Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meisjes die uitgaan????

Pagina's : [1] 2

rafiklover
15-12-2003, 15:04

Ik begrijp t nie. Er zijn zo veel van die schijnheilige meisjes die de "Heilige Maria" uithangen die hebben ALLE party`s in nederland bezocht en gaan elke zaterdagavond zogenaamd bij hun vriendin gaan slapen., uhum En thuis zijn ze de perfecte dochter. Sommige dragen zelfs een hoofddoek??? I dont get it..... Mijn vraag is eigenlijk wat jullie ervan vinden dat marokkaanse meisjes uitgaan??? En dat ze het ook nog eens stiekem doen. Wat ik erbij wil zeggen is dat ik zelf NIET/NOG NOOIT uit ben geweest/ga. En ik wil zeggen dat ik de meisjes die NIET STIEKEM uitgaan hier niet mee wil beledigen, maar ik wil graag weten wat men hier van vind, want ik vind het gewoon niet kunnnen en nogal ordinair.... Peace 2 all en graag jullie mening......NIJMEGEN DE GEKSTUHHHHHH!!!

FemminI
15-12-2003, 15:06
Ze moeten het zelf weten, ik mag ze er niet meer of minder om :)

Nuray
15-12-2003, 15:07
he van dat ze liegen vind ik ook niet leuk maar als je mag gaan oke maar liegen waarom als je niet mag dan niet weet je het is toch niet verplicht maar dat ze gaan vind ik niet erg tenzij het mag van je ouders GREETING NURAY

rafiklover
15-12-2003, 15:08
uitgaan is zekers HARAM!!!!

01LaHbIbAh09
15-12-2003, 15:08

Uitgaan is Haraam!!!

HaagseHafida
15-12-2003, 15:10
Ach joh, die meiden houden alleen zichzelf voor de gek. Ze dwalen maar rond en denken niet na over de gevolgen. Het is echt heel erg want stel je toch eens voor dat er wat gebeurd tijdens het uitgaan. Stel zo'n meisje wordt verkracht en vermoord of krijgt een ongeluk. Het verdriet van hun ouders zal dubbel zo groot zijn, niet alleen zijn ze hun kind verloren maar ze zijn er ook achter gekomen hoe leugenachtig hun kind was. Alleen daarom al zou ik het nooit in me hoofd halen om zoiets te doen.

rafiklover
15-12-2003, 15:12
Origineel gepost door HaagseHafida Ach joh, die meiden houden alleen zichzelf voor de gek. Ze dwalen maar rond en denken niet na over de gevolgen. Het is echt heel erg want stel je toch eens voor dat er wat gebeurd tijdens het uitgaan. Stel zo'n meisje wordt verkracht en vermoord of krijgt een ongeluk. Het verdriet van hun ouders zal dubbel zo groot zijn, niet alleen zijn ze hun kind verloren maar ze zijn er ook achter gekomen hoe leugenachtig hun kind was. Alleen daarom al zou ik het nooit in me hoofd halen om zoiets te doen. Inderdaad!! Ze zijn zo egoistisch!!! Ze denken alleen maar aan hun plezier en niet aan wat zij hun ouders aandoen, echt zielig!!!!!!!!

selim
15-12-2003, 15:20
Salam moe3alaikoem, Uitgaan? Ja dat is tegenwoordig in trek he bij 'onze' marokkaanse meiden. Jammer, ik heb altijd de hoop gehad dat de meisjes in Nederland slimmer waren dan dat. Ik bedoel als je een meisje vraagt waaromze uitgaat dan zegt ze eerstens: "Wat Wat?? Wat moet jij nou weer?" Niet allemaal hoor maar meestal zijn het nogal zoals iemand al zei rondDWALENDE typetjes die van voren niet weten dat ze van achteren nog leven! Ik zou zeggen doe het niet voor je ouders doe het omwille van Allah swt. Wat zou je doen als je je vader tegenkomt op zo' n feest? Zou je niet je ogen uit je kop schamen? Wat doe je vervolgens als de profeet saws naar zo een feest komt (astagfirlah)? Zou je niet wensen dat de grond zich voor je opensplijt?? En dan Allah swt, geloof je in Hem in Zijn woord?? Ik vraag me af wat je zou doen asl Hij voor je stond...en STAAT! Wij mensen willen nogal eens vergeten dat Allah swt er altijd is overal... Dus ik ben het met de steling eens het is schijnheilig te liegen over waar je naar toe gaat in het algemeen. Maar nog schijnheiliger is het te ontkennen wat ons is beloofd namelijk een Geweldige Dag! Ps: Dit gaat niet alleen op voor de meisjes die van die feestjes bezoeken het gaat op voor een ieder van ons, inshAllah zal Allah swt ons leiden op het Rechte Pad! Wasalam

