Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 1 op de 5 Kaaskoppen lijdt aan angststoornis

Pagina's : [1] 2

Bidawi_Mazlot
15-12-2003, 17:31

UTRECHT - Een op de vijf Nederlanders heeft wel eens een angststoornis gehad. Maar vaak lopen ze daar mee door, omdat deze psychische aandoening niet herkend wordt. Een nieuwe richtlijn voor huisartsen, psychologen, maatschappelijk werkers, psychiaters en verpleegkundigen moet daar verandering in brengen. De nieuwe richtlijn wordt deze week aangeboden aan het ministerie van Volksgezondheid. Het is de bedoeling dat patiënten door de richtlijn sneller worden doorverwezen naar de juiste behandelaar, aldus een woordvoerder van het Trimbos-instituut maandag. Nu lopen ze vaak jarenlang door, wat kan leiden tot slecht functioneren op het werk en sociaal isolement. Aan de hand van informatie over de zeven belangrijkste angststoornissen, van paniekaanval tot hypochondrie, kunnen hulpverleners de beste behandeling en medicatie vaststellen. Naschrift: :D

Willemien
15-12-2003, 17:33
Je zuster Saima was je al voor. Dat is dan toch zeker 1 op de 5, inclusief allochtonen. Ja, die hollanders worden angstig als ze allochtonen zien, en die allochtonen worden angstig als ze hollanders zien. Volgens mij is het 1 groot complot en hebben die psychiaters allemaal aandelen Telegraaf :rolleyes:

babyvanbelisma
15-12-2003, 17:36
Ja, wij zijn een angstig volkje...... Maar gelukkig is daar het riagg :D

babyvanbelisma
15-12-2003, 17:39
Je caps lock nog niet zo te zien....:rolleyes:

babyvanbelisma
15-12-2003, 17:41

neuhhhh.... Dat kan ie niet dragen...... JIJ WEL ZEKER???? (ik wilde even het capslock gevoel ervaren, maar het bevredigt me niet echt, ach ieder z'n eigen fetish)

Bidawi_Mazlot
15-12-2003, 17:42
Origineel gepost door Willemien Je zuster Saima was je al voor. Dat is dan toch zeker 1 op de 5, inclusief allochtonen. Ja, die hollanders worden angstig als ze allochtonen zien, en die allochtonen worden angstig als ze hollanders zien. Volgens mij is het 1 groot complot en hebben die psychiaters allemaal aandelen Telegraaf :rolleyes: Misschien is 't kopje dat zuster Saima heeft gebruikt niet aantrekkelijk genoeg, wanneer je "Kaaskoppen" zegd trek je (blijkbaar) meer volk aan :D Wat hebben allochtonen nou weer te maken met de angst van Kaaskoppen ?....wanneer het over criminaliteit gaat dan zijn het (vaak) allochtonen(Marokkanen) maar wanneer het over een angststoornis gaat zijn de allochtonen geen allochtonen meer maar Nederlanders....jullie lijden aan meer dan alleen angststoornissen beste Willamina als ik jouw achterlijke reactie zo lees :D

babyvanbelisma
15-12-2003, 17:45
Ik ben niet bang voor allochtonen hoor.....!!!!! Jullie mogen allemaal een kopje n3an3a bij me komen drinken!!

Bidawi_Mazlot
15-12-2003, 17:54
Origineel gepost door babyvanbelisma Ik ben niet bang voor allochtonen hoor.....!!!!! Jullie mogen allemaal een kopje n3an3a bij me komen drinken!! N3an3a ?....vind je het erg als ik je hiervoor bedank ?....na3na3 klinkt en smaakt bekend en ik heb geleerd van paps en mams dat ik geen onbekende dingen mag aannemen van onbekende mensen. :D

Scottie
15-12-2003, 18:04
Nou, maar Marokkanen die aan een angstpsychose lijden worden thuis door de Riagg uit Rotterdam verzorgd. Wat wou je nou eigenlijk met topic zeggen? Je zoekt gewoon een stok om een hond te slaan. Daarnaast is het mogelijk dat veel Nederlanders lijden aan claustrofobie, de angst om opgesloten te raken. Zo'n stoornis treedt op in volle liften, maar waarschijnlijk ook in volle landen. Als jij bang bent voor angstgestoorde Hollanders, dan loop je toch gewoon een straatje om? Scottie, onbevreesd.

Sberdila
15-12-2003, 18:08
Origineel gepost door Scottie Nou, maar Marokkanen die aan een angstpsychose lijden worden thuis door de Riagg uit Rotterdam verzorgd. Wat wou je nou eigenlijk met topic zeggen? Je zoekt gewoon een stok om een hond te slaan. Daarnaast is het mogelijk dat veel Nederlanders lijden aan claustrofobie, de angst om opgesloten te raken. Zo'n stoornis treedt op in volle liften, maar waarschijnlijk ook in volle landen. Als jij bang bent voor angstgestoorde Hollanders, dan loop je toch gewoon een straatje om? Scottie, onbevreesd. boe...! wilde je effe testen :D :giechel:

sahira
15-12-2003, 18:15
Origineel gepost door Scottie Wat wou je nou eigenlijk met topic zeggen? Die vraag wordt ook weleens gesteld als jij een topic opent, Scottie... :D

sahira
15-12-2003, 18:17
Origineel gepost door KohiNoor Lach er maar mee. Als je het echt heb gehad piep je wel anders :rolleyes: Inderdaad, als je het hebt dan ben je verre van blij. Mijn buurvrouw heeft een straatfobie, het arme mensje komt nauwelijks de deur uit, leeft al jaren binnenshuis, kun je het voorstellen?

Erwin
15-12-2003, 18:23
Nou, de enige angstpsychose die mij trof was toen ik achterna gezeten werd door een stel Marokkanen die mij het leven niet gunden. Gelukkig was dit clubje niet in het bezit van hersens, financiele middelen, een auto & rijbewijs of LEF. Ik ben er alweer overheen.

babyvanbelisma
16-12-2003, 09:09
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot N3an3a ?....vind je het erg als ik je hiervoor bedank ?....na3na3 klinkt en smaakt bekend en ik heb geleerd van paps en mams dat ik geen onbekende dingen mag aannemen van onbekende mensen. :D :( dat vind ik nou jammer....doe ik zooo m'n best een beetje gastvrijheid uit te dragen en dan word ik afgerekend op zo'n foutje.....:D Nou dan drink ik m toch gewoon zelf op....

Elberfeld
16-12-2003, 10:26

Ik heb weleens gehoord dat veel Marokkanen bang zijn voor honden. Klopt dit of is dat een vooroordeel?

Pagina's : [1] 2