Bekijk originele versie : kapster utrecht
serenity
15-12-2003, 11:39
Salaam,
ik ga insha'allah 28 december aanstaande verloven, en ik ben nog op zoek naar iemand die mijn haar kan doen (opsteken), het liefst uit Utrecht of omgeving. Ben jij of ken jij iemand die dat kan?
Omdat het mn verloving is heb ik geen neggafa genomen, dat vind ik iets teveel van het goede.
Laat het me aub zsm weten!
Alvast bedankt!
Hallo meid,
Je kan Bouchra proberen, ze zit bij de Vredenburg. Ze heeft vaak mijn haar gedaan en ben altijd tevreden geweest.Haar kapsalon heet Bouchra's hairstyling.Succes.
Groetjes Moi
Een aanrader in utrecht is kapsalon Nidal in Utrecht. Het is een iraakse kapster Nidal, die echt heel professioneel is. De beste die ik ken in utrecht. Vanaf station, moet je bus 7 nemen richting kanaleneiland en uitstappen bij de overste den oude laan. Je ziet dan meteen de kapsalon.
(p.s er zijn er 2 de ene is lotfi, dat is dus de eherenkapsalon, maar je moet dus naar kapsalon nidal, voor dames. die zit een klein stukje verderop, naast een tabakswinkel, en een chinees restaurant)
Succes
serenity
15-12-2003, 11:52
Bedankt dames! :)
Ik ga bij beide zaken even kijken en informeren!
Weten jullie misschien ook of ze bereid zijn om op zondag mijn haar te doen, de 28e is namelijk op een zondag...
Dat kan je vragen, want volgensmij is nidal op zondag niet geopend. Misschien dat ze thuis je haar kan komen doen?
Lijkt mij een optie.............
jahhhhhhhh Nidal ken ik ook
en die is echt superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Zeker het proberen waard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MisS-Dila
18-03-2006, 09:29
Salaaam Allenmaal ik wou laats met n vriendin naar die kaspselon van bouochra gaan maar ik weet niet waar die zit mij is verteld tegeover de bijenkorf maar volgens mij zat die daar niet zou iemand die t weet meschien kunnen zegge waar die kapselon is en met welke lijn ik er kan komen alavst bedankt Boesa Assia.
Misslove
18-03-2006, 10:37
Salaaam Allenmaal ik wou laats met n vriendin naar die kaspselon van bouochra gaan maar ik weet niet waar die zit mij is verteld tegeover de bijenkorf maar volgens mij zat die daar niet zou iemand die t weet meschien kunnen zegge waar die kapselon is en met welke lijn ik er kan komen alavst bedankt Boesa Assia.
Salaam,
Bouchra zit tegenover politieburo paardeveld, als je bij de bijenkorf staat, moet je richting de c en a lopen en dan die straat aan je rechter kant nemen, die straat moet je in lopen en zie je aan je over kant het politie buro, nou zij zit daar schijntegen over, onder een afdak, naast een snackbar.
PS Ze is wel prijzig, maar erg goed!
MisS-Dila
18-03-2006, 13:03
heel erg bedankt.!! (K)
Menselijk
25-04-2010, 16:30
Salaam,
Bouchra zit tegenover politieburo paardeveld, als je bij de bijenkorf staat, moet je richting de c en a lopen en dan die straat aan je rechter kant nemen, die straat moet je in lopen en zie je aan je over kant het politie buro, nou zij zit daar schijntegen over, onder een afdak, naast een snackbar.
PS Ze is wel prijzig, maar erg goed!
Wat is prijzig? Ik ben benieuwd. Hoor inscha Allah van je x
Menselijk
25-04-2010, 16:32
Een aanrader in utrecht is kapsalon Nidal in Utrecht. Het is een iraakse kapster Nidal, die echt heel professioneel is. De beste die ik ken in utrecht. Vanaf station, moet je bus 7 nemen richting kanaleneiland en uitstappen bij de overste den oude laan. Je ziet dan meteen de kapsalon.
(p.s er zijn er 2 de ene is lotfi, dat is dus de eherenkapsalon, maar je moet dus naar kapsalon nidal, voor dames. die zit een klein stukje verderop, naast een tabakswinkel, en een chinees restaurant)
Succes
Zet ze ook extensions in?
Succes
En voor hoeveel doet ze voor een kapsel??
salena18
20-05-2010, 20:55
weet iemand hoeveel ze vraagt voor een kapsel?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.