Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Oproep: Boycot Amerikaanse Produkten!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LZN
15-12-2003, 14:00

iK HEB EEN BRIEF GESCHREVEN NAAR EEN RIJKE SHEIK OM GELD IN EEN FONDS TE STORTEN OM IN DIVERSE EUROPESE LANDEN EEN BOYCOT ACTIE TE STARTEN TEGEN VS. IK KREEG EEN BRIEF TERUG DAT HIJ HET IN OVERWEGING ZOU NEMEN. MIJN PLAN IS EEN CLIP TE MAKEN DAT IN DIVERSE EUROPESse LANDEN WAAR VEEL ARABSCHE JONGEREN WONEN DE VS ARTIKELEN LINKS TE LATEN LIGGEN. VEEL ARABISCHE JONGEREN, DRAGEN DUREN AMERIKAANSE MERKARTIKELEN, ZOALS TIMBERLAND. NIKES. SPREEK BROEDERS EN ZUSTERS ER OP AAN. De Usa bestaat sinds kort uit 54 staten de nieuwe staat is de melkoe geworden en heet doodgewoon Irak! BLOKKEER DIT PLAN EN FINANCIEERT HET NIET! HOL HET UIT VAN BINNENUIT!.

Peej
15-12-2003, 14:04
Wil jij dan ook meteen even je computer met Amerikaanse onderdelen en amerikaanse software uit zetten?

Peej
15-12-2003, 14:09
Origineel gepost door Saima12 Wil jij dan ook even net zoals Monica lewinsky, de zub van Bush gaan zuigen daarna je omdraaien en op hem gaan zitten! Voel je Amerikaans zou ik zeggen en ga vooral je gang!! Dip Shit! Nee hoor, ik heb namelijk een pesthekel aan die domme Amerikaanse cowboy.

Magyar
15-12-2003, 14:10
Saima12 for president! Je bent echt grappig! :D

Magyar
15-12-2003, 14:47

Hey Saima, vergeet je niet de Joodse producten te boycotten? :D En Hollandse producten? Meteen alle Europese producten. Weet je wat?! Koop alleen nog producten uit Marokko! :giechel: Schrijf die Sheik maar weer.

FemminI
15-12-2003, 15:03
En ik moet dat geloven, mens je kan nog niet eens je onderschrift goed schrijven laat staan een brief naar een of andere sjeik.... :rolleyes:

babyvanbelisma
15-12-2003, 15:07
............:haha:

Magyar
15-12-2003, 15:11
Wie haalt wie nu neer? :D Ik heb weer even smakelijk kunnen lachen. Bedankt Saima.

FemminI
15-12-2003, 15:13
Origineel gepost door Saima12 Jij bent een stomme kutwijf die niet verder komt een ander kut wijf neer te halen. Voor persoonlijke aanvallen dien je op de markt te zijn. Dit is een dicussie forum en geen vrouWen podium die hun maagdenvlies nog niet onstegen zijn zuster! LET OP DE INHOUD EN BOODSCHAP. Ik hoop niet dat je leven zo oppervlakkig is dat je je alleen maar let op bijzaken. Het neerhalen van "zusters"ben ik allang onstegen. NU JIJ NOG! DAMN BITCH! Jippie, zie hier de mislukte wereldverbeteraarster :D meid als je echt zo achter je zaak stond zou je niet meteen gaan schelden, maar met geduld en plezier en respect te werk gaan. Wat jij nu doet is verre van respectvol en verre van volwassenheid nu geloof ik je dus totaal niet meer. Meskiena je schreeuw om aandacht is bij deze mislukt! hup keer je om en ga weer in je hokje zitten :D

FemminI
15-12-2003, 15:16
Origineel gepost door Saima12 OOK WEER EEN ZUSTER. RAAR DAT MOSLIMBROEDERS ZULKE OPMERKINGEN NIET PLAATSEN. VROUWEN MOETEN ELKAAR WEER NEERHALEN. IK LAAT JULLIE JALOERSE AANVAL LANGS MIJ HEEN GLIJDEN IK STA ER BOVEN VAGINA MONOLOGEN WANT WAS IS ER MIS MET MIJ ONDERSCHRIFT! ZEG HET EENS BITCHES! :D Goed zo, je heb het verbetert en de foutjes weggewerkt. Goed zo meisje, nu zal je wel wat geloofwaardiger overkomen (ahuuuuuuuum)

arabchrstn
15-12-2003, 15:25
Je capslock zit soms vast...

jalila_dokalia
15-12-2003, 15:31
wahahahahahahahhahahahaha daar gaan we weer hoor nadorgekk;)

Magyar
15-12-2003, 15:31
Dit the **** heb je verbeterd. Voor: De Ummah zal zegevieren en akle derverfelijek elemeten wegvagen. te beginnen bij de vervloekte zehma Hollanders! Na: De Ummah zal zegevieren en alle verderfelijke elementen wegvagen. Te beginnen bij de vervloekte zehma Hollanders! Edit: Een kleine verbetering, maar, inderdaad, geen wereldverbeteraarster. :giechel:

grendel
15-12-2003, 15:45
Origineel gepost door Saima12 iK HEB EEN BRIEF GESCHREVEN NAAR EEN RIJKE SHEIK OM GELD IN EEN FONDS TE STORTEN OM IN DIVERSE EUROPESE LANDEN EEN BOYCOT ACTIE TE STARTEN TEGEN VS. IK KREEG EEN BRIEF TERUG DAT HIJ HET IN OVERWEGING ZOU NEMEN. MIJN PLAN IS EEN CLIP TE MAKEN DAT IN DIVERSE EUROPESse LANDEN WAAR VEEL ARABSCHE JONGEREN WONEN DE VS ARTIKELEN LINKS TE LATEN LIGGEN. VEEL ARABISCHE JONGEREN, DRAGEN DUREN AMERIKAANSE MERKARTIKELEN, ZOALS TIMBERLAND. NIKES. SPREEK BROEDERS EN ZUSTERS ER OP AAN. De Usa bestaat sinds kort uit 54 staten de nieuwe staat is de melkoe geworden en heet doodgewoon Irak! BLOKKEER DIT PLAN EN FINANCIEERT HET NIET! HOL HET UIT VAN BINNENUIT! Hai Saima :D Schatje, zou je aan die sheik kunnen vragen of we de volgende keer met een delegatie van dit forum mee mogen gaan naar zijn paleisjes in Marbella en zo. Lekker chillen met z'n allen in zo een luxe-jacht :D :D :D Zou je dat voor me kunnen doen ;) alvast bedankt :D

sahira
15-12-2003, 15:51

Origineel gepost door grendel Hai Saima :D Schatje, zou je aan die sheik kunnen vragen of we de volgende keer met een delegatie van dit forum mee mogen gaan naar zijn paleisjes in Marbella en zo. Lekker chillen met z'n allen in zo een luxe-jacht :D :D :D Zou je dat voor me kunnen doen ;) alvast bedankt :D Nou, vergeten jullie mij dan niet even op te pikken? ;) Alles boycotten wat amerikaans is, is niet te doen, want dan zou ik niets meer in huis hebben, al het apparatuur van de keuken tot en met de huiskamer is van amerikaanse makelarij..helaas! Wel let ik op wat ik koop wat betreft etenswaar, staat er een amerikaanse vlag op, zoals de maiskorrels in blik dan zoek ik wel een ander merk. Boycotten is één ding, maar wat is het alternatief? Heb je daarook over nagedacht Saima?

Pagina's : [1] 2 3 4 5