Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : muziek

LZN
15-12-2003, 10:58

hallo allemaal, ik ben hier nieuw, en geen marokkaan, maar ben nederlander. Ook ben ik een bijna afgestudeerde trompettist, en ik wil voor mijn eindexamen iets spelen wat nog nooit op een trompet eindexamen is gepspeeld, nl: traditionele muziek, uit marokko, maar dan wel aangepast op de trompet. Weten jullie hoe ik in contact kan komen met marokkaanse musici, of misschien zijn hier wel muzikanten die mij willen helpen. Bij voorbaat dank.

Tagouia_78
16-12-2003, 12:17
Ik verwijs je naar SLOW DOWN PRODUCTIONS die weten het vast wel!! Hoop dat je er wat aan hebt! Een vraagje: waarom marokkaans muziek??? Gegroet een Bruidje

darawish
16-12-2003, 16:33
hallo Marnix Bedoel je marokkaanse of ook de Arabische muziek. Wat betreft de Arabisch muziek kan ik je verder op weg helpen. Zelf ben ik percussionist in een arabische muziekgroep en ken muzikanten die je wat van arabische muziek kunnen bijbrengen.

Angeltje
16-12-2003, 18:33
Origineel gepost door marnixmuzikant Waarom Marokkaans? omdat ik iets anders wil doen dan de standaard dingen die op een dergelijk eindexamen gedaan worden. En ik moet eerlijk bekennen dat ik verder geen referentie heb met andere muziek stijlen, dus ben ik via via hier gekomen om mijn licht eens op te steken. Maar heel erg bedankt alvast ik hoop dat ik hiermee verder kom. SlowDown Productions zouden je goed kunnen helpen.. Mail even anders naar Slow_down_productions@yahoo.com

brandy
17-12-2003, 21:35

Origineel gepost door CantLet_YouGo Is slow down productions een soort... MurderINC??? :hihi: :hihi:

SweetRose
18-12-2003, 15:52
Origineel gepost door CantLet_YouGo :D Murder Inc...:maf: Kweet niet of je het weet..maar Murder INC bestaat niet meer..:o..het is namelijk THE INC geworden. :D