Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help Me Lieve Zustres???? Vervolg

Pagina's : [1] 2 3

hafza
15-12-2003, 12:31

HELP ME LIEVE ZUSTERS??????? VERVOLG HELP ME LIEVE ZUSTERS???? VERVOLG HELP ME LIEVE ZUSTERS????? VERVOLG HELP ME LIEVE ZUSTERS???/ VERVOLG HELP ME LIEVE ZUSTERS???? VERVOLG :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: ECHT GEBEURD LEVENS VERHAAL Om te beginnen bedankt voor jullie reatie dames..... het begon zo ik was een jaar of 10 of 11 toen mijn zwager met wie mijn zus is getrouwd nu nog bijelkaar. Ze kwamen bij ons eten maar ik was zo jong en onwetend dat ik een paar keer ben misbruikt door mijn zwager ikzelf was echt nog en kind en ook niet eens ongesteld dus kan je na gaan hoe klein ik was mohim dat is en paar keer gebeurd en toen gestopt. Ik heb het nog nooit aan iemand vertelt ik was jong en onwetend en na die gebeuren heb ik het noooooooooooooit meer gedaan hand op de koran ik weet dat allah mij niet zal straffen en hem wel op de dag des oordeels ik heb soms pijn in mijn hart dat ik dat heb meegemaakt maar ja dit is het leven ondanks dat heb ik veel sbar en nog eens sbar gehad en nu nog steeds om het niet te vertellen uit schaamte en schade aan de familie allah swt zal me belonen ervoor, ondanks wat er is gebeurt heb ik toch min benen daarna dichtgehouden,,, ik ben nu 22 jaar en ga ichallah met allah' wil trouwen met een lieve knappe jongen en ik weet 100% dat ik hem niks zeg want ik heb geen zin in herinneringen naar boven te houden.....Wat ik jullie wil vragen is het volgende lieve molima zusters van mijn??? Na gebeuren heb ik 14 jaar geen sexueel contact dus kan nog bloeden????? ik denk zelf wel hoe denken jullie erover???????? Is mijn maagdenvlies dichtgegroeid na al die jaren???? i Zal ik gewoon als die andere meiden pijn krijgen tijdens mijn huwelijks nacht???? Mijn zussen hebben ook gebloed dus bij mij moet het ook maar stel dat het niet gebeurd ik word helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaal depri als ik eraan denk ik moet nu gaan draaien om wat iemand mijn heeft aangedaan begrijpen julie dat en STERKER NOG IK WEET NIET EENS OF HIJ IN DIE ROTTE TIJD NAAR BINNEN IS GEGAAN EXCUSSES VOOR DIT TAALGEBRUIK MAAR IK MOET HET KWIJT OKE ALLaH ZAL ME NIET VERNEDEREN ZO ZIE IK HET ?????? GEEF AUB JULLIE ANTWOOREDEN VAN MIJN VRAGEN JULLIE REDDEN HIERMEE EEN GOED ELHAMDULLILAH MOSLIMMEISJE WANT HOE DAN OOK IK GA TROUWEN IN DE ZOMER IK WEET VAN MEZELF DAT IK NIKS HEB GEDAAN IK HOU VAN JULLIE IK HoOP DAT JULLIE DIT SERIEUS LEZEN EN MIJN RAAAAAAAAAAD GEVEN OKE BESLAMAAAAAAAAAA

aliyaah
15-12-2003, 12:57
Mijn advies aan jou is als je zeker weet dat je ontmaagd bent door je zwager het toch bespreekbaar te maken. Want hij kan toch niet ongestraft hiermee wegkomen???? :kwaad: Als ik jou was had ik dit al indertijd tegen mijn moeder gezegd en als dan de familie beschadigd was ..... Jij bent ook beschadigd (ook al ben je niet ontmaagd), in vredesnaam het is de man van je zus. Dit vergeet je nooit, en zal je steeds blijven achtervolgen (ook al ben je niet schuldig). :( Na 14 jaar geen gemeenschap: je bent geen maagd meer, en je zal ook niet bloeden. Het zal wel pijnlijk zijn, maar bloeden nee. Hoe voelt je zwager zich??? Hoe reageert hij t.o.v. jouw???? Heeft hij geen schuldgevoelens???? Wat als iemand dit bij zijn dochter doet?????? :auw: Meid, wat je ook doet sterkte ermee!

