gebeuren, de ellende houdt niet op. Als die jongen echt met je wil trouwen dan kan het ook nu hij studeert. Ik begrijp dat je verdriet hebt, maar dat kan je beter nu hebben dan later.. Inshallah komt het voor jou goed, wens je veel sterkte en veel geluk ermee.
sousiagirl21
17-12-2003, 22:37
Bedankt voor jullie mening, maar het ziet er dus niet goed uit volgens jullie!! Ik wil hem vergeten en verder gaan met mijn leven , maar dat gewoon niet. We zijn alle twee met tranen uit elkaar gegaan. En ik heb nooit met hem ruzie gemaakt, ik kom nooit meer zo iemand tegen met wie het perfect klikt!!
meid een jongen die jou echt wil zou zeggen oke ik hou van je en ik begrijp je ouders wel dus dan gaan we verloven.
hij weet dat je er problemen mee krijgt.
xberbersroosjex
18-12-2003, 12:59
als hij van je houdt zal hij je niet kwijt willen en zal hij je bellen
coalitiegenoot
18-12-2003, 13:11
hij wil je maar al te graag kwijt :iblies:
wat een klootzak ! :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.