Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik hou van marokkaanse meiden

Pagina's : [1] 2

LZN
15-12-2003, 18:52

Ik kan niet snappen dat sommige marokkanen alleen maar op ned meiden vallen. Ik haat nederlandse meiden.Ik hou te veel van marokkaanse meiden.Ze zijn meestal klein, lief, schattig, hebben mooie bruine donkere ogen, licht getint, mooie figuur waar de nederlandsemeiden over kunnen dromen, je weet wel boodylicious( vol en sexy). marokkaanse meiden > Mimi houd van jullie :Iluvu:.

marwah
15-12-2003, 18:56
sowwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!! he waarom ben jij nooit on line????????????????

samia15
15-12-2003, 18:57
mimi to

Lady_moi
15-12-2003, 19:18
ik voldoe ook aan wat je zegt :ego:

alhoceimachaima
15-12-2003, 19:30

a jemma ben het met jullie eens wajouw als je ziet alemaal marokaanse meisjes die rond lopen waar ik zelf bij hoor maar wie zie je met een db lopen de marokanen soms denk ik je playt die wijfen maar uiteindelijk trouwen de meeste toch met een marokaans meisje moehiem die marokanen hebben geen trots en so tezien jij wel :D:D

cheima
15-12-2003, 19:30
Origineel gepost door Blijf_lachen Ik kan niet snappen dat sommige marokkanen alleen maar op ned meiden vallen. Ik haat nederlandse meiden.Ik hou te veel van marokkaanse meiden.Ze zijn meestal klein, lief, schattig, hebben mooie bruine donkere ogen, licht getint, mooie figuur waar de nederlandsemeiden over kunnen dromen, je weet wel boodylicious( vol en sexy). marokkaanse meiden > Mimi houd van jullie :Iluvu: ..:D..

chebbajosra
15-12-2003, 20:46
Origineel gepost door Blijf_lachen Ik kan niet snappen dat sommige marokkanen alleen maar op ned meiden vallen. Ik haat nederlandse meiden.Ik hou te veel van marokkaanse meiden.Ze zijn meestal klein, lief, schattig, hebben mooie bruine donkere ogen, licht getint, mooie figuur waar de nederlandsemeiden over kunnen dromen, je weet wel boodylicious( vol en sexy). marokkaanse meiden > Mimi houd van jullie :Iluvu: aaaaaaaaa wat liefffffffff... maar je hebt het over uiterlijk... wat vind je van het innerlijk, ik vind marokaanse meiden soms wel erg scheinheilig en bijdehand oke bijdehand kan goed zijn, maar schienheilig nee dat kan niet. Ben zelf een marokaans meisje hoor daar niet van maar soms vind ik sommige marokaanse meiden erg schienheilig dan zijn ze prachtig van buiten maar verschrikkelijk van binnen mee eens of niet ... wel jammer hoor NIET ALLEMAAL HOOR MGARBA..... ik ben heel liefffff hihihihih :D :zwaai:

Eastboy
15-12-2003, 20:49
Origineel gepost door Blijf_lachen Ik kan niet snappen dat sommige marokkanen alleen maar op ned meiden vallen. Ik haat nederlandse meiden.Ik hou te veel van marokkaanse meiden.Ze zijn meestal klein, lief, schattig, hebben mooie bruine donkere ogen, licht getint, mooie figuur waar de nederlandsemeiden over kunnen dromen, je weet wel boodylicious( vol en sexy). marokkaanse meiden > Mimi houd van jullie :Iluvu: Moet zeggen dat ik voor ruim 90 procent alleen maar op Marokkaanse meisjes val maar enkele keren ook op andere meisjes. Maar vind over het algemeen dan Marokkaanse meisjes de mooiste (maar niet alle :Iluvu: maal)zal dan zeker ook met een Marokkaanse meisje trouwen hoop ik.

HaKiM_HaKeeM
15-12-2003, 21:04
Origineel gepost door Blijf_lachen Ik kan niet snappen dat sommige marokkanen alleen maar op ned meiden vallen. Ik haat nederlandse meiden.Ik hou te veel van marokkaanse meiden.Ze zijn meestal klein, lief, schattig, hebben mooie bruine donkere ogen, licht getint, mooie figuur waar de nederlandsemeiden over kunnen dromen, je weet wel boodylicious( vol en sexy). marokkaanse meiden > Mimi houd van jullie :Iluvu: hahahaha ja ik ook wollah because Marokkaanse Meiden Are Tha BOMB :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: Hakim :zwaai:

manar16
15-12-2003, 21:19
haha Marokkaanse meisjes kunnen zeker weten gemeen zijn, damn ff serieus dames; Ja toch?? K bedoel sommige onder ons kunnen zo sneaky zijn dat ik medelijden krijg met de boys

samira0001
15-12-2003, 21:24
die marokkanen die van die nederlanders houden willen ook allemaal 1 ding, die ze vaak bij marokkaanse meiden toch niet kunnen krijgen!!!

rachidabella
15-12-2003, 22:00
Zeggen de jongens een keer wat liefs over ons komen jullie met ja marokkaanse meiden zijn schijnhelig enzo. KOm op joh dit is denk ik de eerste topic waar in staat dat we THA BOMB zijn en gaan jullie het verpsten :rolleyes:

Eastboy
16-12-2003, 15:27
Origineel gepost door samira0001 die marokkanen die van die nederlanders houden willen ook allemaal 1 ding, die ze vaak bij marokkaanse meiden toch niet kunnen krijgen!!! En dat is.??????????????????????

whitepurl
16-12-2003, 15:32
Kijk zo mogen we het horen!!!!! citaat: Origineel gepost door Blijf_lachen Ik kan niet snappen dat sommige marokkanen alleen maar op ned meiden vallen. Ik haat nederlandse meiden.Ik hou te veel van marokkaanse meiden.Ze zijn meestal klein, lief, schattig, hebben mooie bruine donkere ogen, licht getint, mooie figuur waar de nederlandsemeiden over kunnen dromen, je weet wel boodylicious( vol en sexy). marokkaanse meiden > Mimi houd van jullie hahahaha ja ik ook wollah because Marokkaanse Meiden Are Tha BOMB

sammmy
16-12-2003, 15:58

Origineel gepost door Blijf_lachen Ik kan niet snappen dat sommige marokkanen alleen maar op ned meiden vallen. Ik haat nederlandse meiden.Ik hou te veel van marokkaanse meiden.Ze zijn meestal klein, lief, schattig, hebben mooie bruine donkere ogen, licht getint, mooie figuur waar de nederlandsemeiden over kunnen dromen, je weet wel boodylicious( vol en sexy). marokkaanse meiden > Mimi houd van jullie :Iluvu: ik hou ook van marokkaanse meiden.... :bril:

Pagina's : [1] 2