nesima83
15-12-2003, 15:28
Salam, Rafiklover hoe weet je nou dat de ouders het niet weten. Geloof me er zijn ouders die precies weten waar hun dochters naar toe gaan en die ze misschien er naartoe brengen ook. Maar ja wat moet je der over zeggen ALLAh ie hdie... m3a salam

moslima_18
15-12-2003, 15:32
Het is erg jah zodra je weet dat het kan niet mag doe het dan ook niet! Groeten moslima

rafiklover
15-12-2003, 15:32
Origineel gepost door nesima83 Salam, Rafiklover hoe weet je nou dat de ouders het niet weten. Geloof me er zijn ouders die precies weten waar hun dochters naar toe gaan en die ze misschien er naartoe brengen ook. Maar ja wat moet je der over zeggen ALLAh ie hdie... m3a salam ja, inderdaad. daar heb je gelijk in... Eigenlijk best triest als je t zo bekijkt, maarja. Wat kan je ertegen doen. NIKS!! Heel zielig allemaal. Zijn ze niet bang voor Allah??? Zijn ze niet bang voor wat er met ze zal gebeuren als ze "beoordeeld" worden over hoe zij hun leven hebben geleden. Ik zou doodsbang zijn als ik in hun schoenen zou staan. Beslama en thallaw allemaal......

sammmy
15-12-2003, 15:40
moeten ze helemaal zelf weten.... ieder voor zich toch?! wanneer je daar druk om maakt, dan ben je een meskien.... heb lak aan hun en ga je eigen weg.... zij krijgen hun straf!!!

01LaHbIbAh09
15-12-2003, 16:00
Muren hebben ook oGen!!!!!

alhoceimachaima
15-12-2003, 16:07
jah ze moeten zelf weten meschien zien hun ouders het niet maar allah (swt) ziet ze ik ga wel eens naar de bios maar met toesteming van me ouderz maar allah kan ze zien

ThaBabygirl
15-12-2003, 22:12

Origineel gepost door rafiklover Ik begrijp t nie. Er zijn zo veel van die schijnheilige meisjes die de "Heilige Maria" uithangen die hebben ALLE party`s in nederland bezocht en gaan elke zaterdagavond zogenaamd bij hun vriendin gaan slapen., uhum En thuis zijn ze de perfecte dochter. Sommige dragen zelfs een hoofddoek??? I dont get it..... Mijn vraag is eigenlijk wat jullie ervan vinden dat marokkaanse meisjes uitgaan??? En dat ze het ook nog eens stiekem doen. Wat ik erbij wil zeggen is dat ik zelf NIET/NOG NOOIT uit ben geweest/ga. En ik wil zeggen dat ik de meisjes die NIET STIEKEM uitgaan hier niet mee wil beledigen, maar ik wil graag weten wat men hier van vind, want ik vind het gewoon niet kunnnen en nogal ordinair.... Peace 2 all en graag jullie mening......NIJMEGEN DE GEKSTUHHHHHH!!! Stiekem uitgaan?! Ik zou het lef niet hebben! Wat als je iemand van de familie tegenkomt?? Ik bedoel ik mag uitgaan van mn broer omdat ie me vertrouwd en als ik maar samen met mn zus ga(34jaar) maar om eerlijk te zijn heb ik die behoefte helmaal niet...en ben dus ook nog nooit uitgeweest... Ik ken zelf wel een paar meisje(sommige met hoofdoek) die stiekem uitgaan...tjah wat kan je eraandoen.. PS; ik probeer niet heilig te spelen want ben het niet

Pagina's : [1] 2