Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokkaanse jongens

LZN
15-12-2003, 10:22

hallo mensen ik wou wat vragen nou ieder geval wou ik aan de marokkaanse jongens wou ik wat zeggen ik snap niet hoe wreed jullie kunnen zijn dat jullie het uitmaken met je vriendin via ee sms hoe zielig kunnen jullie zijn en dan spreek ik niet van een jonge maar over vele jongens willen jullie de damens met respect behandelen en niet alsof zij een speeldje is.

aisanor
15-12-2003, 10:23
hahah ik kan het wel begrijpen ze hebben geen zin in gezeik dus doen ze het maar via sms. kunnen ze altijd hun telefoon uitzetten als die vriendin gaan zeiken hahahahaha :)

alhoceimachaima
15-12-2003, 10:28
hhahhahahah ewa safi snap ik ook niet wallah echt zielig ze kunnen er niet tegen dat ze gezeik ze zijn zielig

yesmina19
15-12-2003, 10:30
Origineel gepost door aisanor hahah ik kan het wel begrijpen ze hebben geen zin in gezeik dus doen ze het maar via sms. kunnen ze altijd hun telefoon uitzetten als die vriendin gaan zeiken hahahahaha :) ze hebben dit nodig :hammer: :regie:

Najat_the_Don
15-12-2003, 10:32

waarom zoveel moeite doen als ut makkelijk kan.. je maakt ut tog uit, dus waarom niet op een wrede manier :hihi:

kadija
15-12-2003, 10:34
Wallah het is echt hatelijk.....en hoe goedkoop zijn hun je hebt alles voor hun over je belt mistens 3x per dag en dan komen hun aan met hun zielig smsje.....gewoon triest

chainreaction
15-12-2003, 10:36
ik denk dat je de persoon in kwestie nog niet wil loslaten anders zou je er niet zoveel moeite voor doen als je echt niets te maken wil hebbben met die persoon dan doe je dat zo snel en makkelijk mogelijk

Najib26
15-12-2003, 11:01
Origineel gepost door choclatgirl9 hallo mensen ik wou wat vragen nou ieder geval wou ik aan de marokkaanse jongens wou ik wat zeggen ik snap niet hoe wreed jullie kunnen zijn dat jullie het uitmaken met je vriendin via ee sms hoe zielig kunnen jullie zijn en dan spreek ik niet van een jonge maar over vele jongens willen jullie de damens met respect behandelen en niet alsof zij een speeldje is Eigen schuld! Jullie zoeken toch zelf dat soort gasten uit. Wie heeft jullie gedwongen om een haramrelatie met ze aan te gaan?

SaMiax
15-12-2003, 11:01
Origineel gepost door choclatgirl9 hallo mensen ik wou wat vragen nou ieder geval wou ik aan de marokkaanse jongens wou ik wat zeggen ik snap niet hoe wreed jullie kunnen zijn dat jullie het uitmaken met je vriendin via ee sms hoe zielig kunnen jullie zijn en dan spreek ik niet van een jonge maar over vele jongens willen jullie de damens met respect behandelen en niet alsof zij een speeldje is is dat bij jou gebeurd dan ? hehehe :giechel:

zenka_nmashakil
15-12-2003, 16:59
Origineel gepost door choclatgirl9 hallo mensen ik ben net gedumpt door mijn marokkaanse vriend, en het erge is hij deed het via een gare k*t smsje !! :huil: van mijn vorige 14 vriendjes deden 9 daarvan het ook, en daarom denk ik waarommmm via smssss ?? :rolleyes: ben ik zo weinig waard dan :rolleyes: voor mijn antwoord zie reactie van najib26 ! :rolleyes:

MiSsOuJDiA
15-12-2003, 17:02
Damn..soveeel vriendjes Pff..:|:|

ik_oke_is
15-12-2003, 17:06
Origineel gepost door kadija Wallah het is echt hatelijk.....en hoe goedkoop zijn hun je hebt alles voor hun over je belt mistens 3x per dag en dan komen hun aan met hun zielig smsje.....gewoon triest . mail is nog goedkoper ... :maf3:

HaKiM_HaKeeM
15-12-2003, 17:57
Origineel gepost door ik_oke_is . mail is nog goedkoper ... :maf3: waaahahaha :maf2: C ya Hakim :zwaai: