Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe weet je of iemand echt van je houdt???

Pagina's : [1] 2 3

kawtar21
15-12-2003, 01:27

Hallo mensen, Hoe gaat het iedereen vandaag? Jullie zullen het wel ongetwijfeld wel hebben gehoord...saddam is gepakt...erg he!! Na al die jaren wisten ze hem toch te vinden....Ben benieuwd hoeveel jaar hij krijgt... El moehim daar kwam ik niet voor...ik had namelijk een vraagje aan jullie en hoop ook een serieus antwoord op te krijgen... Hoe weet je of een jongen echt van je houdt...en dat niet alleen maar zegt om jou eengoed gevoel te geven...hoe kun je dat merken?? Of is het gewoon een gevoel die je moet hebben?? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen....Wanneer wist je gewoon dat jouw mannetje van je houdt en echt alles voor je over zou hebben..... Salaam Tetwania...

Whitney
15-12-2003, 01:32
Ik weet het niet, maar ik denk dat "houden van iemand" vergt tijd en ook wanneer je hem/haar totaal kan vertrouwen is a sign to love ...

hafid_freak
15-12-2003, 01:32
Origineel gepost door kawtar21 Hallo mensen, Hoe gaat het iedereen vandaag? Jullie zullen het wel ongetwijfeld wel hebben gehoord...saddam is gepakt...erg he!! Na al die jaren wisten ze hem toch te vinden....Ben benieuwd hoeveel jaar hij krijgt... El moehim daar kwam ik niet voor...ik had namelijk een vraagje aan jullie en hoop ook een serieus antwoord op te krijgen... Hoe weet je of een jongen echt van je houdt...en dat niet alleen maar zegt om jou eengoed gevoel te geven...hoe kun je dat merken?? Of is het gewoon een gevoel die je moet hebben?? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen....Wanneer wist je gewoon dat jouw mannetje van je houdt en echt alles voor je over zou hebben..... Salaam Tetwania... we zaten in een snackbar en mijn sandwich was kleiner dan de hare, en toen heeft ze mij de hare gegeven en nam ze die kleine; toen wist ik ... she's the one :hihi:

Whitney
15-12-2003, 01:36
Origineel gepost door hafid_freak we zaten in een snackbar en mijn sandwich was kleiner dan de hare, en toen heeft ze mij de hare gegeven en nam ze die kleine; toen wist ik ... she's the one :hihi: Doe is een beetje serieus manneke :hihi: :hihi:

hafid_freak
15-12-2003, 01:38

Origineel gepost door Whitney Doe is een beetje serieus manneke :hihi: :hihi: :hihi: kon het niet laten...

Whitney
15-12-2003, 01:42
Origineel gepost door hafid_freak :hihi: kon het niet laten... a schitan, bad boy :D

Najib26
15-12-2003, 02:13
Origineel gepost door kawtar21 Hallo mensen, Hoe gaat het iedereen vandaag? Jullie zullen het wel ongetwijfeld wel hebben gehoord...saddam is gepakt...erg he!! Na al die jaren wisten ze hem toch te vinden....Ben benieuwd hoeveel jaar hij krijgt... El moehim daar kwam ik niet voor...ik had namelijk een vraagje aan jullie en hoop ook een serieus antwoord op te krijgen... Hoe weet je of een jongen echt van je houdt...en dat niet alleen maar zegt om jou eengoed gevoel te geven...hoe kun je dat merken?? Of is het gewoon een gevoel die je moet hebben?? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen....Wanneer wist je gewoon dat jouw mannetje van je houdt en echt alles voor je over zou hebben..... Salaam Tetwania... Als hij om je hand komt vragen.

aziza20
15-12-2003, 06:50
Origineel gepost door Najib26 Als hij om je hand komt vragen. :hihi: wallah ila...... :eek: najib...ik ben eindelijk met je eens ;)

Nadia001
15-12-2003, 09:44
hangt van persoon tot persoon af schatje. Mijn verloofde heeft het moeilijk om zen gevoelens te tonen hij doet het altijd op rare manieren. Op een keer had hij een boeket rode rozen met 1 witte in het midden in de koffer van men auto gedaan. 's avonds belde hij me om me te vragen of ik eens kon nagaan of hij zen startkabels er nog had liggen. hahaha. dan had ik eens een gouden armband gekregen. we zaten in de auto neemt die uit zen zak en vroeg me om hem aan te doen. nooit zal hij romantisch doen of zeggen dat hij van me houd. ik merk het aan de kleine dingen. Weet je op een dag was zen moeder slecht over mij aan het praten terwijl ik erbij zat. Ik zweeg tot op een moment stond ik op begon tegen haar te roepen en te huilen en ik was weg. Hij heeft tegen haar gezegd dat ze mij zo niet moet behandelen omdat ik nu ook haar dochter was en dat betekende alles voor mij. ik weet dat hij van me houd en ik van hem

NoreJihan
15-12-2003, 09:56
Origineel gepost door kawtar21 Hallo mensen, Hoe gaat het iedereen vandaag? Jullie zullen het wel ongetwijfeld wel hebben gehoord...saddam is gepakt...erg he!! Na al die jaren wisten ze hem toch te vinden....Ben benieuwd hoeveel jaar hij krijgt... El moehim daar kwam ik niet voor...ik had namelijk een vraagje aan jullie en hoop ook een serieus antwoord op te krijgen... Hoe weet je of een jongen echt van je houdt...en dat niet alleen maar zegt om jou eengoed gevoel te geven...hoe kun je dat merken?? Of is het gewoon een gevoel die je moet hebben?? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen....Wanneer wist je gewoon dat jouw mannetje van je houdt en echt alles voor je over zou hebben..... Salaam Tetwania... Hoe weet ik of een man van mij houdt? Als ik tegen hem zeg''zit''dat hij dan ook gelijk gaat zitten :giechel: Dat merk je aan iemand z'n gedrag en hoe tegenover jou opstelt Ook aan de manier hoe hij naar je kijkt etc :zwaai:

GillDeLaTouret
15-12-2003, 09:59
een ander vraagje.. en wanneer weet een jonge, dat zijn meisje ook daadwerkelijk echt van hem houdt :)

Najib26
15-12-2003, 11:02
Origineel gepost door GillDeLaTouret een ander vraagje.. en wanneer weet een jonge, dat zijn meisje ook daadwerkelijk echt van hem houdt :) Als ze ja zegt tegen zijn aanzoek.

fouzia_fa
15-12-2003, 11:10
hij kan echt van je houden als hij ook aan jou merkt dat je sirieus met m bent, want jongens hebben stoere praatjes maar een klein hartje, je kan t merken als ie je vaak belt je vaak wil zien, hoe die met je praat hoe die met je omgaat, en als ie eerlijk tegen je bent denk ik..

GillDeLaTouret
15-12-2003, 11:19
Origineel gepost door Najib26 Als ze ja zegt tegen zijn aanzoek. :)

Endless
15-12-2003, 11:22

Origineel gepost door Najib26 Als ze ja zegt tegen zijn aanzoek. Wat Lief :o :)

Pagina's : [1] 2 3