Bekijk volle/desktop versie : 11 september!!!!



10-09-2002, 09:48
11 september wat er toen is gebeurd heeft mij erg aangegrepen, moeten we zo met mekaar om gaan in de wereld al die mensen die onschuldig zijn gestorven.

Ik zou graag jullie mening willen over deze gebeurtenis!!!!

Groetjes lady

10-09-2002, 09:52


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx

03-04-2003, 17:55
vind het ook erg maar is al 2 jaar geleden ennuh wat ze nu irak aandoen taazzzzz hebben ze het egt verdiend!!!!!!!!!
beslama

04-04-2003, 08:34

Citaat:
Origineel gepost door KARIM20
Trouwens ga je ook nog een topic openen over wat er in irak gebeurd is of ben je voor amerika.























































































































































RACIST!!!!!!!!!!!!!!!
Als je goed had opgelet WIJSNEUS
dan zie je dat ik deze topic vorig jaar geopend heb maar er is nooit op gereageerd!

nu pas wordt er op gereageerd.
Wat er op 11 september is gebeurd vind iik ook erg net als wat er in Irak gebeurd het gaat om onschuldige burgers.

je hoeft niet gelijk racist te roepen lees voortaan eerst even de datum !!


04-04-2003, 08:52



Citaat:
Origineel gepost door lady20
Als je goed had opgelet WIJSNEUS
dan zie je dat ik deze topic vorig jaar geopend heb maar er is nooit op gereageerd!

nu pas wordt er op gereageerd.
Wat er op 11 september is gebeurd vind iik ook erg net als wat er in Irak gebeurd het gaat om onschuldige burgers.

je hoeft niet gelijk racist te roepen lees voortaan eerst even de datum !!

beter opletten volgende keer!

04-04-2003, 09:07
Ja toch je wordt gelijk uit gemaakt voor racist!!



xxxxxxxxxxxxxxxxx

04-04-2003, 09:13

Citaat:
Origineel gepost door lady20
11 september wat er toen is gebeurd heeft mij erg aangegrepen, moeten we zo met mekaar om gaan in de wereld al die mensen die onschuldig zijn gestorven.

Ik zou graag jullie mening willen over deze gebeurtenis!!!!

Groetjes lady
meid ik vind dat je gelijk hebt hoor. ik bedoel maar er gaan alleen maar mensen dood die er niks mee te maken hebben. oke wat er in irak gebeurt is 10 keer erger maar dat betekent niet dat wat er in new york gebeurde niet erg is. en wat iedereen vergeet in new york heb je ook moslims wonen misschienn niet zoveel als in nederland maar ze zijn er toch.

xjes amira

04-04-2003, 09:39
mijn mening is ik vind het voor alle burgers erg zij hebben gewoon niks gedaan als bush saddam wil pakken moet ie het gewoon persoonelijk afhandelen en niet burges erbij betrekken dan ben je gewoon zielig er zijn zoveel onschuldige burgers in irak en in amerika maar goed ik hoop dat er vrede komt oooojaaaa lady20 ik ben het met je eens je bent geen racist hoor het is jou mening en je hebt gelijk ookk nog xxxxxx malika

04-04-2003, 09:48
Bedankt juliie zijn lieverds!!!!
Het is inderdaad erg hoe het er nu aan toe gaat in de wereld !!
We zien in ieder geval hoe het dus niet moet laten we er een voorbeeld aan nemen PEACEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

Ik denk dat Karim20 nog een beetje aan het slapen was maar het is je vergeven hoor!!!


dikke boessa van lady