Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom zijn de goede jongens niet te zien!!!

Pagina's : [1] 2 3

ilovemamie
15-12-2003, 14:10

waarom mijn broeders en zuster ??? wa salaam

spoorloos_1
15-12-2003, 14:12
Origineel gepost door ilovemamie waarom mijn broeders en zuster ??? wa salaam Dat komt doordat jij door de ogen van een slechte meisje kijkt

Sweet_Diamond
15-12-2003, 14:12
Origineel gepost door ilovemamie waarom mijn broeders en zuster ??? wa salaam Omdat ik hem al heb............

Msattia
15-12-2003, 14:13
Origineel gepost door ilovemamie waarom mijn broeders en zuster ??? wa salaam Zoals De Goede Meiden (like me :p ) moeilijk te vinden/ te zien zijn....geldt hetzelfde voor de Goede Jongen....

ilovemamie
15-12-2003, 14:13

Origineel gepost door spoorloos_1 Dat komt doordat jij door de ogen van een slechte meisje kijkt hahaha wat ben jij grappig jij bent zeker de leukste thuis of zo!!! doe effe normaal man kind en wordt volwassen en disucceer serieus!!!

Lady_moi
15-12-2003, 14:15
goede jongens doen nie opvallend je kijkt misschien straal boven hun hoofd uit terwijl ze eigenlijk voor je neus staan bij manier van spreken :)

tatouzient
15-12-2003, 14:18
goede boys zn er wel... alleen je ogen open doen... en ik zeg altijd: soort zoekt soort en soort vindt soort... bisous xxx

FemminI
15-12-2003, 14:20
In plaats van je dat af te vragen kan je ook tig leukere dingen doen, kom je hem misschien vanzelf tegen:)

01LaHbIbAh09
15-12-2003, 14:29
Oe3alaikum Salaam mij beste Zuster............ Een goeie moslim jongen kom je heeeeeeeeeel onverwachts tegen, en er zijn er genoeg!!!

ilovemamie
16-12-2003, 13:56
Origineel gepost door 01LaHbIbAh09 Oe3alaikum Salaam mij beste Zuster............ Een goeie moslim jongen kom je heeeeeeeeeel onverwachts tegen, en er zijn er genoeg!!! salaam ar3likoem mijn zuster fidien, Inshallah en inshallah kom jij ook je toekomstige man tegen maar ja daar ligt het niet aan ik krijg genoeg aandacht en ik ben een hele verlegen meisje ik kijk ze nooit aan en daarom maar ja moge allah swt ons inshallah de waren geven en laten tegen komen. amiennnnn...... liefs je zuster fidien

misstomaatje
16-12-2003, 15:13
Origineel gepost door ilovemamie waarom mijn broeders en zuster ??? wa salaam ze zijn er wel hoor, misschien zie jij ze niet

smooth_sousi
16-12-2003, 15:41
Wat is Goed en Wat is Slecht?

ilovemamie
17-12-2003, 12:47
Origineel gepost door Hamid_mehrach hallo alles goed met jullie ik hoop van wel, ik heb gelezen dat juliie het over hebben over waarom zijn de goede maroc jongens niet te zien. dat komt vooral door julllie niet goed kijken of mischien een klein gesprekje voeren met hen groetjes van hamid maar weet je wat het is broeder ik praat niet met jongens dat schaam ik me voor alleen als het een bekende persoon is die ijk via via ken snap je dus ik kan moeilijk met een vreemde in gesprek komen dat durf ik niet! wa salaam

MoUnIa_MiSs_Me
17-12-2003, 19:22
salaam zuster, het komt vanzelf en het mooie is als je er niet o zoek naar bent komt het heel onverw8s dat is toch mooi en jouw tijd komt insha'allah nog wel beslama mounia

strafblad
17-12-2003, 19:27

Origineel gepost door ilovemamie waarom mijn broeders en zuster ??? wa salaam Goeie jongens doen zich altijd slecht voor, je moet ze door hebben :)

Pagina's : [1] 2 3