Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mijn pc maakt het geluid van een motor

Dina_lady
06-04-2008, 21:39

is dit een goed teken :rolleyes: zo nee hoe los ik dit op :confused:

gmail
06-04-2008, 22:21
Je PC moet sowieso open gemaakt worden. Er zal wel een kabel zijn ofzo dat door een cooler vast zit ofzo

TranQuility
06-04-2008, 23:22
is dit een goed teken :rolleyes: zo nee hoe los ik dit op :confused: Ik had dat vroeger ook. Was verschrikkelijk.. Bij mij bromde die alleen in de winter. Wanneer ik stiekem op de pc wilde dan wikkelde ik de hele pc eerst in een deken om t geluid te dempen.

gabriel1890
06-04-2008, 23:28
Die computer van je .....is jou zat !! hoor jij hem niet constant klagen dan.

undercover1986
07-04-2008, 00:42

de processor is kapot. Ik heb hetzelfde probleem. Ik noem mijn pc RAM. Royal Air maroc,net een vliegtuig,en ik zou zo graag een ram derop geven,maar dan zit ik zonder pc. Het zit zo: Je processor wordt TE SNEL warm,en daardoor gaat die cooler tekeer omdat hij snel je processor wil afkoelen. en dan hoor je wroem wroem :)

noha_tanger
07-04-2008, 01:26
Kan ook dat het onder de stof zit had ik ook eens echt die lawaai verschrikkelijk. Had die kast geopend en al het stof met een kwast eraf geveegd en toen weer dicht gemaakt. Toen ik het aandeed was het lawaai foetsie muisstil gewoon bij me gaf het ook altijd aan dat het oververwarmd was dus probeer het eens :goedzo:

Dina_lady
07-04-2008, 08:44
Je PC moet sowieso open gemaakt worden. Er zal wel een kabel zijn ofzo dat door een cooler vast zit ofzo moet ik het open maken? Ik had dat vroeger ook. Was verschrikkelijk.. Bij mij bromde die alleen in de winter. Wanneer ik stiekem op de pc wilde dan wikkelde ik de hele pc eerst in een deken om t geluid te dempen. heel creatief:hihi: Die computer van je .....is jou zat !! hoor jij hem niet constant klagen dan. :lekkerpuh de processor is kapot. Ik heb hetzelfde probleem. Ik noem mijn pc RAM. Royal Air maroc,net een vliegtuig,en ik zou zo graag een ram derop geven,maar dan zit ik zonder pc. Het zit zo: Je processor wordt TE SNEL warm,en daardoor gaat die cooler tekeer omdat hij snel je processor wil afkoelen. en dan hoor je wroem wroem :) ja precies dat geluid :hihi: Kan ook dat het onder de stof zit had ik ook eens echt die lawaai verschrikkelijk. Had die kast geopend en al het stof met een kwast eraf geveegd en toen weer dicht gemaakt. Toen ik het aandeed was het lawaai foetsie muisstil gewoon bij me gaf het ook altijd aan dat het oververwarmd was dus probeer het eens :goedzo: ok ga ik proberen tanx!!!

TranQuility
07-04-2008, 20:51
Dit is de reactie die ik zocht. :hihi: Hoeft niet. Ik stofzuigde me pc elke keer maar hielp niks, walou.

gmail
07-04-2008, 22:00
Hoeft idd niet. Maar als jouw pc bromt dan is 9 van de 10 keer het stof die de boosdoener is. Vaak is het ook zo dat er een kabeltje tegen een cooler aankomt..

nordin_nador
08-04-2008, 05:02
Mijn laptop is zo stil als een muis :hihi:

EmporioAli
09-04-2008, 14:22
Je fannetje loopt aan. Hij moet opengemaakt worden en je fannetje moet losgemaakt worden en weer vastgemaakt. Als hij nog dat geluid maakt, dan heb je een nieuwe koeling nodig

Miss_Antwerpen
09-04-2008, 18:04
is dit een goed teken :rolleyes: zo nee hoe los ik dit op :confused: die vn my deed hetzelfde, en nu is die dood:moe: :(