Bekijk originele versie : DRINGEND vraagje, computerfreaks!!
Ik heb een dringende vraag. Stel dat je een virus op je computer hebt, een heel erg virus en je kopieert al je bestanden, foto's e.d. om te voorkomen dat je ze kwijtraakt. Kan je die cd's dan ook in een andere computer stoppen, zonder dat je het virus overbrengt op die andere computer? Snappen jullie het nog?
Ik wil die bestanden gebruiken, maar ik ben bang dat ik het virus overbreng, of kan dat niet?
Ik heb een dringende vraag. Stel dat je een virus op je computer hebt, een heel erg virus en je kopieert al je bestanden, foto's e.d. om te voorkomen dat je ze kwijtraakt. Kan je die cd's dan ook in een andere computer stoppen, zonder dat je het virus overbrengt op die andere computer? Snappen jullie het nog?
Ik wil die bestanden gebruiken, maar ik ben bang dat ik het virus overbreng, of kan dat niet?
Dat kan wel maar hoeft niet. Ik zou de cd branden en deze opnieuw scannen (liefs door 2 a 3 verschillende programma's) op virussen.
De cd branden? Maar waar moet ik dat doen dan, dan kan ik toch dat virus in een andere computer krijgen?
En hoe zit dat met de usb-stick?
De cd branden? Maar waar moet ik dat doen dan, dan kan ik toch dat virus in een andere computer krijgen?
Kun je branden op de geinfecteerde pc? Kun je er nog mee op internet? Zo ja. Dan brand en scan je met die pc.
Op een andere pc kun je in het virusprogramma instellen dat deze "nieuwe media" gaat scannen als deze wordt aangesloten/ingebracht.
En hoe zit dat met de usb-stick?
Een usb stick kun je ook gebruiken. Deze kun je ook scannen op virussen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.