hafza
15-12-2003, 14:56
he farahaatje dak je wel schat aan jou heb ik wat aan lieverd IK hoop dat alles heel dicht is wat ik ook denk na zo een lange tijd mohim aaliha ik weet niet wat ik moet zeggen jij zegt dat ik niet ga bloeden en de ander zeg van wel dus farahaatje ik laatr het je weten ik heb erover nagedacht om toch naar de dokter te gaan om me te verlossen van die vragen in me hppfd maar ichallah laat ik je dat zeker en bid voor me lieverd iik hoop dat jullie meer antwoord geven of ervaringen met mijn uitdelen????? oke gtaag meer reactie lieve zusters ik wacht want dit is niet makkelijk.................

HaagseHafida
15-12-2003, 15:02
Een huisarts kan niets voor je betekenen. Hij kan je alleen doorverwijzen naar een psycholoog mocht je er psychisch nog last van hebben. Om te beginnen hebben vrouwen geen maagdenvlies, jij niet, ik niet, geen enkele vrouw heeft dat. Sommigen en ik herhaal sommigen vrouwen bloeden omdat zij zenuwachtig waren waardoor het stroef verloopt. Ik zeg dit niet om jouw een slecht gevoel te bezorgen of je angstig te maken voor wat er nu gebeuren gaat. Als je man van je houd accepteert hij je zoals je bent, praat er met hem over (mocht dat mogelijk zijn) ik hoop in ieder geval dat alles goed komt.

HaagseHafida
15-12-2003, 16:10

Origineel gepost door faraahtje En dan nog iets, ik weet niet wat jij bij biologie hebt gehad, maar ik heb geleerd dat elke vrouw een maagdenvlies heeft..... Dus JIJ ook ;) Allahoe ahlem, allah weet het best. Vertel mij dan eens hoe het kan dat jij elke maand toch ongesteld wordt ondanks het feit dat jij bent afgesloten van onder door een maagdenvlies??! Kom maar met wetenschappelijk bewijs of bewijs uit de koran dat er zoiets bestaat als een maagdenvlies. Ik begrijp echt niet dat er nog vrouwen zijn die deze onzin in stand willen houden? Er is geen een dokter die kan zeggen dag je maagdenvlies in tact is simpelweg omdat die gewoon niet bestaat. De enige reden dat een dokter dat doet is om het meisje te beschermen. Aan deze onzin moet echt een einde komen. Begrijp me niet verkeerd ik vind het heel erg voor dat meisje zoiets wens je niemand toe maar er bestaat geen maagdenvlies dus wat heb je eraan om langs een dokter te gaan.

aliyaah
15-12-2003, 19:54
Hafza, Als het je gerust stelt ga dan eerst naar een gyneacologe. Ik hoop voor je dat je je maagdenvlies nog hebt. Maar ik zeg je: wat gebeurt is kan je niet ongedaan maken. Je kan wel je ogen hiervoor sluiten, maar ja je hebt alleen jezelf ermee. Ik hoop dat het verder goed met je gaat ... ;) Sallaam :zwaai:

MiSsOuJDiA
15-12-2003, 20:49
Ze Hebbe gelijk gewooon een afspraaak make bij de huisarts en dan heb je meteen antwoord op die vraag en dan kan je verder

hafza
16-12-2003, 14:19
dank jullie wel voor de reactie ik ga voor de zekerheid toch naar de dokter en onderzoek doen en dan zie ik het wel verder ik hoop ichllah dat ik ga bloeden tijdens mijn grote dag al is het 1 stipje het is toch belangrijk bij mijn zussen is het ook gebloed dus inchallah ik ook na het gebeuren na leen lange tijd dus mohim ik weet 1 ding ik voel me en ik ben nog maagd ondanks dat????????? ik heb het niet uit mezelf gedaan.. p.s is het mogelijk dat een maagdenvlies na zon 8 jaar dichtgroeit dat heb ik tenminste tijdens mijn biologie lessen gehad ??? wat denken jullie erven lieve zusters ,,,,,,,,,,,,

