Bekijk originele versie : leven klaart alles
mensen waar gaat dit heen met deze maatschappij?walah deze wereld vergaat echt man!!!waar zijn we allemaal mee bezig??iedereen lult over elkaar heeft ruzie met elkaar laat elkaar niet in ze waardes??mensen doet toch normaal en get alife en laat iedereen doen wat die zelf wil en bemoei jullie nou eens nergens mee EN PRAAT NOET ZO ****ING veel over elkaar laat iedereen doen wat die zelf wil rabbie oordeelt en niet wij oke damnnnnnnnnnn :kwaad:.
bijna alle tekens zijn al bewezen ;)
alhoceimachaima
15-12-2003, 10:39
take it easy ben het met je eens wallah als ik zegt tegen iemand ewa rustig kijk liever naar palastina kijk hoehun leven zeggen ze bemoei met je eigen leven moge allah(swt)hun helpen amien ya rabbie halamien:)
Origineel gepost door wassup
mensen waar gaat dit heen met deze maatschappij?walah deze wereld vergaat echt man!!!waar zijn we allemaal mee bezig??iedereen lult over elkaar heeft ruzie met elkaar laat elkaar niet in ze waardes??mensen doet toch normaal en get alife en laat iedereen doen wat die zelf wil en bemoei jullie nou eens nergens mee EN PRAAT NOET ZO ****ING veel over elkaar laat iedereen doen wat die zelf wil rabbie oordeelt en niet wij oke damnnnnnnnnnn :kwaad:
Inderdaad, waar maak je je zo druk om. Je bent wel een beetje hectisch aan het denken. IK word er zelf ook een beetje hectisch van.
Heel dit leven zit Hectisch in elkaar. Doe gewoon je ding en maak je nergens druk om.. :) :)
Lady_moi
15-12-2003, 13:03
ja meisje en jij bent een na aapster..je hebt mijn kleur van lettertype plus my way of talking maar ja het geeft nie ik weet dat ik geweldig en uniek ben :)
MISS_ANISSA
15-12-2003, 15:00
Origineel gepost door v1234
:rolleyes: okeeee..ewaaa adem in en adem uit..ga rondje lopen..tel tot 10..ga zitten en doe je hoofd naar beneden..
damnn waar ben jij mee bezig..jij spoort zelf niet eens..tegen wie heb je het eigelijk.. :rolleyes:
doe niet zo gefrustreerd menn..
meid..ze uit TOG haar mening wat ze wilt dan moet je niet zeggen adem in en adem uit dit is nou precies wat ze bedoelt :D
MISS_ANISSA
15-12-2003, 15:02
Origineel gepost door gizlain
Inderdaad, waar maak je je zo druk om. Je bent wel een beetje hectisch aan het denken. IK word er zelf ook een beetje hectisch van.
Heel dit leven zit Hectisch in elkaar. Doe gewoon je ding en maak je nergens druk om.. :) :)
NEE DAT BETEKENT NIET DAT ZE HECTISCH AAN HET NA DENKEN IS MAAR ZE IS NUTTIG AAN HET NADENKEN HIHIHIHIHI ...JULLIE VALLEN HAAR BIJNA ALLEMAAL AAN ..
JULLIE MOETEN EENS RUSTIG AAN DOEN
01LaHbIbAh09
15-12-2003, 15:03
Laat ieDer in zijn eiGen WaarDe, Allah (swt) ziet alles!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.