Bekijk originele versie : welke digitale fotocam is het beste?
welke dus? niet te duur, dus max 200 euri.
wie o wie kan me helpen?:D
EmporioAli
09-04-2008, 14:28
Neem de Sony Cybershot W80. Dat ding is echt goed. Hij kost €179,00 bij de BCC, maar is dubbel zijn geld waard.
Er zit een beeldstabilisator op (dus als je trilt tijdens het nemen van de foto, dan houd hij zijn stand).
ISO 3600 (is goed voor als je buiten in het donker gaat filmen).
Gezichtsherkenning.
Hij is FULL HD, dus 1080p en geen 1080i.
Er zit ook een filmfunctie op
Neem de Sony Cybershot W80. Dat ding is echt goed. Hij kost €179,00 bij de BCC, maar is dubbel zijn geld waard.
Er zit een beeldstabilisator op (dus als je trilt tijdens het nemen van de foto, dan houd hij zijn stand).
ISO 3600 (is goed voor als je buiten in het donker gaat filmen).
Gezichtsherkenning.
Hij is FULL HD, dus 1080p en geen 1080i.
Er zit ook een filmfunctie op
oke...konika niet?
ILI_Amazigh
09-04-2008, 22:37
http://tweakers.net/pricewatch/cat/62/?currFilters=eNpLtDK2qi62MrFSKkhMT1WyLrYytFIyB9MGV kr5RSmpRW6ZqTkpIBFToKKizKxiENsSKhmcX1QC4gMNSEktTla yrgUA9gAZLA%3D%3D&page=6
Neem hier een kijkje, zij geven ook reacties op de camera's en geven die ook cijfers. Dus aan de hand daaraan kun je een beslissing maken.
Idd tweakers ia altijd handig voor vergelijkingen enzo. Overigens vind in Canon zelf ook een heel goed merk. Kost soms wel wat maar wel topkwaliteit. Nikon is ook goed merk maar weinig ervaring mee:p
hmm ok
ik heb er nog geen gekocht, ik wil gewoon goede camera waar ik niet te veel aan betaal...wel ietsje meer dan tuin, huis keueken camera dat wel.....
ik haat winkelen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.