Bent_Fes
17-12-2003, 20:16
Salaam Hafza, Spijt me om te lezen dat jij dit allemaal moest meemaken, onbegrijpelijk dat iemand zo iets je kan aandoen? Vraagje tussen door, is je zus nog steeds met hem getrouwd....of zie jij hem nog? Ik zou jou adviseren om dit toch tegen je zus te vertellen, straks gaat hij het ook bij zijn kinderen doen!! Voor de rest meid, moet je je niet druk maken om de huwelijksnacht...zoals je misschien weet, hoef je niet te bloeden ook al ben je maagd....het komt weinig voor dat vrouwen gaan bloeden, het hangt ook af of je gespannen bent. Veel sterkte, en el ghier Insh'Allah.

hafza
19-12-2003, 13:18
hoi bent fess ik wou je zeggen dat mijn zus nog steeds ongeveer 13 jaar maar ja ik vind het toch dat ik veeeeeeel sbar heb gehad om het niet te vertellen uit angst en schaamte maar ja hij zal wel zijn straf krijgen dus ik krijg veel reacties dat ik toch ga bloeden en dat het in die tijd niet hlemaal volgroeid is daar ben ik heeeeeel blij mee dus ik verwacht wel dat ik pijn zal krijgen en bloeden................ wat denken jullie zeg het mij jullie hebben veel agar voor jullie advies??????? p.s ik heb een afspraak gemaakt dinsdag 23 december bij een vrouwelijke arts ben heeeeeeeeeeeeeeel zenuwachtig. stel voor dat het maagdenvlies gescheurd is is een operatie mogelijk allah waat dat ik er niet naar gevraagd heb wat vinden jullie ervan lieve zusters???????

hafza
19-12-2003, 13:49
Dames waar blijft jullie reactie ik zou het heeeeel lief vinden op antwoord van mijn vragen oke beslama

hafza
19-12-2003, 15:44
als ik eraan denk word ik ziek met het idee dat ik mischien niet ga bloeden maar ja ik zie het het wel ik bid en vraag allah swt om mij te helpen ui t deze zwarte gat??????????????

HaagseHafida
19-12-2003, 16:10
Origineel gepost door hafza als ik eraan denk word ik ziek met het idee dat ik mischien niet ga bloeden maar ja ik zie het het wel ik bid en vraag allah swt om mij te helpen ui t deze zwarte gat?????????????? Schat daar moet je je dus echt niet druk om maken, niet elke vrouw bloed dus ja jij kan ook bij een van die vrouwen horen. Is toch helemaal niets mis mee aangezien jij nooit met een man naar bed bent gegaan. Je bent misbruikt geweest en dat is iets heel anders.

Bent_Fes
19-12-2003, 21:09
Origineel gepost door hafza hoi bent fess ik wou je zeggen dat mijn zus nog steeds ongeveer 13 jaar maar ja ik vind het toch dat ik veeeeeeel sbar heb gehad om het niet te vertellen uit angst en schaamte maar ja hij zal wel zijn straf krijgen dus ik krijg veel reacties dat ik toch ga bloeden en dat het in die tijd niet hlemaal volgroeid is daar ben ik heeeeeel blij mee dus ik verwacht wel dat ik pijn zal krijgen en bloeden................ Jammer dat je mijn bericht niet goed hebt gelezen.....zoals ik al zei; Het komt niet vaak voor dat een vrouw bloed, ook al is ze maagd!!!!

Bent_Fes
19-12-2003, 21:11

Meid je moet je niet druk daarom maken, alles komt Inshallah goed...

Pagina's : [1] 2 3