Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokko in december????

miranda
08-04-2008, 20:00

Hoi, ik wil graag een korte vakantie in december (laatste week december, eerste week januari) naar marokko maar is het dan een redelijk aangename temperatuur? Ik wil niet het binnenland in gaan, de koningsteden en misschien een korte tocht de woestijn in. Als het niet te koud is dan, anders ga ik volgend jaar mei ofzo wel. Ik wist niet in welk topic ik dit anderd moest vragen, dus ik dacht : vraag het Yasmina!! groetjes

Rokana
08-04-2008, 20:09
Ik Was Daar In Oktober-november Het Was Niet Koud, Maar Het Regende Wel. Was Heel Leuk Om Daar Te Zijn. Ik Was In Nador By The Way. Heb Van Mijn Moeder Begrepen Dat Het Nu Wel Daar Koud Is Rokana

miranda
08-04-2008, 21:39
nu? het is april. Hier is het ook niet echt warm, valt de zomer dan gelijk met die van hier ongeveer? En de winter dus ook?

iman26
08-04-2008, 22:39
in de winter ben ik in december geweest in de sahara was het 23 graden. en binnenland 18 20 graden. Vergeleken bij 0 graden hier vond ik het wel aangenaam

sonya24
09-04-2008, 12:11

ik was er afgelopen dec/jan en het was kouddddd, brrrr! het is beter om na maart te gaan. April/mei is perfect:goedzo:

lokomokro
09-04-2008, 18:37
in de ochtend en in de avond kan het wel koud zijn. overdag is het wel aangenaam weer. niet te koud niet te warm . lekker er tussen in. als de zon soms lang fel schijnt dan kan het wel te warm worden om een jas aan te trekken.

Samyatjee
09-04-2008, 20:20
ik ben in december geweest naar oujda en nador, het was overdag lekker... in zon 30 graden. maar binnen in huis en s avonds vond ik het erg koud. de huizen daar zijn gebouwd voor de zon en niet voor de winter groet

LJAHLA
09-04-2008, 21:49
Hoi, ik wil graag een korte vakantie in december (laatste week december, eerste week januari) naar marokko maar is het dan een redelijk aangename temperatuur? Ik wil niet het binnenland in gaan, de koningsteden en misschien een korte tocht de woestijn in. Als het niet te koud is dan, anders ga ik volgend jaar mei ofzo wel. Ik wist niet in welk topic ik dit anderd moest vragen, dus ik dacht : vraag het Yasmina!! groetjes Ben ook rond deze tijd voor 3 weken naar Maghreb geweest. Ik zeg je hè, toen wij in Rabat waren geland voelden wij echt zo'n (klinkt heel kaas misschien ) warm briesje. We hebben ong. 2 dagen echt flink regen gehad, maar direct daarna schijnt de zon gewoon. Voor de Marokkanen daar was het koud maar overdag trokken wij geen jas aan. In de avond daarentegen deden we wel onze jassen aan (ik wel mijn zus dan niet) Maar wij waren dan ook gewoon 30 meter ofzo verwijderd van de zee dus. EEN TIP: ga NIET tijdens L3IED als je al1 gaat. Alle winkels zijn gewoon letterlijk een week dicht, alle straten en auto's stinken naar schaap en bij ons aten ze 2 weken schaap!:hihi:

sonya24
09-04-2008, 22:05
ik ben in december geweest naar oujda en nador, het was overdag lekker... in zon 30 graden. maar binnen in huis en s avonds vond ik het erg koud. de huizen daar zijn gebouwd voor de zon en niet voor de winter groet ik was er ook eind dec, in oujda en nador maar bij ons was het overdag geen 30 graden hoor:rolleyes: .

wanne_be_me
09-04-2008, 23:43
Hey mei. Zoals velen was ik er ook in dec.Overdag was het heerlijk buiten,maar de avonden waren koud. In april mei is het veel aangenamer:goedzo:

dunai
10-04-2008, 14:10
hey hey ik ben afgelopen jaar geweest en eerlijk ik vond het helemaal niet koud was in tanger geweest en in tetouan en sebta. overdag is het helemaal niet koud en s avond wel, ik liep echt in mijn zomer jurkjes en had geen jas aan alleen als ik in de avond uit ging met familie dan had ik wel jas aan maar geen winter jas of zo, ookal regent het dan is het alsnog aangenaam. dus niet al te zonnige kleding mee nemen en ookal niet al warm. gewoon wat je hier ongeveer in de lente draagt.

miranda
25-04-2008, 15:18
bedankt voor de reacties, maar het is te laat. Ik ga niet meer Ik ga volgend jaar mei ofzo, want dan kan ik een maand en minder is echt te weinig want er zijn zoveel dingen die ik wil zien. I ga dan rondreizen, koningssteden, woestijntocht, gorges enzo, kan niet wachten.