Bekijk originele versie : Meiden, vertel nou eens eerlijk..
Abdel0095
15-12-2003, 12:41
Mogen sommigen van jullie echt gewoon van huis met een minirok??
Ik zie de laatste tijd zoveel Marokkaanse meiden rondlopen in minirok, die ook echt mini is. Ik vind het heel mooi hoor, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat een Islamitische vader of moeder zijn/haar dochter zo de deur uit laat gaan. :confused:
groet
Abdel
RisLaine
15-12-2003, 12:43
Origineel gepost door Abdel0095
Ik zie de laatste tijd zoveel Marokkaanse meiden rondlopen in minirok, die ook echt mini is. Ik vind het heel mooi hoor, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat een Islamitische vader of moeder zijn/haar dochter zo de deur uit laat gaan. :confused:
groet
Abdel
Ben Je Nu Werkelijk Zo Dom?! :rolleyes:
sweetness1984
15-12-2003, 12:49
haha harde lef!!! voor dat ik beslemma zeg zit me ma me al te checken dus haal het dan niet in je bolle hoofd om met een mini van huis te gaan!! ik zou het eerlijk gezegd ook niet durven hoor... sommige meiden trekken gewoon lange jas aan zie je alleen de laarsjes duzz misschien zien die ouders het dan zelf ook niet msakien...
misstomaatje
15-12-2003, 12:50
groet
Abdel
wat denk je nou zelf, maar hoe ze dat voor elkaar krijgen onder dat hun ouders het zien ,is me een raadsel.
mijn moeder zou me slachten, en dan heb ik het nog niet over me vader :D
SABREENTJE
15-12-2003, 12:53
ME MOEDER WEET PRECIES WAT ER IN MIJN KAST HANGT! ZE HEEFT TEVENS ALLE AFMETINGEN!! DUS NIET BOVEN DE KNIEEN!! ZE HOEKT ME . ER ZIJN WEL MEISJES DIE DAT MOGEN HOOR. IK HEB NICHTJES DIE ZO VAN HUIS VERTREKKEN DUS VERGIS JE NIET.. SOMMIGE OUDERS DOEN HEEL MODERN.TJE MOETEN ZE ZELF WETEN TOCH
HEB JE NU ANTWOORD OP JE VRAAG ABDEL?
LIEFS SABREEN
sweetness1984
15-12-2003, 13:03
Als ze het mogen van hun ouders is het andere koek toch... maar als er allerlei verkleedpartijen plaatsen vinden sorry hoor!! haha triest.... en sabreentje en over afmetingen kan ik meepraten :D:D:D
Muslima20
15-12-2003, 13:09
tjaaa.....ik ken er zat die goed gekleed van huis weggaan en zodra ze op school zijn zich verkleding in een CLOWN....yech tfoee......
Wa3a alaikoum asalaam,
Muslima
Lady_moi
15-12-2003, 13:09
ik zou et nie durve woelah hchouma wa voor nut heeft da zo ne kort rokske ja het is sexy en prachtig ma komaan seg da ge daarmee in die winter? op straat kunt lopen..een meiske moet juist haar prachtige mooie benen bedekken voor die vieze mannen ( :hihi: ) ahja iedereen doet maar wat hij wil ma ik zelf mn ma zou me levend villen moest ik het ooit in me hoofd halen om zoiets te doen :zwaai:
misSanae
15-12-2003, 13:19
Ik mag het niet en draag het ook niet, ik ben zo opgevoed dat ik dat dus echt niet zou durven, iedereen kan het stiekem doen, maar dat hoeft echt niet van mij, ik bedoel waar blijft het geloof....je moet daar toch ook aan denken en in ons geloof hoort dat niet, dus doe ik het ook niet.
Sweet_Diamond
15-12-2003, 13:47
groet
Abdel
Vraag ik me ook heel vaak af wallah me ma zou mij roosteren
misstomaatje
15-12-2003, 13:50
Origineel gepost door Muslima20
tjaaa.....ik ken er zat die goed gekleed van huis weggaan en zodra ze op school zijn zich verkleding in een CLOWN....yech tfoee......
Wa3a alaikoum asalaam,
Muslima
wat voor zin heeft het om met een minirokje te dragen,om te gaan showen of zo.
een moslim meisje hoort zich te bedekken :o
HaagseHafida
15-12-2003, 13:51
Ze trekken gewoon een lange rok aan met een afritsbaar gedeelte. Hoef je ook niet moelijk te doen met meerdere kledingstukken meenemen enz.
Vind het best wel goed verzonnen van mezelf, nu nog op de markt brengen.
misstomaatje
15-12-2003, 13:54
Origineel gepost door HaagseHafida
Ze trekken gewoon een lange rok aan met een afritsbaar gedeelte. Hoef je ook niet moelijk te doen met meerdere kledingstukken meenemen enz.
Vind het best wel goed verzonnen van mezelf, nu nog op de markt brengen.
ik denk dat je zaak dan heel goed zal draaien , want je krijgt heel veel marokaanse klanten:hihi:
ilovemamie
15-12-2003, 13:58
groet
Abdel
Broeder dat vraag ik me zelf ook wel eens af maar pas maar goed op je zussen dat is het belangrijkste en moge allah swt de mensen die dit doen nog vergeven. amien.............!!!!
wa salaam
tatouzient
15-12-2003, 14:14
Origineel gepost door ilovemamie
Broeder dat vraag ik me zelf ook wel eens af maar pas maar goed op je zussen dat is het belangrijkste en moge allah swt de mensen die dit doen nog vergeven. amien.............!!!!
wa salaam
hij moet op zn zussen goe passen?? :rolleyes: zijn zussen moeten slim genoeg zijn om te weten waar hun grens ligt! ik heb drie oudere broers en nooit hebben mn broers mij int oog moesten houden of mij gevolgd of ergens gebracht of wa dan ook!! het ligt van jezelf af!! je kunt dan door je broers, neven, papa, etc... int oog gehouden worden, maar als je van karakter zo bent, dan doet dit er allemaal ni toe...
bisous xxx
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.