Bekijk originele versie : De onroerenste reactie ooit van een jongen!
mohammed_b74709
Junior Lid
Offline Lid sinds: 01-11-2003
Geslacht: Man
Aantal berichten: 456
(Bericht #)
Maar ik weet waarom ze dat willen want een meisje hoort zich te bedekken en een meisje hoort geen vriend te hebben en zowel waarom dan niet nog verder?.....denken de jongens.
Maar gelukkig ik ben iemand die helemaal geen aand8 zoekt bij meisjes en het ook gelukkig niet krijgt. Ik ben namlijk geen jongen die maar achter de meisjes aanloopt en hou het zo want ik wil later wel goeie kinderen krijgen want zoals in de koran staat: wat jij een meisje aandoet zal ook tegen jou dochter gebruikt worden...en dat maakt me al bang!!!
Naschrift: dachten meer jongens zoals jou dan zouden mijn toekomstige dochters met meer respect bejegend worden. IK HOOP INCHALLA DAT JE EEN GOEDE VROUW LATER KRIJGT..
Lady_moi
15-12-2003, 16:15
hebben we gelijk iets bijgeleerd :)
01LaHbIbAh09
15-12-2003, 16:18
Origineel gepost door Saima12
mohammed_b74709
Junior Lid
(Bericht #)
Maar ik weet waarom ze dat willen want een meisje hoort zich te bedekken en een meisje hoort geen vriend te hebben en zowel waarom dan niet nog verder?.....denken de jongens.
Maar gelukkig ik ben iemand die helemaal geen aand8 zoekt bij meisjes en het ook gelukkig niet krijgt. Ik ben namlijk geen jongen die maar achter de meisjes aanloopt en hou het zo want ik wil later wel goeie kinderen krijgen want zoals in de koran staat: wat jij een meisje aandoet zal ook tegen jou dochter gebruikt worden...en dat maakt me al bang!!!
Naschrift: dachten meer jongens zoals jou dan zouden mijn toekomstige dochters met meer respect bejegend worden. IK HOOP INCHALLA DAT JE EEN GOEDE VROUW LATER KRIJGT.
Wallah illa je hebt helemaal gelijk!!! Het is echt een Schat!!!
01LaHbIbAh09
15-12-2003, 16:19
Ik had al gelijk zoiets in de gaten!!! Hij is een goeie jonGen!!!
wallah waren d'r maar meer als hem.... :jammer:
Abdel0095
15-12-2003, 16:22
mohammed_b74709
Junior Lid
(Bericht #)
Ohhhhhhhhhhhhh wat ontroerend!! De tranen springen me in de ogen!! :rolleyes: :D
NoreJihan
15-12-2003, 16:23
Origineel gepost door Abdel0095
Ohhhhhhhhhhhhh wat ontroerend!! De tranen springen me in de ogen!! :rolleyes: :D
:giechel:
Lady_moi
15-12-2003, 16:24
tbarakallah :)
01LaHbIbAh09
15-12-2003, 16:26
ZIJN REACTIE STAAT BIJ DE TOPIC "sommige jongens die toch dwingen om sex ".
Zijn reactie vond ik zo lief, ik kreeg een brok van in mijn keel.
Maar meid je hoeft er niet verbaasd over te zijn hoor!!! Dit is een reactie wat iedere Goeie Moslim jongen zou zeggen!!! ;)
Abdel0095
15-12-2003, 16:30
Origineel gepost door 01LaHbIbAh09
Maar meid je hoeft er niet verbaasd over te zijn hoor!!! Dit is een reactie wat iedere Goeie Moslim jongen zou zeggen!!! ;)
Jaaa, of een (loverboy) wolf in (moslim) schaapskleren! :D
01LaHbIbAh09
15-12-2003, 16:36
Origineel gepost door Abdel0095
Jaaa, of een (loverboy) wolf in (moslim) schaapskleren! :D
Yo ben je jaloers ofsjow??? Je kan nog veel leren van hem!!! Ik zou zeggen richt je maar beter tot Islam!!!
ps.Het heeft trouwens niets te maken met loverboy of WhateVer!!! Dat maak jij er van!!! Dat jij je zo voor wil doen, betekend wel dat er genoeG goeie Moslims(a) zijn!!!! :)
zenka_nmashakil
15-12-2003, 16:37
Origineel gepost door mohammed_b74709
Maar gelukkig ik ben iemand die helemaal geen aand8 zoekt bij meisjes en het ook gelukkig niet krijgt.
kijk dit zegt al genoeg over hem dan :o
als hij 'n mooie en lekkere gozer was en alle aandacht van marokkaanse s.letjes (voel je alleen aangesproken als je er ook echt een bent, zo niet dan ben je oke natuurlijk:D) zou krijgen, dan zou hij in de loop van de tijd net zo doen als hun.
't zijn de meisjes die de players MAKEN :rolleyes: door hun aandacht...
01LaHbIbAh09
15-12-2003, 16:38
Origineel gepost door zenka_nmashakil
kijk dit zegt al genoeg over hem dan :o
als hij 'n mooie en lekkere gozer was en alle aandacht van marokkaanse s.letjes (voel je alleen aangesproken als je er ook echt een bent, zo niet dan ben je oke natuurlijk:D) zou krijgen, dan zou hij in de loop van de tijd net zo doen als hun.
't zijn de meisjes die de players MAKEN :rolleyes: door hun aandacht...
Sjoooooooo wat een laGe niveau zeg!!! :jammer:
Abdel0095
15-12-2003, 16:41
Yo ben je jaloers ofsjow??? Je kan nog veel leren van hem!!! Ik zou zeggen richt je maar beter tot Islam!!!
ps.Het heeft trouwens niets te maken met loverboy of WhateVer!!! Dat maak jij er van!!! Dat jij je zo voor wil doen, betekend wel dat er genoeG goeie Moslims(a) zijn!!!! :)
OOoooooooooooohhh wat een ontroerend betoog. Daar beginnen de waterlanders weer! :D
zenka_nmashakil
15-12-2003, 16:41
Sjoooooooo wat een laGe niveau zeg!!! :jammer:
als het zo'n lage niveau is, probeer dan 's te verwerpen met argumenten die van HOOG niveau zijn in plaats van zo'n domme reactie :jammer:
zo kunnen we het allemaal wel :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.