Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help!!!

Pagina's : [1] 2 3

LZN
06-04-2008, 23:06

ik heb een probleem, ik ga bijna trouwen en ben ontmaagd wie kan mij helpen waar je een ontmaagd herstel kliniek kan vinden. en hoe duur het is en hoe lang het duurt voordat je behandeld word??? graag seriues reacties!!!!!!.

Maroccia_20
06-04-2008, 23:16
ik heb een probleem, ik ga bijna trouwen en ben ontmaagd wie kan mij helpen waar je een ontmaagd herstel kliniek kan vinden. en hoe duur het is en hoe lang het duurt voordat je behandeld word??? graag seriues reacties!!!!!! :maf:

Rashid22
06-04-2008, 23:18
ik heb een probleem, ik ga bijna trouwen en ben ontmaagd wie kan mij helpen waar je een ontmaagd herstel kliniek kan vinden. en hoe duur het is en hoe lang het duurt voordat je behandeld word??? graag seriues reacties!!!!!! volgens mij in haarlem heb je eentje en utrecht en belgie

Noufel
07-04-2008, 01:08
ach daar merkt die man van je toch niets van ahhahaha

Mr_parra
07-04-2008, 01:10

Weetje wat heerlijk is, dat degene met wie je trouwd op de dag des oordeels al je zondes komt te weten en dan nog mag kiezen of die jou nog wel wilt als je vrouw. Zoals je weet gaat een vrouw de hemel in wanneer zij haar kinderen goed heeft opgevoed en haar man tevreden over haar is. Ben benieuwd of je man ook tevreden over je is wanneer hij op de dag des oordeels erachter komt dat je ontmaagd was en dat je al die jaren tegen hem heb gelogen. Maar veel succes en geniet van je miezerige leven.

miss_kouskoessa
07-04-2008, 01:14
waarom vertel je t m niet gewoon? of heb je t m niet verteld toen je hem ontmoette/ was je bang dat hij je dan niet meer wilde? dan was hij jou/of jij hem blijkbaar niet waard misschien zou hij t niet eens zo erg vinden... nu zit je opgeschept met een probleem, een leugen die je voor de rest van je leven met je mee zult dragen//

Mourad23
07-04-2008, 01:15
Ik kan hem voor je dichtlijmen met mijn sperma!

miss_kouskoessa
07-04-2008, 01:17
Ik kan hem voor je dichtlijmen met mijn sperma! randdebiel

BlueAngel
07-04-2008, 01:30
Weetje wat heerlijk is, dat degene met wie je trouwd op de dag des oordeels al je zondes komt te weten en dan nog mag kiezen of die jou nog wel wilt als je vrouw. Zoals je weet gaat een vrouw de hemel in wanneer zij haar kinderen goed heeft opgevoed en haar man tevreden over haar is. Ben benieuwd of je man ook tevreden over je is wanneer hij op de dag des oordeels erachter komt dat je ontmaagd was en dat je al die jaren tegen hem heb gelogen. Maar veel succes en geniet van je miezerige leven. Bestaan er vandaag de dag nog Marokkaanse (Moslim) mannen die nog maagd zijn.. of is de dag des oordeels een feestdag voor de man.. :confused:

ThomasBart1987
07-04-2008, 02:36
als ik jou was zou ik het hem vertellen :)

made_in_marok
07-04-2008, 03:15
proef de consequenties van je daden. Wees en vrouw en vertel het je aanstaande.

Ik_Deug_Nie
07-04-2008, 09:52
Gwn tege hem zegge als hij van je houd blijft tie bij je..!

AKER3IE_TJE
07-04-2008, 12:45
waarom herstellen???? gaat toch binnekort weer kapoet ahahahhaha :banana: je gaat je auto toch ook niet wassen als je weet dat het morgen klote weer word.....

Malika_zi_nador
07-04-2008, 13:02
waarom herstellen???? gaat toch binnekort weer kapoet ahahahhaha :banana: je gaat je auto toch ook niet wassen als je weet dat het morgen klote weer word..... :hihi:

112233moh
07-04-2008, 13:25

ik heb een probleem, ik ga bijna trouwen en ben ontmaagd wie kan mij helpen waar je een ontmaagd herstel kliniek kan vinden. en hoe duur het is en hoe lang het duurt voordat je behandeld word??? graag seriues reacties!!!!!! geef hem een xtc pil. doe het ergens in z'n limonade. nadat jullie sexs hebben zal hij heel actief worden en vergeet alles. hij zal niet eens op de bloed letten of er iets uit komt of niet. veel succes:goedzo:

Pagina's : [1] 2 3